שועאע כפר קאסם ערכה סיום עונה, אלקבץ ועבד מצטיינים

שועאע כפר קאסם מצמרת ליגה ב', סיימה את העונה במסיבת סיום וערכה טקס מצטייני עונה, בו ניתן לשחקן הרכש דור אלקבץ ועבדלרחים סרסור השוער את גביעי השחקן המצטיין. איציק שאקי המאמן: "היה חשוב לסיים את העונה ולהודות לשחקנים כמו שצריך, בעונה הבאה נבנה קבוצה חזקה לצמרת הגבוהה". אלקבץ:"כבוד גדול".

  • על ידי: אוהד רון
  • 04-06-2020
  • 08:37

אתמול נערך ערב סיום העונה של שועא כפר קאסם בערב - אירוע יפה ומכובד מאוד. עבדלרחים סרסור השוער ודור אלקבץ נבחרו לשחקנים המצטיינים של העונה וקיבלו גביעים.

 

מאמן הקבוצה איציק שאקי אמר על הערב המכובד שערכה הקבוצה: "היה חשוב לסיים את העונה בצורה מכובדת ולהודות לשחקנים ולכל אנשי הצוות שעבדו כל השנה. הפנים עכשיו קדימה לעונה הבאה להכין קבוצה חזקה שתתמודד בחלק העליון של הטבלה".


לגבי העונה הבאה אמר שאקי: "אני ממשיך בכפר קאסם גם בעונה הבאה. אפשר לומר שרוב הסגל יישאר בתוספת של 3-4 שחקני חיזוק שישדרגו אותנו. המטרה היא לעשות קבוצה חזקה שתתמודד בחלק העליון של הטבלה".

 

דור אלקבץ, מי שנבחר למצטיין העונה בתגובה: "כבוד גדול לקבל גביע מצטיין העונה. כל הכבוד לשועאע כפר קאסם שערכו טקס סיום עונה זה לא מובן מאליו. והלוואי עוד קבוצות ידעו לכבד שחקנים כפי שיודעים לכבד בכפר קאסם."

הצוות של כפר קאסם יחד עם מצטייני העונה, אלקבץ ואל רחים

הוסף תגובה
תגובות