"החלטה לא הגונה, אך הבריאות היא מעל הכל"

כך אמר אדם אבו ג'אנב, קשרה האחורי של רובי שפירא חיפה בעונתו הראשונה בליגה שמגיב להחלטת ההתאחדות לכדורגל לסיים את הליגה. אבו ג'אנב שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה אומר לגבי עתידו: "הליגות הגבוהות טרם סיימו את העונה, אז עוד לא חשבתי על העתיד. בינתיים אני עובד קשה ושומר על כושר"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 27-04-2020
  • 12:34

אדם אבו ג'אנב, יוצא מחלקת הנוער של מכבי חיפה, היה אחד מעמודי התווך של הפועל רובי שפירא חיפה וזאת בעונתו הראשונה בליגה. הקשר האחורי ששיחק בליגה הלאומית החליט לשחק במועדון המסודר של רובי שפירא ונותן את רשמיו לגבי סיום העונה הזו ועתיד העונה הבאה.

 

אדם, מה אתה אומר על החלטת ההתאחדות לכדורגל לסיים את העונה?ומה  דעתך לגבי ההכרעה על העולות?

"אין ספק שההחלטה הזו לא הגונה מכיוון שהכדורגל צריך להיות מוכרע אך ורק על הדשא בצורה ספורטיבית. מצד שני, אין ספק שהבריאות מעל הכל וזה הכי חשוב כרגע".

איך לדעתך תיראה העונה הבאה לאור המצב שנוצר מבחינת תקציב, סגל, שחקנים ועוד?

"אין ספק שיהיה שינוי משמעותי מבחינה כלכלית, התקציבים יהיו הרבה יותר נמוכים. מצד שני, זה ייתן הזדמנות גדולה לשחקנים צעירים ברמות הגבוהות וזה חשוב מאוד".

מה המטרות שלך לעונה הבאה?

"קבוצות בליגה הלאומית ובליגת העל עדיין לא סיימו את הליגה ולכן עדיין לא חשבתי על העונה הבאה. בכל מקרה, אני שומר על כושר, עובד קשה ומכוון גבוה לעונה הבאה".

מילה לסיום?

"אני רוצה לנצל את ההזדמנות להגיד תודה ענקית למועדון כדורגל רובי שפירא חיפה, להנהלה, הצוות והשחקנים שחלקו איתי את חדר ההלבשה. תודה כמובן גם לסוכן שלי שי אבני שמלווה אותי עוד מקבוצת הנוער במכבי חיפה".

אדם אבו ג'אנב מכוון לליגות הגבוהות לקראת העונה הבאה (יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עוד אחד שיתעורר (חורי 27-04-2020, 13:01)
    מה אתה מבלבל את המוח הייתה יורד ליגה עים הליגה היתה ממשיכה
  2. אדם שחקן גדול (אוהד 27-04-2020, 22:43)
    לא שייך לליגה א׳ לא יודע איך הגיע לשם