"אשחק איפה שאוכל למקסם את היכולות שלי"

כך אמר עמית פרחי, שחקנה של בקעת הירדן בעונה האחרונה שטרם יודע היכן ישחק בעונה הבאה, אך מחפש מקום בו יוכל לבוא לידי ביטוי הכי טוב. על העונה האחרונה: "היא התחלקה לשניים, הסיבוב השני היה רע מאוד", על משבר הקורונה: "שחקנים ובעלי קבוצות יצטרכו להגיע לפשרות"

  • על ידי: אוהד רון
  • 08-07-2020
  • 09:33
עמית פרחי, שחקנה של הפועל בקעת הירדן בעונה שעברה, משחק כבר 6 שנים בליגה א' כשבין היתר שיחק בנס ציונה, מכבי יבנה וכאמור בבקעת הירדן. בעונה שעברה פרחי כבש שער הישארות קריטי עבור בקעת הירדן במשחקי המבחן מול שדרות וכעת הוא מחפש אתגר חדש...
 
עמית, איך אתה מסכם את העונה?
"העונה שלנו התחלקה לשניים בבקעת הירדן. היה לנו סיבוב ראשון מאוד טוב עם קצב צבירת נקודות מספק ולאחר מכן הידרדרות קטסטרופלית בסיבוב השני, מה שהביא אותנו לסיבוכים בתחתית.  בשורה התחתונה העונה הסתיימה עם טעם מר בגלל הסיבוב השני. אי אפשר לדעת איך היא הייתה נגמרת אבל המאבקים שלנו היו נמשכים עד הסוף אם הקורונה לא הייתה מסיימת את הליגה."
 
מה הכיוון שלך לקראת הבאה? האם קיבלת אילו הצעות?
"יש כמה קבוצות שהביעו בי עניין לעונה הקרובה. אני לוקח את הזמן לחשוב איפה המקום שבו אוכל להביא את עצמי לידי ביטוי הכי טוב ואיפה אוכל למקסם את היכולות שלי ושם אשחק." 
 

בעקבות משבר הקורונה, איך אתה חושב תיראה עונה הבאה?

"המשק נפגע ומן הסתם שגם עולם הכדורגל קיבל מכה. אני מאמין שהתקציבים יהיו נמוכים יותר ושחקנים ובעלי קבוצות יצטרכו להגיע לפשרות ולהסתדר, כי בסופו של דבר כולם רוצים להחזיר את שגרת הכדורגל ומנגד להתפרנס בכבוד."  
 
אתה חושב שעונה הבאה תשוחק כרגיל?
"תפקידנו להיות אופטימיים תמיד ולחשוב חיובי. אני מאמין שהכל יסתדר והכל יחזור לשגרה מלאה בזמן."
 
מילה לסיום: "מאחל לכולם בריאות וחזרה מהירה לשגרה."

עמית פרחי מסכם את העונה שעבר יחד עם בקעת הירדן (דדי ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לומד חשבות שכר (אבי מויאל 08-07-2020, 09:46)
    זה שחקן שהוא גם דוקטור, גאה שהוא לומד אצלי במכללה. ולזכור, אורח חיים בריא זו דרך לא קורס של עבודה.
  2. . (אפי 08-07-2020, 14:32)
    פוטנציאל שלא מומש כמו עשרות שחקנים בליגה הזו צריך לקבל החלטות נכונות יותר