"העונה הבאה היא סימן שאלה אחד גדול"

כך אמר עומר לוינזון, מאמן הנוער של הפועל עכו שהייתה בעיצומו של מאבק העלייה לליגת העל לנוער שכבר רואה את השלכות נגיף הקורונה לקראת העונה הבאה. לעומר, שאימן בהצלחה את מכבי צור שלום, קשה לקבל את החלטת ההתאחדות לכדורגל וחושב שההחלטה הגיעה מהר מדי: "ההחלטה הייתה צריכה להתקבל בחודש מאי"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 26-04-2020
  • 13:01

עומר לוינזון הוא מאמן צעיר באזור הצפון שהוביל העונה את קבוצת הנוער של הפועל עכו למקום השני בליגה השנייה לנוער, מרחק 4 נקודות מהמקום הראשון כשרק הקורונה קטעה את מירוץ העלייה. לפני כן הספיק עומר לאמן את קבוצת הבוגרים של מכבי צור שלום מליגה א' צפון, בה נבחר למאמן הסיבוב הראשון בליגה א' צפון והוא לא פוסל לחזור לאמן כבר בעונה הקרובה בליגה א'. זכורה במיוחד העונה בה הוביל את קבוצת הנוער של מכבי צור שלום לרבע גמר גביע המדינה כאשר הדיח את הפועל ומכבי ת"א בדרך.

 

עומר, מה אתה אומר על ההחלטה לסיים את העונה בליגות הנמוכות? מה דעתך לגבי ההכרעה על העולות?

"לדעתי ההחלטה הייתה פזיזה ולא נכונה - ההחלטה הייתה צריכה להתקבל בחודש מאי. ברוב הליגות נשארו חמישה עד שמונה משחקים שהיו יכולים להשלים וזאת בתוך חודש עם הכנה קצרה לפני. נכון שהמצב לא אידיאלי, אבל נקודת ההתחלה לכל הקבוצות היא שווה. אם כבר קיבלו החלטות, הרי שהמינימום הנדרש היה שמכל ליגה תהיה יורדת אחת. כשאני מסתכל על התחרותיות והספורטיביות, הרי שהיו צריכים להתחשב גם בקבוצות אשר במקום השני ובכל הקבוצות שנאבקו על עלייה והשקיעו הרבה כספים".

איך תיראה העונה הבאה לאור המצב שנוצר מבחינת תקציב, סגל, שחקנים ועוד?

"לדעתי עונה הבאה היא סימן שאלה אחד גדול. אין ספק שהמשבר הזה פגע רבות באנשים וגם בעיריות ואני מקווה שהנזק לא יהיה גדול. הכדורגל שלנו צריך להתקדם ולהתרומם ולא ללכת אחורה. במידה ויש צורך לעזרה מהמדינה, הרי שהיא צריכה לעשות זאת ולעזור לקבוצות מכיוון שזה לא מצב בריא לחברה כולה להמשיך ללא הכדורגל".

מה המטרות שלך לעונה הבאה?

"העונה נגמרה לנו בהפתעה כאשר היינו עדיין בתמונת העלייה לליגת העל לנוער, כך שאפילו שיחת סיכום עם השחקנים לא הייתה לי עדיין... נהניתי מאוד בעכו, אני צריך עוד לשבת איתם. בינתיים היו גם טלפונים והצעות ממקומות אחרים השבוע. הכי חשוב שנהיה בריאים, נעבור את התקופה הזו בשלום ואלוקים גדול. מאחל בריאות לכולם".

עומר לוינזון לא מקבל את הפזיזות בהחלטת ההתאחדות לכדורגל

הוסף תגובה
תגובות
  1. לך לישון (אבי 26-04-2020, 13:21)
    לך לישון ימאמן עגלה במאי ההחלטה ובחודש רצית שישחקו???? לך תישן תקום באןגוסט יעגחה
  2. מכיר אותו אחד המאמנים הכי טובים בליגה א (מאמן תותח 26-04-2020, 15:26)
  3. מאמן כושל...לא מאמין בשחקנים (מיקו 26-04-2020, 20:39)
    מאמן חלש,בעצם לא מאמן.לא נותן צאנס לשחקנים ,מקובע ואינו בעל ראיית משחק מינימלית.
  4. נשר היו מעל הליגה לאורך כל העונה היו מקום ראשון לא היה לכם סיכוי לעלות. גם אותם ניצחתם בים של מזל אם (נשר 26-04-2020, 21:40)
  5. נשר היו מעל הליגה לאורך כל העונה היו מקום ראשון לא היה לכם סיכוי לעלות. גם אותם ניצחתם בים של מזל אם (נשר 26-04-2020, 21:40)
  6. בתור קולגה מדובר באחד המאמנים הטובים שיש שהצליח בכל מקום שהיה.תמיד כיף אבל לראות הורים ממורמרים שכנר (מאור 27-04-2020, 08:55)
  7. גונב דעת שכמוך (אולי 28-04-2020, 08:46)
    איך אפשר לחזור לשחק אנחנו כבר בחודש 5 מתיי יתאמנו טוב עשו שסגרו את הליגה לך לישון על ה