"תעזרו לנו לנצח במלחמה שנוצרה סביב ההחלטה ההזויה הזאת"

כך אמר עדן שאשא, שחקנה של עירוני אשדוד אשתקד שמגיב להחלטת ההתאחדות לכדורגל לדחות את מועד פתיחת הליגות הנמוכות. עדן הגיע אמש יחד עם שאר שחקני ליגה א' למשרדי ההתאחדות לכדורגל במטרה למחות כנגד ההחלטות וכדי לגרום לראשי ההתאחדות להבין: "אנחנו בסך הכל רוצים להתפרנס בכבוד ולעשות מה שאנחנו הכי אוהבים"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 08-08-2020
  • 09:19

"ההחלטה של ההתאחדות לכדורגל לדחות את הליגה והאם לפתוח אותה בכלל מאוד כואבת לאנשיי הליגות הנמוכות. אני חושב שלגוף גדול כמו ההתאחדות שלנו, פרק זמן של למעלה מחצי שנה שהנושא הזה מטופל הוא יותר מידי! אבל אנחנו לא נרים ידיים ונמשיך להילחם על האהבה הזאת שנקראת כדורגל", מספר עדן שאשא , אחד ממארגני מחאת "השקופים".

 

עדן, ספר לנו על המחאה שהתקיימה מול משרדי ההתאחדות?

"הגענו למשרדי ההתאחדות לבושים בחולצות ומחזיקים בשלטים כדי שיבינו שאנחנו קיימים, רצינו שרק ישמעו אותנו ויבינו את הכאב שנגרם עקב ההחלטות ההזויות שבעקבותיהם אנחנו כבר חצי שנה בלי שכר ומי יודע לעוד כמה זמן."

 

מה אתם רוצים להשיג מהמחאה הזאת?

"רוצים להשיג שיוון בסך הכל, כי לדעתי אין הבדל בין שחקן כדורגל בליגה א' או בליגה לאומית. לכולם יש את האהבה והתשוקה הגדולה למקצוע הזה ורובנו מתפרנסים מזה בתור עבודה ראשונה. מה אני אמור לעשות בתור עצמאי שמחודש מרץ הוציאו אותי לחל"ת שהוא לא רלוונטי עבורי כלל, ולעוד המון שחקנים חיילים צעירים ואנשים שמפתחים את הקריירה הבאה שלהם וכו."

 

אתם חושבים שהליגות הנמוכות נותרו מקופחות?

"כן אין ספק שהליגות הנמוכות נותרו מקופחות! אני בן אדם כמו כל השחקנים בארץ ובעולם, בעבר שיחקתי בראשון לציון עוד שהיו בליגת העל. היום אני בליגה א' ובשנה הבאה בלאומית. יש שחקנים שמשתכרים בלאומית ב-5000 שקל בחודש, ויש שחקנים שהחליטו לרדת לליגה א ' כדי לפתח את עצמם ואת העתיד שלהם כמוני למשל... אנשים עם משפחות וילדים שהשכר שלהם מגיע גם ל-15 אלף ועכשיו לוקחים לנו את הכל ומי יודע מה יהיה בכלל."

 

עדן שאשא פונה לאנשי ההתאחדות לכדורגל ומבקש, "תעזרו לנו לנצח "במלחמה" הזאת שנוצרה סביב ההחלטה ההזויה הזאת, אנחנו בסך הכל רוצים להתפרנס בכבוד ולעשות מה שאנחנו הכי אוהבים."

עדן שאשא לבוש בחולצת מחאה מול משרדי ההתאחדות

הוסף תגובה
תגובות
  1. עדן שעשע (שלומי 08-08-2020, 09:42)
    כמה משחקים שיחקת בליגת על ואיזה קבוצה בליגה הלאומית תיקח אותך? אתה רמה של ליגה ב או מחליף בליגה א אם לא עירוני השנה היית משחק בליגה ב.
  2. לא יעזור לכם כלום (שוקר 08-08-2020, 12:26)
    הבריאות לפני הכול הכדורגל שולי לחלוטין תפסיקו לבלבל את המוח
  3. גונב דעת שכמוך (חולי 08-08-2020, 12:28)
    מה אתה מבלבל את המוח הבריאות לפני הכול הכדורגל שולי לחלוטין תפסיקו לבלבל את המוח שלום ולא להתראו
  4. הזוי (אחד 08-08-2020, 19:43)
    20 שחקנים בטלנים שהיליטו להתפרנס מכדורגל בליגת חובבים יוכנים לסכן את חבריהם החובבנים בהידבקות בנגיף.
  5. חלש (טצי 09-08-2020, 06:57)
    אדון שעשוע צעצוע הבריאות לפני הכול מה אתה מקשקש שב בשקט בלול חתיכת שבלול