"ליגה א' זה הכדורגל האמיתי- בטוח שתהיה לנו ליגה באוקטובר"

כך אמר מאמנה פאיד חסון, מאמנה של העולה החדשה לליגה א' צפון, בני פרדיס, שמתכוננת במרץ לפתיחת העונה ולפתיחת האימונים בעוד כשבועיים. חסון שהשלים כמעט לגמרי את סגל הקבוצה, מחכה מאוד לפתיחת העונה ויודע שאם היא אכן תיפתח, תהיה לנו ליגה נהדרת: "המצב גרם לכולם רעב גדול לכדורגל"

  • על ידי: אוהד רון
  • 10-08-2020
  • 19:28

בני פרדיס צפויה לפתוח את אימוניה לקראת עונת 2020/21 ב-23.8.20, כשהרבה סימני שאלה מרחפים מעל פתיחת הליגה, האם ההתאחדות לכדורגל תתיר לקבוצות לערוך משחקי אימון, ואם כן מתי, מה יהיה מבנה הליגה, מתי היא תיפתח ומתי היא תסתיים. פאיד חסון, מאמנה של פרדיס מתכונן לפתיחת העונה... ערכנו איתו ראיון קצר לקראת פתיחת העונה הקרובה.  


פאיד, מתי אתם מתחילים את האימונים והאם הסגל שלכם הושלם?
"אנחנו מתחילים את האימונים ב-23 לאוגוסט, הסגל שלנו סגור, מבחינת שחקנים בכירים, יש לנו עוד יומיים של מבחנים ואולי ניקח מהם שחקן אחד או שניים. כעת רק נותר לנו לקוות שתהיה לנו ליגה באוקטובר."


איך אתם בפרדיס מתמודדים עם המצב?
"חוסר הוודאות שקיים כרגע זה מצב לא קל, אני מאד מקווה שתהיה החלטה ואין לי בעיה שיפצלו את הליגה לשני בתים, העיקר שתהיה ליגה ושיחזור לנו הכדורגל - מה שכולנו אוהבים, אבל כמובן קודם חשובה יותר הבריאות של כולנו."


מה אתה חושב על הליגה שצפויה בעונה הבאה?
"קודם כל אני מקווה מאוד שתהיה ליגה בעונה הבאה ואני בטוח שתהיה ליגה חזקה ומעניינת, כי המצב גרם לכל השחקנים, מאמנים והנהלות להיות רעבים לכדורגל. ליגה א' זה הכדורגל האמיתי והאיכותי, כאן שם יש מלחמות ספורטיביות שחסרות לנו מאוד - לליגה א' באים מאהבה."


לסיום אמר חסון: "אני בטוח שתהיה לנו קבוצה טובה ואיכותית, קבוצה שתשחק כדורגל אטרקטיבי."
 

פאיד חסום מקווה שהליגה תיפתח (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תמשיך לחלום (יאסו 11-08-2020, 05:04)
    מה אתה מבלבל את המוח אין ליגה השנה לך לישון אדון חסון
  2. חלומות באספמיה (צוצפי 12-08-2020, 05:02)
    הליגה לא תיפתח בעיקבות הקורונה לא יהיה כדורגל בכל הליגות בעונה הבאה זה בדוק