"שחקנים יבואו שמחים ורעבים בגלל האהבה הגדולה למשחק עצמו"

כך אמר חיים לוי, מאמנה המצוין של מגדל העמק לשאלתנו איך הוא רואה את הליגה עונה הבאה. עוד מוסיף חיים:"ליגה א' תמיד תהיה ליגה חזקה מאד, מעניינת ובעיקר לא צפויה וזה מה שאנחנו כל כך אוהבים בליגה הזאת"

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-08-2020
  • 13:09

חיים לוי הגיע אשתקד להפועל מגדל העמק במטרה להשאיר אותה בליגה, לאחר שעמד ביעד שלו הוא הוחתם במיידית לעונה הבאה. העונה אומנם תקציב קבוצתו ירד וההכנות לעונה הבאה נפגעו בכל הליגה והוא אומר: "אנחנו התחלנו להתאמן פעמיים בשבוע מתחילת החודש ובשבוע הבא, ב-23 לחודש, יהיה אימון הפתיחה הרשמי ונעביר הילוך לקראת העונה הבאה."

 

לגבי התוכניות שלו ושל קבוצתו אומר חיים לוי: "התקציב שלנו נמוך מאד העונה, קיצצו לנו מהעירייה בגלל הקורונה ואנחנו חייבים להתחזק בכמה עמדות כמו שני מגנים, בלם, קשר וחלוץ. בשלב זה מתאמנים בעיקר נבחנים ועוד כמה שחקנים מהסגל של עונה שעברה. אבל זה לא תירוץ לעונה הבאה, אנחנו תמיד שואפים לשחק כדורגל טוב ובע"ה נביא נקודות."

 

לגבי מטרות הקבוצה חיים אומר: "העונה המטרה היא ברורה לכולנו - להישאר בליגה כמה שיותר מהר כדי להבטיח את ההישארות. הדבר היחיד שמשמח אותנו זה שהמגרש שלנו יהיה אחד הטובים בליגה, כי עבדו עליו ושיפצו אותו, השקיעו הרבה כסף והמשטח יהיה כמו בסמי עופר."

 

המגרש במגדל העמק - צפוי להיות אחד המגרשים הטובים

 

איך לדעתך תיראה הליגה בעונה הבאה?

"אחרי תקופה ארוכה שהשחקנים לא שיחקו, כולם יבואו שמחים, רעביםל כדורגל כי סה"כ כולנו אוהבים את הכדורגל וכולנו התגעגענו למשחק ואין סיבה שכל אחד לא ייתן 200 אחוז העונה ורק מהאהבה למשחק. מבחינת רמה, הליגה תהיה חזקה! ליגה א' תמיד מעניינת וזה מה שאנחנו אוהבים." 

 

מי לדעתך תהיינה הקבוצות החזקות בעונה הבאה?

"לדעתי יש כמה קבוצות שיתמודדו בחלק העליון של הטבלה והן כאוכב, טירה והאיחוד בקריות שגם תהיה קבוצה חזקה שם. אבל תמיד יש הפתעות ותמיד יש קבוצה אחת לפחות שמפתיעה. ללא ספק תהיה ליגה מעניינת בעונה הבאה, תנו לנו רק להתחיל כבר את העונה."

 

שיהיה בהצלחה!

חיים לוי מתכונן לעונה הבאה עם מגדל העמק!

הוסף תגובה
תגובות
  1. חיים לוי אלטר עינב דאבל פס זה שמוכר אותה כל הזמן הגבוה (כפר שלם 24-08-2020, 16:56)
    אתר גולר הכי אמין שיש רק אוהד רון לא להאמין לפינוקיו המשתמש