"כולם נמצאים באי וודאות גדולה"

כך אמר קובי כהן, הסמל הגדול של הפועל אזור בשנים האחרונות שמגיב למשבר הקורונה שמשתק את המדינה כולה ואת הכדורגל בפרט. קובי הוסיף ואמר על המצב הכלכלי: קבוצות יחזרו לתקציבים נורמליים, אזור פחות תיפגע מהמצב הזה לדעתי"

  • על ידי: אוהד רון
  • 10-04-2020
  • 14:23

קובי כהן, הסמל הגדול של הפועל אזור בשנים האחרונות, אמר בנוגע למשבר הקורונה המשפיע על כל חלק במדינה: "אני חושב שאנחנו נמצאים במצב לא נעים, אף אחד לא היה מוכן למצב הזה וכולם נמצאים באי וודאות גדולה ואף אחד ולא יודע באמת מה יהיה בהמשך. נקווה שזה ייגמר כמה שיותר מהר".

 

יש כאלה שחושבים שצריך להחליט על סיום הליגות והקפאת היורדות. מה דעתך?

"אני חושב שצריך לקבוע במגרש מי תרד ומי תעלה, אבל אם לא תהיה אפשרות כזאת אז תהיה פה בעיה גדולה להתאחדות לקבל החלטות. קבוצות השקיעו הרבה כסף ואני לא חושב שזה פייר לקבוע להן לרדת ליגה בלי לשחק את כול העונה".

 

האם לדעתך נחזור לראות כדורגל בישראל עוד בעונה הנוכחית?

"קשה לי להאמין שנחזור לשחק כדורגל העונה אם המצב ימשיך להיות ככה. הכל תלוי לאן זה יילך בתחילת מאי, אם הכל ישתנה פה והמצב ישתפר אז נקווה שנחזור לשחק אפילו במתכונת של 2 משחקים בשבוע".

 

איך אתה חושב שעולם הכדורגל ייראה מבחינה כלכלית לאחר סיום המשבר?

"רוב הקבוצות בליגה יחזרו לסכומים הנורמליים שצריכים לשלם בליגה א' ולא ישתגעו כמו בשנים האחרונות שקבוצות משקיעות סכומים אדירים לליגה א'. אזור זה מקום מסודר שמתנהל דרך המועצה ולא דרך אדם פרטי, אז אני חושב שאזור פחות תיפגע מזה והמצב שם יישאר יציב כמו תמיד".

קובי כהן חושב שהעונה צריכה להיות מוכרעת על כר הדשא (אלעד ירקון)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אזור (אזור 10-04-2020, 15:35)
    מלך אמיתי אוהבים אותך קובי ונקווה לטוב
  2. קובי (אבנר 10-04-2020, 16:05)
    תגובה של ספורטאי אמיתי תמשיך להנהיג את אזור אוהבים אותך
  3. קובי המלך אוהבים אותך (אזורי 11-04-2020, 09:31)