ואני שטה

הפועל הוד השרון ממשיכה להביס כל דבר שזז ובשישי הייתה זו עלייה כפר סבא שחטפה ממנה 0:7.אלי שפיאן,איתן טיקר ואדיר בונקר כבשו צמדים.אשד רע השלים את השביעייה.מי תעצור את הוד השרון בדרך לליגה ב?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 28-12-2010
  • 08:47

בשישי "אירחה" הפועל הוד השרון במגרש האימונים בכפר סבא את עלייה כפר סבא למשחק נוח על הנייר שהתפתח קל מהצפוי עבור חניכיו של ערן דורון.

מסכת השערים נפתחה כבר בדקה השביעית כשרע אשד חתך מאגף ימים למרכז,הוציא כדור רוחב לאלי שפיאן שבגליץ' קבע 0:1 להוד השרון.

חמש דקות חלפו וכמעט הוד השרון הכפילה את יתרונה כשיעקב קורצקי הרים כדור חופשי לרחבה,טיקר השתלט עליו ובעט לשער,משה כהן הצליח להדוף ועל הריבאונד עט שחר משה אך שוב כהן היה במקום והדף לקרן.

בדקה ה-17 זה כבר 0:2 כשאדיר בונקר הכניס כדור עומק לרע אשד וברגל שמאל מצד לצד כבש ולא ויתר על מנהג הכיבושים שלו בכל משחק מאז שהצטרף לקבוצה.

עלייה שניסתה לשחק דרך כדורים ארוכים הגיעה בדקה ה-25 למצב ראשון ממשי כשאבי יסייה קיבל כדור מרועי גולסה אך בעיטתו הייתה חלשה וחלפה ליד הקורה.

בדקה ה-30 גם גולסה ניסה את מזלו בכדור חזק ששרק ליד החיבורים של טבנצ'יק.

שלוש דקות חלפו וזה כבר 0:3 כשרע אשד הרים כדור חופשי מצד ימין שעבר את כולם,פיספס את קורצקי אך מצא את טיקר שמשישה מטרים הפגיז פנימה.

 

אדיר בונקר(בצהוב),צמד נדיר לקשר האחורי של הוד השרון.(צילום:לירן דורף)

 

שתי דקות חלפו ואלי שפיאן השכיב את הגנת עלייה,חדר על קו הרוחב,טיקר חיכה לכדור אך שפיאן התמהמה ולאחר שכל הגנת עלייה על הדשא,הצליח רועי רוזנטל להרחיק לקרן ולמנוע את השער הרביעי.

בדקה ה-40 שחר משה קיבל כדור עומק,הקדים את השוער אך נקלע לזווית לא נוחה ובחר לפרגן בהרמה לטיקר שמול שער חשוף נגח פנימה,0:4 מוחץ להוד השרון.

ההתעללות נמשכה גם במחצית השניה כשבדקה ה-60 שובל צרפתי הוציא כדור רוחב חזק שפגע בשוער ויצר ערבובייה ממנה שפיאן כבש את החמישי.

לאורחת לא נותר דבר מאשר להתחיל לשחק אגרסיבי ולנסות לא לחטוף תבוסה כואבת יותר מזו.

בדקה ה-70 הגיע הרגע העצוב של המשחק כשמאור כהן מגן הוד השרון פרץ באגף אך נכנס למהמורה וסובב את ברכו.

בדקה ה-82 זה כבר 0:6 כשאדיר בונקר שממעט לכבוש,קיבל כדור שניתז מהגנת העלייה ומ 16 מטרים בעט במדוייק לפינה ופנימה,חגיגה בהוד השרון.

נגמר? עדיין לא ובדקה ה-87 בונקר קיבל כדור עומק נהדר מידין מלכה ומול כהן גילגל פנימה,0:7 מוחץ להוד השרון בדרך לעוד שבוע בפסגה.

הוסף תגובה
תגובות