"נלחמים על הפרנסה ואם צריך נשבית את הליגה"

כך אמר מומו ניסטל, מאמנה של הפועל הרצליה לאחר שהמאמנים התאחדו והקימו קול במטרה אחת: "דורשים לפתוח את הליגה ללא עיכוב נוסף!", עוד מוסיף מומו: "הלוואי וההתאחדות הייתה נלחמת על פתיחת ליגה א' כמו שהיא נלחמת על פתיחת ליגת העל והלאומית", וגם - השבתת הליגה על הפרק...

  • על ידי: אוהד רון
  • 26-07-2020
  • 11:45

מומו ניסטל, מי שיאמן את הפועל הרצליה בעונה הקרובה,נחשב למאמן וותיק בליגות והיה לשחקן בכיר בליגות הנמוכות לפני כן. לאחר שהוחלט לדחות את פתיחת הליגות הנמוכות התרעמו המאמנים ומומו אמר: "המצב מפלה לא שוויוני ואנחנו נפעל בהתאם. אנחנו לא שונים בשום דבר ממאמנים מהליגה הלאומית ומליגת העל, ולכן אנחנו הקמנו קבוצה של מאמנים מכל ליגה א', גם מהמחוז הצפוני וגם מהמחוז הדרומי, כדי לאחד את שני האגרופים לאגרוף אחד ולהילחם בהחלטות ובתחושה שההתאחדות לכדורגל לא נלחמת עלינו כפי שהיא נלחמת לפתוח את ליגת העל והלאומית."

 

ההתאחדות לא נלחמת על פתיחת הליגות הנמוכות, ככה אתה מרגיש?

"כן, ללא צל של ספק. אני בטוח שאם היו נלחמים עלינו, היינו פותחים את העונה בספטמבר ללא כל עיכוב."

 

ומה לגבי השחקנים? גם הם פתחו קבוצת מאבק, לא? לא עדיף לאחד כוחות?

"אנחנו פועלים במישור שלנו והם במישור שלהם. למרות שיש את אותה מטרה ואותה פגיעה ואנחנו נלחמים על הפרנסה. ביום הדין כולם יתאחדו לפעול ביחד."

 

אתה יכול להסביר לנו מה אתם רוצים? מה הדרישות שלכם?

"להחזיר את הליגה ולהכיר בליגה א' שהיא חצי מקצוענית. זאת ליגה שמייצרת שחקנים ומאמנים לליגה הלאומית וליגת העל ויש לליגה הזאת חשיבות גדולה מאד, חשוב מאד שנשחק ונפתח את העונה. כמו שראינו בערוץ הספורט, אין פערים בין הליגה הלאומית לליגה א' והחשיבות של הליגה חשובה מאוד לכל כך הרבה אנשים."

 

אז איך אתם פועלים?

"כרגע עדיין בדיונים בינינו כדי לקדם את הנושא, מה שבטוח זה שאנחנו רוצים פגישה עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון, ומשם נשמע איך והאם הוא יכול לעזור לנו, אם זה לא יעזור נתקדם הלאה. מה שבטוח זה שאנחנו לא פוסלים להשבית את ליגה א' - יש לנו את כל היכולות והרצון לעשות זאת."

 

 

מומו ניסטל, מוביל מאבק על הפרנסה שלו ושל כולנו...

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמנים (עלי 26-07-2020, 14:14)
    מי אתה בכלל. יש. 100 מאמנים. שרוצים. לאמן מי ישמע. מוריניו