"ליגה א' תראה כמו קרקס מדרנו בעונה הבאה"

כך אמר חיים סירוטקין, מאמנה המצוין של מ.ס. טירה לשאלתנו איך תיראה העונה הבאה לדעתו. עוד מוסיף חיים: "אם הייתי בעלים של קבוצה, לעולם לא הייתי משקיע שקל אחד לחיזוק בעונה הבאה - בגלל חוסר הוודאות". שווה לקרוא ראיון חזק ומעניין ובעיקר ללא מעצורים מאחד המאמנים הטובים והמנוסים בליגה א'

  • על ידי: אוהד רון
  • 16-08-2020
  • 16:24

מ.ס. טירה נחשבת לאחת הקבוצות המסודרות ובעיקר המוכנות לקראת עונה הבאה. הקבוצה החלה להתאמן כבר באמצע יולי והתחזקה במספר שחקנים מצוינים ביחס לליגה א' צפון. אך עקב הדחייה של הליגה לאמצע חודש אוקטובר, הקבוצה הפסיקה את אימוניה ושאלנו את מאמנה הוותיק, חיים סירוטקין, מספר שאלות על המצב, על פתיחת האימונים שהחלה ונפסקה והוא אמר: "בראשון לספטמבר נתחיל את האימונים בצורה רשמית. אומנם עשינו כמה אימונים כבר באמצע יולי ואפילו עשינו משחקי אימון נגד הנוער של מכבי ת"א והפועל לוד, אבל הפסקנו להתאמן ונתחיל שוב בתחילת החודש בגלל המצב ואי הוודאות - בתחילת ספטמבר נתחיל בכל הכוח. דחו את הליגה ולכן לא הייתה לנו ברירה דחינו את האימונים."

 

מה אתה חושב על הדחייה?

"זה משהו שנעשה ומי אנחנו שיכולים לשנות את ההחלטה הזאת. לא משנה מה אני אגיד, הרבה אמרו, דיברו וניסו ולא קרה כלום ולכן עדיף להתעסק במה שקיים ולא במחשבות נסתרות של אנשים מה יהיה? מה יקרה? יספרו אותנו? או לא יספרו אותנו? בהתאחדות נתנו תאריך ונעבוד לפי זה..."

איך לדעתך תיראה ליגה א' בעונה הבאה?

"אם הייתי יכול להגדיר ולהתאים את זה למשהו זה כמו "קרקס מדרנו". לא יודע איך אפשר לבנות קבוצה ולהשקיע הרבה כסף במסגרת שאתה לא יודע מתי מתחילה ואם תסתיים, וגם אם אתה מסיים מקום ראשון אתה לא עולה ליגה רק עולה לפלייאוף. אז תגיד לי אתה אם זה לא קרקס מדרנו...?"

עוד מוסיף חיים: "יש ליגה בעולם שבה מקום ראשון לא עולה ליגה? סיימנו מקום שלישי בשנה שעברה ואמרו אנחנו לא עולים ואין פלייאוף ואלה שסיימו מקום שני הלכו לפלייאוף... אז מי אנחנו שנתעסק בשטויות האלה?! "

עוד הוסיף חיים לגבי רמת הליגה הצפויה בעונה הבאה: "לפי דעתי הליגה תהיה בינונית ומטה. כי אם אני בעלים של קבוצה, לעולם לא הייתי מבזבז שקל מיותר בעונה של חוסר וודאות כזאת - לעולם לא הייתי משקיע! אתה מסיים מקום ראשון ועלוה רק לפלייאוף... איפה נשמע דבר כזה?"

אתם השקעתם כסף ונחשבים לקבוצה מאד חזקה, נכון?

"זה נכון שהתחזקנו, אבל אי וודאות לא טובה לנו. עכשיו הורדנו לשחקנים עוד משכורת כי אין אימונים. בסוף שחקנים באים לפה, צריכים לשלם כסף כדי להתאמן. מה נשאר לאנשים? 6,000-7,000 ש"ח לחודש? איך אנשים יכולים לחיות ממשכורת כזאת... תהיה בעיה לשחקנים העונה..."

שיהיה בהצלחה!

חיים סירוטקין, אחד המאמנים הוותיקים והמנוסים בליגה א' (רמי גרידיש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לך לישון (מליחי 16-08-2020, 19:24)
    עשיתה מספיק כסף בקריירה שלך אימנתה מספיק אתה מולטי מליונר אתה לא זקוק שלמונים קיבלתה מס
  2. יש משהו בדבריו (הוגה דעות 17-08-2020, 13:07)
    יתכן שרותמים את העגלה לפני הסוסים
  3. אתה מדבר נגד הבעל בית שלך שמשקיע בקבוצה ...דהנו מוריד לו ציפיות (דוד 17-08-2020, 13:34)
    פחח כולם בעמדה שווה ...זה לא שלמישהו יש יתרון בגלל הקורונה וכן בסוף שנה תהיה עולה ללאומית אז שיתאמנו כמו שצריך ללא מגע.
  4. שוק (נביל 17-08-2020, 15:39)
    אייך לא יראה קרקס שאתה מחתים את עידו ולוקח מימנו עמלה כי הוא לא מצא קבוצה
  5. יש עולה אחת מכול מחוז בכול מחוז 2 בתים סך הכול 17 מחזורים (דני 18-08-2020, 23:44)
    9 קבוצות זה 16 מחזורים בלבד ומשחק 17 מול ה1 בבית המקביל במחוז תגיד תודה הליגה קצרה ואים אתה מספיק טוב עים הפרעות פה ושם של הקורונה עליתה ליגה מהר מכול שנה אחרת זה הרבה יותר קל ...אז על מה אתה מתלונן? ב. כולם מתחילים להתאמן בספטמבר.