דרישת הקבוצות: רוצים מנהלת בליגה א'

רונן כנפו, האיש החזק מירמיהו חולון ביוזמה שעלולה לשנות את עתידה של ליגה א' ולהחזיר אותה לימים הטובים של הליגה הארצית. רונן מוסיף: "הגיע הזמן שיספרו אותנו ולא רק אנחנו נספור כסף". יום שני בשעה 19:00 באיצטדיון ווינטר, פגישה ראשונה של המנהלת.

  • על ידי: אוהד רון
  • 23-07-2020
  • 18:14

רונן כנפו נחשב ליו"ר חזק בליגה א' דרום. הוא מאוכזב מאד מהתנהלות של ההתאחדות לכדורגל והוא שלא כמו רבים אחרים רוצה ליזום ורוצה ליצור שינוי. הוא דורש להקים מנהלת ליגה א' וטוען: "אנחנו ראשי רוב בעלי הקבוצות בליגה א', התאחדנו על מנת להקים מנהלת או ועד מנהל על מנת לגבש קו אחיד למען קבוצות ליגה א' ולמען הליגה, והגיע הזמן שיתחילו לספור אותנו ולהתייחס לראשי הקבוצות האלה שמביאים כל שנה הרבה כסף מהבית והכבוד הראוי להם."

 

מה אתם רוצים? מה הדרישות שלכם?

"הדרישות שלנו כרגע שישתפו אותנו בהחלטות הגורליות, שישמעו את הדעה שלנו ולא נקבל כל מתווה שלהם כמובן מאליו. במצב הקיים אנחנו בובות של התאחדות."

יש בהתאחדות חברי הנהלה מתוך קבוצות ליגה א', שדואגים לקבוצות שלהם ואתה טוען שהם לא עושים תפקידים...

"אני קורא בזאת גם לראשי הקבוצות שהם חברי הנהלת ההתאחדות לכדורגל להצטרף אלינו למאבק ולא להיכנס לפוליטיקה כי זה לא הזמן."

 

למה שיצטרפו חברי ההנהלה שבהתאחדות שכל מה שהם רוצים מתקבל, קבוצתם הייתה בתחתית - סגרו את הירידות והעונה צמצמו חודשים כדי שישלמו... זה לא הזמן לפוליקה.

 

אריאל שיימן, האם יחבור להצעתו של רונן? האם יתמוך בליגות הנמוכות? (באדיבות אתר ONE)

 

אז מה הדרישות העיקריות שלכם נכון לעכשיו?

"בשלב ראשון אנחנו מדברים על החוסר היגיון לקבוע 4 יורדות העונה, בעונה של חוסר וודאות פיננסית שבה ההתאחדות יכולה להודיע בכל רגע על דחיה או על הפסקת הליגה. אין היגיון לשלוח אותנו לשפוך כספים במאבקי תחתית ולאחר חודש חודשיים, יחליטו על הפסקת הליגה. אנו דורשים שהליגה תפתח והכי חשוב שתסתיים ובמידה שישנן תוכניות להפסיק או לדחות את הליגה בגלל הקורונה, שיבואו ויעדכנו אותנו מראש וישמעו את דעתנו אחרת אין טעם לפתוח את האימונים."

 

לפי מקורות שהגיעו אלינו, משרד הבריאות אישר לילדים ולנוער אימונים עם מגע ולבוגרים בליגות הנמוכות לא, דעתך?

"אני חושב שאם הידיעה הזאת נכונה זאת שערורייה שאין כדוגמתה - זה ברור שאם בהתאחדות הצליחו להשיג תו סגול כזה או אחר רק לליגות לנוער, אז כנראה שסגירת בתי הספר ומחלקות הנוער תגרום לנזק כלכלי עצום לליגה הלאומית והעל ולכן בהתאחדות כנראה מצאו את הפתרונות - לתת להם לפתוח את העונה. בליגה א' הכסף מגיע מהבית אז את מי זה מעניין בכלל... יש תחושה שכל מה שקשור לליגה א' היד קלה על ההדק והגיע הזמן ליצור שינוי ביחס אלינו."

יש סיכוי שאם לא יתייחסו אליכם תשביתו את הליגה?

"כל האופציות על השולחן".

 

לסיכום אומר כנפו: "אני מקבל פניות רבות בימים האחרונים וגיבוי מלא מראשי קבוצות, אוהדים, פרשנים, שדרנים, שחקני עבר והווה גם בליגת העל וגם בליגה הלאומית שמפרגנים ותומכים במהלך של הקמת מנהלת כזאת. ראשי ההתאחדות צריכים להבין שאנחנו לא באנו למרוד ואנחנו לא נגדם, אנחנו בסה"כ רוצים שיקחו אותנו ברצינות. ליגה א' כבר כמה שנים היא כבר לא אותה ליגה חובבנית - היא ליגה אטרקטיבית, חזקה פיננסית ומתוקשרת לא פחות מהליגות הבכירות ורואים בשטח בפורומים שונים מאות אלפי אוהדים שרוצים שהליגה הזאת תחזור להיות הליגה המקצוענית השלישית בישראל. אני אעשה כל שביכולתי על מנת לאפשר שזה יקרה."

רונן כנפו, מוביל מהלך שיכול לשנות את פני ליגה א' (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אין לכם כוח לא סופרים אותכם (אנרגי הארנב 25-07-2020, 12:47)
    אים אתם חושבים שמישהו סופר אותכם אז אתם תבינו שאין לכם כוח וההיתאחדות לחדורחאאלללל הענקית תאכל אותכם
  2. תותח (גיל 25-07-2020, 21:40)
    כל הכבוד . הגיע הזמן שמושחתי ההתאחדות יבינו שליגה א זה לא רק משחקים ב ווינר