רצו מתח

הפועל הוד השרון שרגילה להביס כל דבר שזז בליגה,התקשתה מאוד בשישי מול בני רעננה ואף פיגרה עד הדקה ה-88 אך צמד מהיר בסיום של אלי שפיאן הביא לחניכיו של ערן דורון עוד 3 נקודות עם נצחון מתוק 3:2.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 04-01-2011
  • 16:35

עוד לפני פתיחת המשחק היריבות בין הקבוצות הגיעה לגבהים חדשים כאשר רעננה הצהירו שהם יקחו נקודות מהמשחק הזה ויעצרו את הוד השרון.

יש לזכור שמספר שחקני רעננה שיחקו בעבר בהוד השרון ורצו נקמה ספורטיבית,כמו כן אשתקד כשרעננה רצו לעלייה הייתה זו הוד השרון שלקחה מהם נקודות יקרות.

המשחק נפתח כשהוד השרון מכתיבה את הקצב ולוחצת מהפתיחה כאשר נראה שהחלפת הביתיות עוזרת להוד השרון מכיוון שיכלה לפתח את משחקה הטכני על כר הדשא המצויין ברעננה.
בדקה השלישית נרשמה הזדמנות ראשונה כשאיתן טיקר שולח את רע אשד בכדור עומק בין שני שחקנים לפינה והאחרון מרים כדור לראש של שחר משה שמשני מטרים נגח החוצה לרשת החיצונית.

 

אלי שפיאן(בירוק),צמד דרמטי לזכות הוד השרון.(צילום:לירן דורף)


בדקה העשירית התקפה מסודרת של הוד השרון כשאדיר בונקר בעט מ 18 מטרים כדור  שניתז מהגנה ויעקב קורצקי המשיך בנגיעה מ 16 מטרים אך  שוערה של רעננה שלומי יפרח הדף לקרן.
בדקה ה-14 איתן טיקר משתחרר משחקן ובועט מ 12 מטרים בימין כדור שיפרח הדף וקלט בנסיון השני.

רעננה התבססה בדקות אלו על כדורים ארוכים לאוסטרובסקי וזייד אך לא סיכנה את שער האורחת.

בדקה ה-18 שחר משה פורץ בשמאל,מוציא כדור לטיקר שמתקדם מעט ומשחרר בעיטה מ 12 מטרים בימין שיפרח הודף בקצות אצבעות לקורה ומשם הכדור ניתז לקרן.
בדקה ה-21 רעננה יצאה למתפרצת מסוכנת כשהכדור הגיע לאיתי זייד ברחבת ה-16 שהמשיך בריצה ונפל ברחבה,אנשי רעננה טענו לפנדל אך השופט לא שרק ובצדק.

3 דקות חלפו רע אשד הוציא רוחב לטיקר שעבר את שומרו לירן תגר בנגיעה,תגר מחליק על הכדור ונופל עליו עם שתי הידיים,כל ספסל הוד השרון טען לפנדל אך גם הפעם השופט סימן להמשיך.

המשחק המשיך בצורה אגרסיבית בעקבות אי השריקות ובדקה ה-30 הוד השרון עלתה ליתרון כשטיקר מקבל את הכדור מבונקר,התקדם כעשרה מטרים ומצא את רע אשד באגף ימין,האחרון השתחרר משומרו ובכדור שטוח מצא את הרשת 0:1.השוער  יפרח הצליח לנגוע בכדור אך לא מעבר לכך.
רעננה החלה ליזום והגיעה למצבים מראשו של אסוטרובסקי שטבצ'ניק שוער הוד השרון הצליח לעצור.

בדקה ה-45 כדור חופשי לרעננה הוגבה ע"י סנדור,אוסטרובסקי מצא את עצמו לבד ברחבה ומשישה מטרים נגח פנימה לפינה השמאלית 1:1.
המחצית השנייה נפתחה כשהוד השרון מסתמכת על השלישיה הקדמית, שפיאן ,טיקר ואשד רע ואילו רעננה על אוסטרובסקי שינצל את מהירותו על שטחים מתים.
בדקה ה-70 אוסטרובסקי קיבל כדור במרכז המגרש עצר על החזה בלם הוד השרון אפשטיין יצא לכדור ובנגיעה מצא חלוץ רעננה  את לביא מדינה שהמשיך עם הכדור לרחבה אך גליץ' של בונקר מנע ספיגה וודאית.
בדקה ה-85 אוסטרובסקי נשלח באחד על אחד מול אפשטיין,השניים משכו אחד את השני בחולצה אך השופט שרק לפנדל לרעננה,ינקה סבן ששיחק אשתקד בהוד השרון  בעט  לפינה השמאלית ופנימה 1:2.

הוד השרון ברגעים אלו לא נשברה והחלה ללחוץ כאשר ערן דורון מכניס את אישטה במקום צרפתי המגן ועובר ל 3-5-2.
בדקה ה-88 כדור ניתז מהגנת רעננה לאישטה שמרים כדור לראשו של שפיאן אקס רעננה שמשפשף את הכדור בראשו וקובע 2:2 דרמטי.

 

שלומי יפרח,שוער רעננה למרות יכולת טובה,ספג שלושה שערים וירד מנוצח.(צילום:לירן דורף)


רעננה ניסתה לשמור על הנקודה אך הוד השרון לא ויתרה,למרות הרחקתו של איתן טיקר בדקה ה-90 שקיבל כדור באגף חתך למרכז והמחליף ברק גרונדמן נכנס בו בפראות השופט שרק לפאול אך מילים מיותרות של טיקר לעבר השחקן עלו לו באדום.
בדקה ה-93 למרות החסרון המספרי הוד השרון תקפה, אישטה קיבל את הכדור שמצא באגף שמאל את רע אשד שמוציא כדור רוחב לשפיאן שמשני מטרים עם כל הלב בעט פנימה וקבע 3:2 ענק להוד השרון ששוה מקום ראשון בליגה לשבוע נוסף.
 

הוסף תגובה
תגובות