"צריך להמשיך את הליגה שבועיים אחרי שיירדו ההגבלות"

כך אמר אביחי ממן, קשרה של מכבי יבנה מליגה א' דרום שמגיב למשבר הקורונה שמשתק את המדינה כולה ואת הכדורגל בפרט. ממן שאמור להתחתן בעוד כחודש: "זה הדבר האחרון שציפיתי שיקרה לנו. מקווה שהמצב יתבהר מיד לאחר חג הפסח"

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 07-04-2020
  • 14:17

אביחי ממן, קשרה של מכבי יבנה מליגה א' דרום אמר בנוגע למשבר הקורונה המשפיע על כל חלק במדינה: "הייתי שמח שלא היינו נקלעים למצב הזה, בעוד חודש אני מתחתן, ככה שזה הדבר האחרון שציפיתי שיקרה לנו. מקווה שהמצב יתבהר מיד לאחר חג הפסח ונוכל להמשיך ליהנות מכדורגל".

 

יש כאלה שחושבים שצריך להחליט על סיום הליגות והקפאת היורדות. מה דעתך?

"יש גם את מקרה העולות, קבוצות שהשקיעו כספים מגיע להן שיתחרו באופן ספורטיבי על העליה וכאלו שנקלעו לקרבות תחתית, ישחקו נגד הירידה, בקיצור להמשיך את הליגה שבועיים לאחר שירדו ההגבלות".

עוד אמר ממן: "לכאן או לכאן תהיינה קבוצות שתיפגענה. קשה לי להפריד את הרצון מהמחשבה, אז אשמח שנחזור, כי אין דבר יותר מרפא לנשמה מכדורגל ואני מקווה שיקבלו את ההחלטה המיטבית בהתאחדות".

 

לסיום, איך אתה חושב שעולם הכדורגל ייראה מבחינה כלכלית לאחר סיום המשבר?

"לא רק בארץ ולא רק בליגה א' המצב הכלכלי ייפגם, אלא בכל העולם! אני מקווה שהנזק שנעשה ואולי ימשיך להיעשות יהיה מזערי ונדע ימים טובים יותר.
בהזדמנות זו אני רוצה להודות למכבי יבנה, יוסי זוזוט וחיים אזולאי על האמון במשך כל העונה! אנשים שצריכים להעתיק ולהדביק בכל מועדון בארץ, אני יכול לומר בפה מלא שמכבי יבנה זה מועדון במינימום של ליגה לאומית מבחינת סדר מנהלי ובפרט מתקנים".

 

"המון בריאות לכולם, תשמרו על עצמכם ואל תצאו מהבתים כל עוד לא ניתן".

אביחי ממן רוצה שהמצב יתבהר שיוכל להתחתן בשקט (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כבוד פעם ראשונה באתר ששחקן של קבוצת תחתית מעדיף שהליגה תשוחק כשיתאפשר (דני 07-04-2020, 17:06)
    עד אתה רוב מי שעלה לכתבה והיה מעורב בירידה דיבר מפוזיציה.
  2. צודק במאה אחוז (שלמה רירי 07-04-2020, 18:28)
    חייבים לחזור לשיגרה ברגע שיתאפשר לחזור לשחק פעמיים בשבוע על מנת לסגור את הליגה בספוטיביות
  3. יבנה (אדם 07-04-2020, 23:57)
    צודק במאה אחוז. מזל טוב
  4. ברור (יוסי 08-04-2020, 09:03)
    צריך לבטל את עונה הבאה. הכי טוב ככה. עוד גאון. אחרי הכנה מסודרת של חודשיים אתה חצי עונה בחוץ אז מה יהיה אחרי הכנה של שבועיים בלבד? פציעה טורדנית באצבע מקלידה?