"רוצה לחזור לבית"ר ולשמח את האוהדים"

כך אמר עוז סיטון, שהגיע לעונת השאלה בהכח ר"ג כשהוא שחקנה של בית"ר י-ם. סיטון היה לאחת מתגליות העונה בליגה א' דרום העונה והוא רוצה למנף זאת, 'לנצל' את משבר הקורונה כשלדעתו שחקנים צעירים יקלו הזדמנויות להוכיח עצמם בליגות הגבוהות. על העונה שעבר בהכח אמר סיטון: "עשיתי עונה מצוינת מבחינה אישית וקבוצתית, חבל שהקורונה קטעה לנו את סיום העונה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 09-05-2020
  • 18:03

עוז, מברוק על בחירתך לאחד מתגליות העונה בליגה א' דרום. ספר לנו קצת על ההרגשה.

"קודם כל תודה רבה. את האמת שהרגשות הן רגשות מעורבים מפני שקשה מאוד לסכם את העונה מבלי שהיא נגמרה ונעצרה בדיוק במאני טיים. הרגשות הן בעיקר על זה שאני עושה עונה מצוינת מבחינה אישית, עובד קשה ומתקדם, אבל לצערי הקורונה גרמה לנו לעצור ולא לסיים את מה שהתחלנו מבחינה קבוצתית ולא אפשרה לנו להשיג את המטרות שנשארו לנו כקבוצה ולי מבחינה אישית כשחקן". 

 

איך אתה מסכם את העונה? ספק לנו מאיפה הגעת להכח ותפסת מקום של קבע בהרכבה של הכח ר"ג...

"הגעתי להכח אחרי שסיימתי חצי עונת השאלה בהפועל רמת גן ולפני כן הייתי בבית"ר ירושלים - מקום שבו גדלתי. לאחר 17 שנים היה קשה לעזוב את הבית ולצאת להשאלה, גם מבחינת החיבור למועדון וגם עצם זה שאתה כל כך רוצה להיות ולשמח את הקהל והאנשים שגדלת איתם".

עוז מוסיף ואומר: "מאמנים תמיד אומרים שצריך לצבור ניסיון, אבל לטעמי פשוט צריך להיזרק למים ולראות מה הוא מסוגל לתת. עברתי בבית"ר המון בפרק זמן קצר, לפחות 7 מאמנים של ליגת העל ואת רוב השחקנים הבכירים ואני חושב שגם מזה ניסיון של שחקן נבנה, לכן שהגעתי בכלל לא חשבתי על זה שאני כביכול שחקן צעיר ומה שעניין אותי זה איך לעשות את עונת ההשאלה הזאת הכי טובה ולהפיק ממנה את המירב שאני יכול, כדי לחזור לבית"ר - לבית שלי עם ניסיון ויכולות יותר גבוהות כדי להצליח שם".

 

מה אתה חושב על ההחלטה של ההתאחדות לכדורגל לסיים את העונה בליגות הנמוכות? 

"קודם כל ברכות להפועל כפר שלם על העליה לליגה הלאומית - הם עשו דרך יפה עד כה בעונה הזאת. ההחלטה לסיים את העונה לטעמי היא החלטה שגויה, החליטו עבורנו מוקדם מדי, ללא כל קשר לזה שלא היינו בעת הזאת במקום הראשון לאחר שכל העונה זה היה מקומנו, אבל אין מה לעשות... מה שהוחלט כבר אי אפשר לשנות. המטרות של העונה נעצרו אבל כשמדובר בבריאות של הציבור זה מובן מאליו". 

 

אתה חושב שהייתם יכולים לעלות ליגה העונה? 

"אני בהחלט חושב שהיינו יכולים לעלות ליגה העונה, אם לא מהמקום הראשון אז מהפלייאוף. כל העונה האמנו וגם הוכחנו שיש לנו מה לתת ושאנחנו ראויים לעלות ליגה, זאת גם ההזדמנות להודות לצוות המקצועי בניצוחו של דוד מרטן והצוות הניהולי של המועדון, שעשו הכל בשביל המטרות האלו ואני מצטער גם בשבילם שהמטרות נעצרו". 

 

מה הכיוון שלך לקראת העונה הבאה?

"הכיוון לשנה הבאה הוא כמובן להגיע כמה שיותר גבוה. בעקבות הקורונה לדעתי התקציבים יירדו משמעותית וזה הזדמנות מצוינת לצעירים להראות מה הם שווים ולקבל הזדמנויות. באופן אישי אני כמובן רוצה לחזור לבית"ר ולהראות להם את השיפור ואת הדרך שעשיתי העונה, ובעזרת השם להיות שם ולשמח את הקהל של המועדון הזה - אפילו אם זה יהיה מהבית". 

 

לסיום אמר עוז: "הייתי מסכם את העונה כהכי טובה בקריירה שלי עד עכשיו, אמשיך לעבוד קשה ב'פגרה' שקיבלנו ואעשה הכל כדי להצליח ולאחל בהצלחה לכל השחקנים והצוות בקבוצה, ולהגיד תודה על עונה נפלאה ומהנה. אני מקווה לפגוש אותם כמה שיותר גבוה בהמשך הקריירה".

עוז סיטון, עשה עונה מצויינת בהכח. (יוסי סוריק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מקפצה (עידן נחשון 09-05-2020, 20:16)
    שחקן מצוין מוכשר מאוד ובכלל כל שחקן שרוצה להתקדם חייב לעשות עונה בהכח שם יודעים לקדם צעירים ונותנים במה גם למאמנים אני עוקב אחרי זה
  2. קל מתאים כמו כפפה ליד לבית"ר ירושלים (אבי מזרחי 09-05-2020, 20:20)
    שחקן שעוד בהיותו בכל קבוצות הגיל של מועדון בית"ר ירושלים תמיד נתן את ה - 100% שלו תמיד משקיע בהצלחה!
  3. כפר שלם (יניב 09-05-2020, 22:09)
    מסכים עם כל מילה של מגיב 1 אכן הכח מקפצה לצעירים
  4. שערוקי (ערן 09-05-2020, 22:51)
    מסכים אם כל מילה המעודון שגילה ויצא הכי הרבה שחקנים זו הכח רמת גן גם שהם לא גדלו במועדון אבל שם היה לזןויגי את האומץ לתת להם במה שאפו
  5. שחקן תותח שאסור לוותר עליו ביתר צריכה אותו בידיים שלהם (אנונימי 10-05-2020, 16:52)
  6. אבא (כל הכבוד זה ההיזדמנות שלך להראות מה אתה יודע סהצלחה אבא 10-05-2020, 16:59)
  7. Fins comment (Chakimi eli.n.y 16-05-2020, 08:19)
    Hakoach is not betar,natanya!! This club supposed to go back to where he's belong.ligat al!! It's good to advance young players but that's not the reason to Stasek season in the third division!!!
  8. עוז עשר (עוז עשר 10-09-2020, 01:43)