"ליגה א' זאת הליגה שלנו, תנו לנו כבר להתחיל"

כך אמר מאמנה של מ.ס. רובי שפירא, ענן פרו, שבעונה הקרובה יערוך את הבכורה שלו על הקווים כמאמן ראשי בליגה א': "ביש מזל להתחיל ככה בעקבות משבר הקורונה, אך הכל לטובה", על ההכנות אמר פרו: "שוברים את הראש איך להביא את השחקנים בכושר טוב לפתיחת העונה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 09-08-2020
  • 11:45

מ.ס. רובי שפירא צפויה לפתוח את אימוניה לקראת עונת 2020/21 בשבוע הבא, כשהרבה סימני שאלה מרחפים מעל פתיחת הליגה, האם ההתאחדות לכדורגל תתיר לקבוצות לערוך משחקי אימון, ואם כן מתי, מה יהיה מבנה הליגה, מתי היא תיפתח ומתי היא תסתיים. ענן פרו שמונה למאמן הקבוצה ויערוך את עונתו הראשונה כמאמן ראשי בליגה א', מתכונן לפתיחת הליגה עם הרבה דאגות, אך גם עם אופטימיטת לא קטנה...  

 

ענן, מתי אתם מתחילים את האימונים לקראת פתיחת העונה?
"עוד לא החלטנו על תאריך מדויק, אך זה יהיה בין ה-15 ל-23 לחודש, אנחנו תלויים בהתאחדות לכדורגל כדי לדעת מתי בדיוק מתחילים ומה לגבי משחקי אימון, כי בלי משחקי אימון בכלל לא שווה להתחיל להתאמן כי זה הבסיס של ההכנה."

 

איך מתמודדים עם המצב הלא ידוע הזה?
"זו בהחלט שנה מוזרה. שוברים את הראש איך להביא את השחקנים ולנסות שיהיו בכושר טוב לפתיחת העונה כאשר אנחנו עם יד על הדופק וחשש גדול, שמא אחד השחקנים או אחד מאנשי הצוות יאלץ אותנו להיות בבידוד, וכמובן שזה יאלץ אותנו להפסיק את כל מה שעשינו. אבל אנחנו אופטימיים."

 

זו העונה הראשונה שלך כמאמן ראשי בליגה א', ביש מזל שיש מצב כזה?
"קצת עצוב, אבל זה מה שנפל עלינו ועם זה אנחנו מתמודדים. הכל לטובה."

 

מה אתה חושב על הליגה שצפויה לנו בעונה הבאה?
"הליגה תמיד תהיה מעניינת, לא משנה באיזה קונספט. ליגה א' זו הליגה שלנו ואנחנו אוהבים אותה ותמיד היא מספקת דרמות. תנו לנו כבר להתחיל את העונה."


שיהיה בהצלחה!

ענן פרו יוביל את רובי שפירא בעונה הקרובה

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא מתחילים ולא נעליים (עובד 09-08-2020, 17:11)
    גם בחודש 10 הליגה לא תתחיל הבריאות לפני הכול הכדורגל שולי לחלוטין תפסיקו לבלבל את המוח