בהתאחדות אישרו את מבנה הבתים בליגות א' ו-ב', סיוע כספי אושר לקבוצות

בהתאחדות לכדורגל אושרו המתווים של ליגה א' וליגה ב' - בכל אחד מהמחוזות יהיו שני בתים של 9 קבוצות בליגות. סיוע כספי בגובה של 4 מיליון ש"ח אושר גם הוא לכלל הקבוצות, כמו כן גם אושרו הנחות בדמי רישום. יו"ר ההתאחדות, אורן חסון: "האחריות שלנו לעזור לכדורגל הישראלי"

  • על ידי: אוהד רון
  • 13-08-2020
  • 16:36

הנהלת ההתאחדות לכדורגל אישרה חבילת סיוע בגובה של כ-4 מיליון שקלים לעונת 2020/21 לכלל הקבוצות בעקבות משבר הקורונה. חבילת הסיוע תכלול פטור מלא מאגרת רישום קבוצה, מענק בגין אובדן קהל לקבוצות שסיימו את העונה שעברה בליגה א' במקומות 2-4, קרן תמיכה למחלקות נוער בליגות החובבניות ובנשים והפחתת אגרות רישום ודמי שיפוט.

 

יו"ר ההתאחדות, אורן חסון: "ההתאחדות התגייסה למען הכדורגל בישראל"

 

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אמר לאחר ההחלטה: "אני שמח שהנהלת ההתאחדות לכדורגל התגייסה למען הכדורגל בישראל, בראש ובראשונה לטובת מחלקות הילדים והנוער, וכן לטובת הכדורגל החובבני והמקצועני - זאת חרף הנזקים הכלכליים הכבדים שנגרמו להתאחדות לכדורגל בעקבות משבר הקורונה. ההתאחדות לוקחת על עצמה לסייע באופן אפקטיבי ומיידי, גם אם תקציבה צפוי להיפגע בעונה הקרובה. זאת האחריות שלנו וננהל את הדברים תוך הקפדה על שמירת היציבות הפיננסית של ההתאחדות. חבילת הסיוע נבנתה מתוך מחשבה על פתרונות נקודתיים הכרחיים ורצון לעודד שמירה על מספר הקבוצות הפעילות ומספר השחקנים והשחקניות, אולי אף להגדיל אותם. ככל שנזכה לסיוע מצד גורמי הממשל, יעלה בידינו להמשיך ולתמוך במועדונים לטובת הכדורגל שלנו".

הוסף תגובה
תגובות
  1. חרטטנים (אחד שמכיר 13-08-2020, 17:48)
    4 מיליןן ל כלל הקבוצות בליגה א. ו ב ? ל100 קבוצות ? אפסנאים לחייך :יש כסף לאבקת כביסה וקפה !! לכל השנה !!!
  2. שאלה (שאלתיאל 13-08-2020, 18:05)
    מה עים ליגות ג