הפועל מחנה יהודה כפי שלא הכרתם

הפועל מחנה יהודה הייתה מועדון גדול בעבר, בשנים האחרונות התחילו לבנות שם משהו יפה והגיעו עד לליגה א', אך לאחר מספר עונות יפות בליגה א' המועדון ירד לליגה ב' ועכשיו עם אצטדיון חדש ויפה, הפנים חזרה לליגות הגבוהות

  • על ידי: אוהד רון
  • 08-05-2020
  • 08:28

הפועל מחנה יהודה היה אחד המועדונים הגדולים במדינה, ויש הטוענים - הרבה יותר גדול ממכבי או הפועל פ"ת בשנות ה-60. בשנים האחרונות המועדון היה בליגה ב' הצליח לעלות לליגה א', אבל ללא מגרש ביתי התקשה להתמודד עם הקבוצות בליגה השלישית וחזר לליגה ב'.

 

מגרש כבר יש, עכשיו צריך שהקבוצה תתרומם

 

ראשי המועדון בראשות ד"ר אמנון מעבי וירון גרייה, החליטו שעליהם קודם לבנות מגרש מתאים ורק אחר כך לבנות קבוצה שתתמודד על העליה לליגות הבכירות. וכך היה, המועדון הצנוע מפתח תקווה, בנה בעזרת העירייה כמובן, אצטדיון יפייפה ונוח שמתאים לרמות הגבוהות מבחינת פוטנציאל. 

בעונה האחרונה הקבוצה שירדה מליגה א', החלה לבנות את עצמה ובנתה סגל שחקנים שרובם ממחלקת הנוער והשאר צעירים מוכשרים, ואת הקבוצה מוביל רמי צבי, מי ששיחק שנים רבות במועדון ועוזרו עידו קלמנוביץ שהיה גם מנהל הקבוצה וגם עוזרו של רמי. מחנה יהודה סיימה את העונה במקום השמיני וזאת למרות פתיחה לא טובה של העונה, אך עם התקדמות  בהמשך העונה תודות לעבודה טובה של המאמן ועוזרו.

 

המגרש החדש במחנה יהודה יכול להוביל את הקבוצה למקומות גבוהים

 

במחנה יהודה, מעבר לקבוצת הבוגרים יש מחלקת נוער ענפה שמונה מאות ילדים שמהווים את הבסיס לשנים הבאות במחנה יהודה, במטרה להחזיר את המועדון לימים הגדולים בליגות הבכירות. מגרש כבר יש, עכשיו הגיע הזמן שתהיה קבוצה בליגות הגבוהות!

 

ד"ר אמנון מעבי, יו"ר העמותה במחנה יהודה ושחקן העבר אמר: "שנה שעברה ירדנו ליגה, הצבנו לעצמנו בעונה הנוכחית שהסתיימה מטרות על צמצום הגרעון התקציבי, הישארות בליגה גם של הנוער ושל הבוגרים והישגיות ביתר מחלקת הנוער, כולל תוכנית העשרה חברתית שאנחנו עושים כל עונה. כאשר נערים ג' זכו באליפות המחוז וזו שניה ברציפות בניצוחו של המאמן מתן רוסו. נערים ב' גם זכו באליפות המחוז ועלו לליגה הלאומית בניצוחו של שחק סיידוף. לגבי העונה הבאה, אנחנו ממתינים להתפתחויות שיהיו בהתאם למצב שנמצא במדינה, אבל אני יכול להגיד שאנחנו לא שוקטים".

לגבי עמדת המאמן, יש שביעות רצון מרמי צבי ואמנון מוסיף: "רמי התחיל את העונה עם המגבלות התקציביות ועמד גם ביעד התקציבי וגם ביעד המקצועי, ולכן הוא ימשיך עונה נוספת יחד עם עוזרו עידו קלמנוביץ שעשה עבודה יוצאת מהכלל".


ירון גרייה, יו"ר הקבוצה אמר: "עברנו עונה מצוינת למרות כל הקשיים, עם סגל שחקנים צעיר שברובו זה המשך ישיר להצלחה במחלקת הנוער. אנחנו מתחילים את הבנייה לקראת העונה הבאה בהתאם למצב שנוצר".

הפועל מחנה יהודה עם הפנים לליגות הגבוהות

הוסף תגובה
תגובות
  1. קדימה מחנה המקום שלנו בליגה א' לפחות (מחנה בדם 08-05-2020, 16:34)
  2. קבוצה שעוד משנות ה-60 עקבתי אחריה ימיה הגדולים היו כמובן בליגה הלאומית (Moshe 11-05-2020, 20:35)
    עם האחים רצבי. שמח לקרוא שהקבוצה תעשה מאמץ להתמודד על העליה לליגה א'. מאחל לכם בהצלחה