"אני עושה את המקסימום כדי שהשוערים שלי יתקדמו לרמות הגבוהות"

מאמן השוערים איתי אברג'יל, אימן שוערים במחלקות הנוער של מכבי נתניה, ואף עבד במקביל למאמן שוערים של קבוצת הבוגרים. את העונה הבאה הוא יפתח כמאמן השוערים של הפועל הרצליה מליגה א' צפון. בראיון לאתר גולר הוא מספר על התפקידו, ומה הוא עושה כדי לקדם שוערים לרמה יותר גבוהה

  • על ידי: לירן ביטון
  • 01-07-2020
  • 09:23

איתי אברג’יל (25) שימש בשנתיים האחרונות כמאמן השוערים של מחלקות הנוער במכבי נתניה, ואף עבד בשיתוף פעולה לצידו של מאמן שוערים של הבוגרים עופר בסון, ועשה קפיצת מדרגה בזכותו. לקראת העונה הבאה אברג'יל חתם כמאמן השוערים של הפועל הרצליה.

 

איתי, מה הוביל אותך לחתום בהרצליה העונה?

"אני בן אדם שחי על מטרות, עוד מלפני תקופת הקורונה שמתי לעצמי מטרה שבעונה הבאה אני רוצה להתקדם ובעיקר כיוונתי להגיע לליגה א', שאני חושב שזו ליגה מעניינת ומאתגרת ויכולה לעשות לי רק טוב בפן האישילפני כחודש פגשתי את מומו וניר והבנתי שמדובר באנשים מדהימים ומקצועיים, אין ספק שהגעתי למועדון גדול והכי מסודר בליגה א' צפון ואני רוצה להודות להם על ההזדמנות. גם למאמן קבוצת הנוער של מכבי נתניה, גילי לבנדה, שהיה חלק עיקרי מהמעבר שלי מנתניה להרצליה."

 

"הפועל הרצליה צפויה להיות בעונה הבאה אחת מקבוצות הליגה המסקרנות", סיפר אברג'יל והוסיף: "ניר ומומו עובדים ללא הפסקה במטרה להעמיד קבוצה חזקה, בעיקר בעונה לא פשוטה שיש בה ארבע יורדות, אבל אני בטוח שתהיה השנה קבוצה חזקה ויציבה."

 

ספר לנו איך התפקיד שלך בא לידי ביטוי?

"אני עובד במשרה מלאה בקבוצה, כל אימון וכל משחק שבדרך כלל בליגה א' אין את זה הרבה, ברוב הקבוצות בליגה הזאת מגיעים מאמני שוערים פעמיים בשבועאני מאמין שבשביל לפתח דרך עם השוער שלך, אתה צריך להרגיש אותו בכל אימוןבנוסף אני הרבה מתעסק בקטע של וידאו, מצלם משחקים, מצלם אימונים ויושב לנתח את הדברים הטובים והפחות טובים."

 

איך אתה פועל כדי לשפר את היכולת של השוערים?

"תמיד יש על מה לעבוד ותמיד יש מה לשפר, ברגע שנתחיל את האימונים אנחנו נהיה יותר חכמים ונוכל להבין מה היתרונות ומה החסרונותבסופו של דבר אנחנו בונים דרך ביחד אני והשוערים והדבר החשוב ביותר בשבילי הוא לעשות את המקסימום בשביל שהשוערים שלי יתקדמו לרמות הגבוהות."

הוסף תגובה
תגובות
  1. איתי (יעל 01-07-2020, 14:29)
    אין על יעקובי
  2. שוער (יריב 01-07-2020, 15:18)
    שיהיה לך בהצלחה תשאל את עופר בסון על איזה שוער צעיר הוא ממליץ
  3. לירן (גולר 01-07-2020, 16:42)
    מעניין למה עשית איתו ראיון בטח מנסה לקדם את אח שלה שיעבור להרצליה כתבה על מאמן שוערים חחחחח אוהד אתה תותח