"העיתוי לאיחוד קצת מאוחר ויגרום לפגיעה אצל הרבה אנשים"

כך אמר קובי דנינו, מאמנה המוכשר של צור שלום שממשיך לעוד עונה במועדון שמגיב איחוד הצפוי בין צור שלום לקריית אתא ובמידה ובסופו של דבר יתקיים האיחוד הגדול, דנינו הוא המועמד המוביל לתפקיד. "חייב לחזור לשגרה עם כל הקושי וכמובן בהתאם להנחיות ולכללי הזהירות"

  • על ידי: ליאד סופר
  • 21-07-2020
  • 13:05

קובי איך אתה מסכם את העונה האחרונה שהייתה עונה מצוינת ונעצרה כשהיה לכם סיכוי גדול להגיע לפלייאוף?
"העונה שעברה הייתה באמת עונה מוצלחת ומדהימה בכל הפרמטרים, הצטערנו שהיא נגמרה לפני הזמן בעקבות נגיף הקורונה. עמדנו במטרות שלנו שהן לא להיות בתחתית ועוד קצת היינו עושים את הפתעת העונה ונכנסים לפלייאוף. אני גאה בשחקנים שלי ובצוות שלי שבלעדיהם זה לא היה קורה, ובמועדון שלי שנתן לי את כל הכלים והשקט להצליח."

בימים האחרונים יש דיבור על איחוד בין צור שלום לבין קריית אתא. מה אתה חושב על המהלך הזה?
"באופן כללי אני חושב שזה מהלך נכון מבחינה כלכלית לאחד את התקציבים של שני המועדונים ולבנות קבוצה אחת חזקה מאד בקריות, קבוצה שתתמודד בצמרת ואולי אפילו תעלה לליגה הלאומית, אבל... לדעתי זה נכון להיעשות בשנה הבאה אם רוצים בכך."
עוד הוסיף דנינו: "העיתוי לכך קצת מאוחר ויגרום לפגיעה אצל הרבה אנשים, מפני שכבר החתימו מאמנים בשתי הקבוצות והמאמנים החתימו מספר רב של שחקנים, מה שיצר כפליות בתפקידים במגרש והמאמן שיקבל את המשימה יצטרך לעשות המון שינויים עם שחקנים שחתומים על חוזים." 

במידה והאיחוד יתקיים, אתה המועמד המוביל לאימון לאחר שאלעד בראון חתם בבאקה. מה יהיה התקציב שתעמידו ומהן המטרות של הקבוצה?
"תראה בגדול זה עדיין נמצא בשיחות ובישיבות ועד שזה לא נסגר ונחתם סופית, אני לא רוצה להתייחס כרגע לספקולציות, אלא רק לעובדות."

אתה חושב שהליגות יפתחו השנה לפי לוח הזמנים הרגיל?
"אני מקווה מאוד שהליגות יפתחו והכדורגל יחזור לפעילות, זה חשוב לשחקנים ולאנשי צוות. בוא לא נשכח שזאת הפרנסה של כולם וחייב לחזור לשגרה עם כל הקושי וכמובן בהתאם להנחיות ולכללי הזהירות."

קובי, במידה והליגה תיפתח, איך אתה חושב שהליגה תראה השנה מבחינה תקציבית לאחר המשבר ומהבחינה המקצועית כשיהיו השנה 18 קבוצות?
"מבחינה תקציבית כולם ירגישו את השינוי לרעה בעקבות המצב הכלכלי הקשה שפוגע בכולם, בכך שקבוצות לא יעמידו תקציבים גבוהים, למעט אלו הבודדות שרוצות לעלות ליגה. זה כמובן ישפיע על הנושא המקצועי בכך שהרבה קבוצות יבנו סגלים עם הרבה שחקנים צעירים, מה שאומר שהתחתית השנה במיוחד עם 18 קבוצות שמתוכם 4 יורדות ועוד אחת למבחנים, תהיה מאתגרת מאד עם המון מתח והפתעות."

קובי דנינו יאמן את הקבוצה המאוחדת? (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות