"אם נהיה בפלייאוף העליון אני אהיה מאד מרוצה"

כך אמר פאיד חסון, מאמנה של העולה החדשה לליגה א׳ צפון, בני פרדיס שעושה רושם שבונה קבוצה חזקה שתרצה לתקוע יתד בליגה א׳ צפון. עם הרכש שעשתה פרדיס, היא בהחלט יכולה לפזול לכיוון הפלייאוף העליון. ראיון עם קבלן העליות הבכיר שמגיע לליגה א׳ עם פרדיס...

  • על ידי: אוהד רון
  • 07-06-2020
  • 12:38

פאיד חסון, מי שהיה כוכב בליגות הנמוכות כשחקן הפך לפני מספר שנים למאמן ולאחר תקופה מוצלחת בהפועל כפר כנא כמאמן ראשי, חתם אשתקד בבני פרדיס מליגה ב׳ והעלה אותה לליגה א׳. זו העלייה הרביעית של פאיד בתור מאמן לאחר שעלה עם מכבי טמרה, דליה וכפר כנא - 4 עליות ליגה כמאמן ובתור שחקן 3 עליות ליגה נוספות. מדובר בקבלן עליות ללא ספק.

 

פאיד, איך אתה מסכם את העונה שעברה?

״העונה שעברה הייתה מאתגרת בעיקר בגלל הקורונה והיינו רוצים לסיים את העונה על המגרש ובלי כל הקורונה והמגיפה שנפלה עלינו משום מקום. הגיע לנו לעלות ליגה? כי 25 מחזורים היינו במקום הראשון ולכן הגיע לנו לעלות ליגה. כמובן שרצינו לסיים את העונה על המגרש אבל זה מה שקרה וזה מה שהביא את הכרטיס לליגה א׳״.

 

התחזקתם בצורה משמעותית. את מי הבאתם, ומה המטרות שלכם לעונה הקרובה?

״השארנו חלק מהשחקנים מהעונה שעברה, הבאנו מספר שחקני חיזוק במקומות שנראו לי חשובים ושחקנים עם נסיון בליגה א׳. הבאנו את מחמוד עבאס ועוד שחקנים טובים ואנחנו עוד נתחזק במספר עמדות״.

 

לגבי המטרות פאיד מוסיף: ״המטרות שלנו הן להתמודד כמה שיותר למעלה ואם נהיה בפלייאוף העליון אני אהיה הכי שמח בעולם״.

 

איך אתה חושב תיראה ליגה א׳ של השנה הבאה, לעומת שנים עברו?

״ליגה א׳ תעבור שינוי בגלל הקורונה, הקבוצות יורידו תקציבים ולא יתחייבו על סכומים שאין להן כפי שהיה בשנים עברו. קבוצות תהיינה יותר צנועות ורואים את זה גם בליגות הגבוהות שיש בה קיצוצים. לקבוצות בליגה שלנו אין הרבה כסף ותהיה ירידה גדולה בתקציבים ובמשכורות. לדעתי קבוצות ישקיעו יותר בצעירים ושחקנים וותיקים יצטרכו לרדת בשכר, כמו שכל העולם נרגע מבחינה תקציבית והכסף בירידה בכל העולם, גם בכדורגל זה יקרה וזה לגטימי״.

 

לסיום אומר חסון: ״אני מאחל לכל משפחת הכדורגל בפרט ולכל העולם בכלל, שנעבור את מה שנחת עלינו משום מקום ונחזור לחיות את החיים הנורמליים שלנו. אני מאחל לכולם בריאות כי זה הכי חשוב".

פאיד חסון, ללא ספק קבלן עליות שיהפוך את פרדיס לקבוצה גדולה. צילום: מאור אלקסלסי

הוסף תגובה
תגובות