"מאז שהקבוצה עלתה ליגה, ישנם אנשים הלוחשים לראש העיר שקרים נגד ההנהלה"

בעקבות חשיפת 'גולר' אמש בנוגע למצב במועדון הכדורגל מ.ס דימונה, הנהלת הקבוצה החליטה להגיב והתייחסה לנושא הרישום בהתאחדות לכדורגל: "הקבוצה רשומה, נשאר רק להעביר תשלום, ביקשנו דחייה", לקרע המתמשך עם הרשות: ״ישנם מספר חילוקי דעות, ובתקווה שהדברים יפתרו במהרה", ולתביעות כנגד המועדון: "כל התביעות משנים קודמות הן עקב אי ביטוח"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 22-08-2020
  • 17:12

אמש פורסם באתר 'גולר' כי מועדון הכדורגל מ.ס דימונה שרק רשם עלייה בעונה הקודמת שרוי במשבר עמוק, עקב חילוקי דעות מתמשכים מול ראש עיריית דימונה בני ביטון וסגנו ארמונד לנקרי. כזכור מ.ס דימונה הוא מועדון שמבוסס על כספי ציבור והעירייה היא זו שמתקצבת אותו, ראש העיר וסגנו החליטו העונה לקחת חלק פעיל בניהול המועדון במטרה לפקח על הנושא הכספי, וכתוצאה מכך נוצרו חילוקי דעות בין ההנהלה לבינם.

מהנהלת המועדון נמסר: "הנהלת המועדון הנוכחית הצעידה את הקבוצה לקדמת הכדורגל, ועלתה לליגה א' כפי שנתבקש ממנה על ידי מחזיק תיק הספורט אסי איפרגן, בתקציב של מיליון שקל. בשנים עברו נשפכו מיליונים רבים, הוחלפו 4 מאמנים, הוחלפו שחקנים ומשכורות של ליגת העל".

 

עוד נמסר מההנהלה: ״הנהלת המועדון ציפתה לקבל תקציב גבוה יותר וולאחר שיחות עם ראש העיר, הועמד תקציב של 1.2 מיליון שקל כאשר 800 אלף יעברו בחודש הקרוב. מאז שהקבוצה עלתה ליגה ישנם מספר אנשים הלוחשים לראש העיר שקרים נגד ההנהלה ולצערנו מוכנים לעשות הכל נגד ההנהלה והקבוצה. עד עכשיו הוחתמו שחקנים ראויים ומוכשרים ברמה של ליגה א' ולאומית (לא את כולם פרסמנו) בקבוצה. בין הנהלת הקבוצה לבין הנהלת העיר ישנם מספר חילוקי דעות, הנהלת המועדון מכבדת את ראש העיר והנהלת העיר ואנו תקווה כי הדברים יפתרו במהרה."

 

אמש פורסם כי מעורבתם של ראש העיר וסגנו בניהול הקבוצה נעשתה כתוצאה מהעובדה שבעונה הקודמת, ההנהלה אומנם העלתה את הקבוצה ליגה, אך חרגה מהתקציב שהעירייה העמידה לה. ההנהלה הגיעה להסדר מול השחקנים ששיחקו בקבוצה בעונה הקודמת ושילמה את כל החובות, מלבד מענק העלייה שהיו אמורים לקבל השחקנים.

"לאף שחקן במועדון לא חייבים שקל אחד או לכל ספק מבחוץ. מגיע לשחקנים מענקי עלייה שהיו אמורים להגיע ממענק עליית ליגה ולצערנו בגלל הקורונה זה בוטל, שוחחנו עם השחקנים בעניין והכל יסודר", מסרה ההנהלה.

 

כמו כן, כנגד עמותת המועדון עומדות מספר תביעות משחקנים ששיחקו בעבר במועדון מ.ס דימונה, לאור העובדה שהשחקנים נפצעו ורצו לתבוע את הביטוח הרפואי, אך גילו לכאורה כי אינם מבוטחים, וכתוצאה מכך נאלצו לתבוע את המועדון עצמו ולא את חברת הביטוח, דבר שעלול לגרום לעמותת המועדון לשאת בהוצאות כספיות של מאות אלפי שקלים מהתקציב העומד לרשותה. 

הנהלת מ.ס דימונה מסרה את תגובתה בנושא: "לגבי תביעות נגד המועדון - אין שום תביעה מהעונה האחרונה וכל התביעות משנים קודמות עקב אי ביטוח. כל השחקנים העונה מבוטחים במגדל, מעניין למה לא מבקשים תגובה מהקודמים בתפקיד."

 

בנוסף לכך פורסם כי המועדון טרם השלים את הליך הרישום בההתאחדות לכדורגל לקראת העונה הבאה, כאשר נותר לו שבוע בלבד לסיים את ההליך ולהעביר את הכסף להתאחדות לכדורגל, אחרת הקבוצה עלולה למצוא את עצמה בליגה ב': "הקבוצה רשומה באתר הקבוצה (הכל רשום בהתחייבות), נשאר להעביר השבוע את הכסף ורק לידיעה הגשנו בקשה לדחייה וזה אושר על ידי ההתאחדות (יש מסמכים)", מסרה ההנהלה.


לסיום נאמר כי: "הנהלת המועדון עושה עבודתה נאמנה ובאהבה גדולה לקבוצה ולאוהדים. במידה ולא רוצים את ההנהלה שיבואו וידברו, עד עכשיו לא נאמר כזה דבר."

מ.ס דימונה ברגעים יפים יותר מהעונה הקודמת (צילום: דן בונבידה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תגובה (גדי 22-08-2020, 18:45)
    יש אנשים כמו צומפי וכל הלקקנים של ראש העיר שלא מוכנים ליראות את הקבוצה מצליחה ההנהלה אושה עבודה מצוינת הקהל תומך בכם
  2. אזולאי (רוני 23-08-2020, 08:48)
    בקיצור אאוהדים ניפגעים
  3. בני תתעורר (אוהד ותיק 24-08-2020, 19:34)
    בני תפסיק לשמוע לאנשים הקנאים ונגד ההנהלה המסורה שאוהבים ותורמים מיזמים למען הקבוצה