"ברור שלא יהיו עוד משחקים העונה בליגות הנמוכות"

כך אמר חנא פרהוד, שחקן עבר ומאמן בכיר כיום בליגות הנמוכות שמגיב למשבר הקורונה שמשתק את המדינה כולה ואת הכדורגל בפרט. עוד מוסיף פרהוד: "מדינות שלמות נפגעו, אז בטח ובטח קבוצות תיפגענה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 07-04-2020
  • 09:42

חנא פרהוד, שחקן עבר ומאמן בכיר כיום בליגות הנמוכות אמר בנוגע למשבר הקורונה המשפיע על כל חלק במדינה: "אין ספק שהמצב לא קל! אף אחד מאיתנו לא חשב לרגע שבגלל מחלה כל רחבי העולם יושבתו. שמדברים על בריאות, כל דבר בעולם לא שווה... בשביל להמשיך במה שאנחנו אוהבים, אנחנו צריכים בריאות וזה הכי חשוב".

איך את חושב שצריך לסיים את העונה הנוכחית? יש טעם לחזור לשחק בעונה זו?

"אין ספק שזה כבר לא ספורטיבי לחזור לשחק עכשיו, צריך לעשות טרום עונה מחדש. שחקנים חודש ימים בלי לעשות כלום, בפגרה השחקנים עוד שיחקו בים, הלכו לרוץ, שיחקו כדורסל ושמרו על הגוף, אבל בתקופה שאנשים לא יכולים לצאת מהבתים, השחקנים לא היו יכולים לעשות את הדברים האלה, אז ברור שלא יהיו משחקים העונה בליגות הנמוכות".

איך אתה חושב שעולם הכדורגל ייראה מבחינה כלכלית לאחר סיום המשבר?

"כל הקבוצות בלי יוצא מהכלל נפגעו. כל החלטה של ההתאחדות לכדורגל לא תהיה מקובלת על שאר הקבוצות ותמיד ימצאו דברים שלא לטעמם. מדינות שלמות נפגעו, אז בטח ובטח קבוצות תיפגענה. אנחנו רואים בכל כלי התקשורת שאין שחקן בעולם שלא בא לקראת המועדון... אין ספק שיהיה כאב ראש לא קל להתאחדות לכדורגל במיוחד בליגות הנמוכות. לסיום בריאות לכל עם ישראל! בסוף נתגבר על המצב ונחזור למגרשים ולטירוף של הכדורגל".

 

פרהוד לא רואה איך העונה חוזרת ומסתיימת (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מה אתה מבלבל את המוח (עובדיה 07-04-2020, 13:17)
    חוזרים לשחק בגדול אתה לא מעוניין שב בבית קבוצות השקיעו ים של כסף כדי לעלות ליגה
  2. מאמן בכיר חחחחחחח (צפוני 09-04-2020, 00:39)
    תקשיבו כניראה הקורונה יש לה השפעות גם על הראש זה מאמן בכיר חחחח מאמן חלש פח בקרוב יכירו אותו יותר טוב ואז ילך לעבוד בקצביה אצל סמיר עיסא