"קיבלתי הצעה מטירה, ואני שמח שחתמתי בקבוצה שמכוונת גבוה"

כך אמר דור מלכה, חלוצה של קריית אתא אשתקד, שהצטרף למ.ס טירה מליגה א' צפון אותה יוביל בעונה הבאה חיים סירוטקין. מלכה שנחשב לחלוץ מצוין, התייחס להכנות לקראת העונה הבאה שהוקפאו בשלב הזה, ולהחלטות ההתאחדות לכדורגל

  • על ידי: לירן ביטון
  • 12-08-2020
  • 18:34

החלוץ דור מלכה, שיחק אשתקד במדי קריית אתא מליגה א' צפון, רגע לפני שהליגה נעצרה בעקבות משבר הקורונה, קבוצתו של מלכה הייתה במקום האחרון בטבלה והקבוצה ניצלה מירידה: "ברור שכולנו התאכזבנו מזה שעצרו את הליגה, היינו בפורמה חיובית אפילו שהיינו במקום האחרון, ידענו שנוכל לעשות את זה ולהישאר בליגה.״

מלכה הוסיף ואמר: "ברור שיש כאלה שיגידו שיש לקריית אתא המון מזל והקורונה הצילה את הקבוצה מירידה, אבל אני לא חושב ככה. אני חושב שכן היינו עומדים במטרה ונשארים אבל הכי חשוב זו בריאות השחקנים ואם החליטו שזה נכון לעצור, אז קיבלנו את ההחלטה בסופו של דבר."

 

דור מה הוביל אותך לחתום העונה בטירה?

"לקראת ההכנות לעונה קיבלתי הצעה מטירה, מועדון גדול וצנוע שמכוון גבוה. אני שמח שחתמתי בטירה, יש שם אנשים מדהימים, אנשי מקצוע מהשורה הראשונה ואני מקווה שנצליח לעמוד ביעדים והמטרות."

האם אתם מקיימים אימונים באופן סדיר?

"עד לפני שבוע קיימנו אימונים באופן סדיר, אך בעקבות החלטות ההתאחדות לדחיית הליגה, הקפאנו את האימונים ואני מעריך שתוך זמן קצר נחזור לאימונים ונתכונן לעונה."

מה דעתך על החלטות ההתאחדות לדחות את מועד פתיחת הליגה?

"לדעתי ההתאחדות עושה טעות, אנחנו לא שונים מאף ליגה ואם פותחים את הליגות האחרות, גם אנחנו יכולים. כמובן שצריך להסכים על מתווה שנעמוד בהנחיות ולא יסכן אף אחד, אני מקווה שיחזירו את הפתיחה למועד הרגיל וכולם יהיו מרוצים."

מרגישים מקופחים?

"ברור שאנחנו מרגישים סוג של קיפוח, אנחנו לא שונים מאף ליגה, כולם שחקנים שאוהבים את המקצוע. על הנייר הליגה אומנם לא מקצועונית, אבל כיום זה מתנהל אחרת כשגם במחשבה של השחקנים זה לא מה שהיה פעם, ואחוז מאוד גדול מתפרנס מהכדורגל הזה כפרנסה עיקרית ולא כשהשלמת הכנסה. אני מקווה שנעשה רעש וכן יחליטו להתייחס כמו שצריך." 

לסיום אמר מלכה: "לא מעט שחקנים מליגה א' הגיעו ללאומית ולליגת העל, ויש התקדמות ברמה וביחס למקצוע בליגה א'. הייתי רוצה שיתייחסו אלינו כשווים בין כולם ואם יהיה מצב דומה שההחלטה תהיה תקפה לכולם ולא רק לליגות מסוימות, כי אנחנו לא שונים מאף אחד. אני מבטיח שהם יראו שהליגה הזאת משתבחת ומוציאה שחקנים לא פחות ממחלקות נוער, הצעירים רוכשים בה ניסיון וטבילת אש לעתיד."

דור מלכה, מחכה לפתיחת הליגה (חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כוכב (מאהר 23-08-2020, 06:45)
    שחקן מתאים לטירה מאחל הרבה הצלחות ובריאות