האם מ.ס דימונה בדרך לפירוק?

הקרע בין הנהלת מ.ס דימונה לראש העיר בני ביטון עולה שלב, הקבוצה חיה על זמן שאול משום שטרם נרשמה והעבירה את הכספים הנדרשים להתאחדות לכדורגל. ראש העיר טרם העמיד תקציב לקבוצה, ולכאורה מבקר את ההתנהלות של ההנהלה המכהנת שאובדת עצות ושוקלת להוביל את הקבוצה לפירוק. אסי איפרגן מחזיק תיק הספורט: "אני קורא לראש העיר לשים את המחלוקות בצד ושנעשה הכל שמ.ס דימונה תהיה מוכנה לפתיחת העונה"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 25-08-2020
  • 09:57

העולה הטרייה לליגה א' דרום, מ.ס דימונה, הייתה אמורה לפתוח אמש את אימוני הקבוצה כמו שאר המועדונים בליגה, זאת לראשונה מאז חזרתה לליגה א'. אך במקום זאת הנהלת הקבוצה נאלצת להתמודד עם סאגה ממושכת מול ראש עיריית דימונה, שמותח ביקורת על התנהלותה למרות שזאת העלתה את הקבוצה ליגה בעונה הקודמת.

מחזיק תיק הספורט אסי איפרגן וחברי ההנהלה פנו לראש העיר במטרה לבקש ממנו להניח את המחלוקות בצד ולדאוג שהקבוצה תספיק להירשם בהתאחדות לכדורגל, והציעו לעשות את הבדיקות הנדרשות בנוגע להתנהלותם תוך כדי תנועה, אך נפלו על אוזניים ערלות. כתוצאה מהמצב בו שרויה הקבוצה, עדין לא הוקצה תקציב למועדון, ההחתמות לא אושרו, ההנהלה נמצאת תחת זכוכית מגדלת עם סימני שאלה ואוהדי הקבוצה זועמים על כך שקבוצתם לא צפויה לפתוח את העונה.

אלו ימים קריטים עבור העולה הטרייה, שצריכה להספיק להירשם עד יום חמישי הקרוב לליגה א' בהתאחדות לכדורגל, ונכון לעכשיו לא ברור לאן מועדות פניה. ההנהלה ומחזיק תיק הספורט אסי איפרגן אובדי עצות ודואגים לעתידה של הקבוצה, ואף מוכנים לוותר על תפקידים במידה והדבר יתבקש, העיקר שמ.ס דימונה תמשיך להתקיים ותחל את דרכה בליגה א', אך הם לא מקבלים תשובות. אוהדי דימונה זועמים על עתיד קבוצתם ומתכננים לעשות מחאה מול ביתו של ראש העיר. 

 

לסיכום: ראש עיריית דימונה בני ביטון לכאורה מותח ביקורת על הנהלת הקבוצה, להנהלה לא ברור מדוע. הוא החליט להקדיש את השבוע הקרוב כדי לבצע את הבדיקות הנדרשות, ובכדי לערוך ביקורת מסודרת על תפקוד ההנהלה, אך במקום לעשות זאת בזמן שהקבוצה נרשמת לליגה ומתחילה את ההכנות לעונה הקרובה, הוא עושה זאת ברגעים קריטיים וחשובים. מ.ס דימונה עבדה קשה בעונה הקודמת כדי לרשום עלייה, וכל העבודה הקשה תרד לטמיון אם הקבוצה לא תספיק להירשם בהתאחדות לכדורגל, או שהנהלת העמותה תחליט ללכת לפירוק. זה לא הזמן לאגו ומאבקי כוחות, והנהלת הקבוצה ומחזיק תיק הספורט אסי איפרגן, דואגים לעתיד הקבוצה ומבקשים לאחד כוחות כדי שדימונה תוכל לפתוח את העונה כשורה. 

 

מחזיק תיק הספורט בדימונה אסי איפרגן: "אני קורא לראש העיר לשים את המחלוקות בצד. אנחנו נעזוב את הצד הניהולי, נתמקד בצד המקצועי ונעשה הכל שלפחות מ.ס דימונה תהיה מוכנה לפתיחת העונה ב-16/10 ותוך כדי תנועה אנחנו נבדוק הכל. אם יהיה משהו חס ושלום, אני הראשון שאעמוד על הרגליים האחוריות. בני ביטון תן לנו בבקשה שקט מקצועי ותעשיתי בקבוצה."

מ.ס דימונה בפתיחת העונה הקודמת (צילום: לירן ביטון)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אזולאי (רוני 25-08-2020, 12:45)
    פשוט בושה כול אאגו על חשבון אתושבים ואאוהדים
  2. מגיב (מוטי 25-08-2020, 13:26)
    כל דבר שקורה בעיר ליב להיות עקום כביש 20 שנה איצטדיון סינטטי מינמום שנה עובדים עליו כבר 20 שנה האדמה ייתיבשה כבר הברזלים החלידו כל פרויקט נימשח נצח בהכל אשם בנדם אחד ראש העיר הכי כושל בתולדות דימונה חוץ מלימורח את התושבים לא אושה כלום
  3. היתה פעם קבוצה מכבי דימונה (ברק 25-08-2020, 15:15)
    שעשתה עליה לליגה ב' אבל בגלל קשיי תקציב התפרקה בטרם החלה העונה. האם זה יקרה שוב?
  4. האגו יעלים (אבי 26-08-2020, 01:16)
    את הקבוצה .חבל מאוד מה יש לעשות בדימונה חוץ מהכדוררגל תרדו מהעץ
  5. 2 המורה שלך מתה בכיתה א (אבשלום קור 26-08-2020, 14:44)