"בכל החלטה של ההתאחדות, יהיו נפגעים כאלה או אחרים"

כך אמר סוכן השחקנים גיא וייס, שמגיב למשבר הקורונה שמשתק את המדינה כולה ואת הכדורגל בפרט. לגבי המשך הליגות אמר וייס: "אם המצב במדינה יימשך ככה אני לא רואה איך הליגה חוזרת", "ההחלטה של הקפאת היורדות הכי נראית לי"

  • על ידי: אוהד רון
  • 30-03-2020
  • 13:00

סוכן השחקנים, גיא וייס, אמר בנוגע למשבר הקורונה המשפיע על כל חלק במדינה ועל הכדורגל בפרט: "לפני שאגיד את דעתי, חשוב לי לציין שבמצבי קיצון ועם כל החלטה שתתקבל בהתאחדות לכדורגל יהיו נפגעים כאלו או אחרים וכאלו שלא יהיו מרוצים מהמצב - אי אפשר לרצות את כולם במצב כזה ואנשים יצטרכו להבין ולקבל את מה שיוחלט.חשוב גם לציין שאם המדינה לא תחזור לפעילות תקינה, ואומר שהקבוצות לא יוכלו להתאמן עד אמצע אפריל, כל עניין חידוש הליגה יאבד ערך. לוקח המון זמן להחזיר שחקנים לכושר גופני נדרש כפי שהיו עת הופסקה הליגה ויחד עם החיבור של הפגרה והעונה הבאה, זה הופך את העניין לבלתי אפשרי".

 

איך לדעתך צריך לנהוג לגבי המשך הליגות?

"מכל ההצעות שאני ראיתי, ההצעה הכי הגיונית לטעמי היא שהיורדות יוקפאו לחלוטין, ובהקשר של העולות בכל ליגה שבה ישנה עולה אחת תתווסף עולה נוספת - זו שבמקום השני וכך הליגות יוגדלו לעונה אחת ובסופה של עונה הבאה במקום 2 יורדות וקבוצה שהולכת למבחנים. תהיינה 3 יורדות וקבוצה נוספת שתלך למבחנים".

גיא וייס חושב שצריך להוגיע על הקפאת היורדות

הוסף תגובה
תגובות
  1. פתרון פשוט (הוגה דעות 30-03-2020, 13:39)
    סיום הליגה לפי מצב נוכחי יוכרזו אלופות ויורדות.הפלייאוף יוכרע על ידי הגרלה ותפלל כולם שנוכל לפתוח עונה חדשה .הכי קל הכי פשוט ואפילו הכי צודק
  2. לקקן (אחמד 30-03-2020, 13:42)
    תפסיק ללקק לכפר שלם
  3. כל הכבוד (יזדי 30-03-2020, 14:17)
    מילים כדורבנות צודק במאה אחוז כל הכבוד
  4. הקפאה (אחד שמכיר 30-03-2020, 16:54)
    זה הקפאה !! כשיתאפשר ,יש להמשיך מהנקודה שבה הופסקה הליגה ,ולא לקדם רעיונות של אינטרסנטים !!
  5. כנראה זה המתווה שיקרה אים לא יוכלו לחזור לשחק העונה (דני מאונו 31-03-2020, 19:31)
    עוד שבועיים ההרכרזה הרשמית.או הקפאה מלאה של עולות ויורדות[כמו באנגליה] או או ההצעה של גיא שיש לה סיכוי גדול יותר..אבל הרבה קבוצות יהיו בקשיים כספיים בכול הליגות .