"בושה וחרפה שפירקו את קריית אתא"

כך אמר שחקן בכיר לשעבר בעירוני קריית אתא שנשאל על האיחוד ועוד הוסיף: "אין איחוד! זה חארטה בארטה, רצו לפרק את קריית אתא כנראה כדי להיפטר מכמה אנשים והכל במסווה של איחוד", על דני אסולין המאמן:"יכול להיות בובה שלהם", על הכסף של האיחוד: "לדעתי ההנהלה תרוויח יותר כסף מהשחקנים". מישהו אמר עבודה בעיניים? או על האיחוד שלעולם לא יהיה...

  • על ידי: אוהד רון
  • 27-08-2020
  • 10:40

עירוני קריית אתא ומכבי צור שלום הודיעו על 'איחוד גדול' ביניהן, כאשר הקבוצה המאוחדת אמורה לזכות בתקציב גבוה ולהתמודד על העליה כבר בעונה הקרובה. בפועל רואים קבוצה אחת עם שם של מכבי צור שלום, ללא שום אזכור של עירוני קריית אתא. שחקנים רובם ככולם מצור שלום, מאמן, אפסנאי וכמעט הכל נראה כמו מכבי צור שלום. איזה איפה ולמה עשו איחוד עם קריית אתא? האם רק רצו לפרק את עירוני קריית אתא במסווה של איחוד? שאלנו את אחד השחקנים ששיחקו בעבר בעירוני קריית אתא כמה שאלות על נושא "האיחוד הגדול"...

 

 

האם לקחו 2 קבוצות חלשות מאד ואיחדו לקבוצה חלשה? ימים יגידו...צילום: דודו ספיר.

 

במכבי צור שלום ועירוני קריית אתא מדברים על "האיחוד" שהיה צריך לקרות כביכול בין קריית אתא למכבי צור שלום, אך בפועל מכבי צור שלום נרשמה לליגה, בעוד קריית אתא התפרקה. דעתך?

"אין איחוד! עיריית קריית אתא יפרישו כסף כביכול לאיחוד עם צור שלום - זה לא איחוד זה חארטה בארטה! כי מתאמנים בצור שלום, משחקים בצור שלום, המאמן, האפסנאי, השחקנים וההנהלה, כולם מצור שלום. הם קובעים הכל! אז איזה מן איחוד זה? אפילו בשם לא נשאר קריית אתא אלא רק צור שלום."

אז מה בעצם קרה כאן?
"לדעתי הפוליטיקה פה הכריעה מכיוון שלא רצו קבוצה בקריית אתא."


אז לדעתך רצו לפרק את קריית אתא?
"רצו לפרק את הקבוצה בקריית אתא, רצו אולי להיפטר מכמה אנשים והכל במסווה של איחוד שאף אחד לא ידבר. אין כדורגל לבוגרים בקריית אתא, יש קצת נוער אך שחקן מהנוער של קריית אתא לא יכול לעלות לבוגרים ורק שחקן מצור שלום יכול לעלות לבוגרים. לאן ילכו כל שחקני הנוער שמשחקים בקריית אתא? גמרו על הספורט בקרית אתא והכל במסווה של איחוד."


אז מה בעצם אתה אומר לנו פה?
"זה כישלון ובושה וחרפה שפירקו את קריית אתא! מועדון כל כך גדול עם תקציב מהעירייה הכי גדול בליגה א' ואולי גם מהלאומית, זו בושה שפירקו את הבוגרים בשניה אחת. מועדון שיש לו עבר של הרבה שנים עם מחלקות נוער והכל סגרו ביום אחד בהחלטה של איחוד שבפועל לא נראה לעין."

 

מה אתה אומר על המינוי של דני אסולין למאמן הקבוצה?
"דני אסולין יכול להגיד לי מי הוא? מה הוא עשה בכלל? לדעתי רצו להיפטר ממנו כשחקן, כי הוא לא היה ברמה ורצו לעשות לו כבוד ועוד חודש יזרקו אותו אם הוא לא יביא תוצאות. נוח להם בינתיים שיהיה אחד כמו דני שהגיע ב'מחיר זול' ובשנה הבאה יביאו מאמן רציני בכדי לעלות ליגה. נכון לעכשיו דני יכול להיות רק 'בובה' - לא יותר מזה. גם השחקנים שישחקו השנה בקבוצה ירוויחו גרושים, את כל הכסף תיקח ההנהלה - הם לא פראיירים."

 

האם רצו לפרק את קריית אתא? האם זה מהלך פוליטי? אולי בעתיד נדע את התשובות...

 

***

תגובת הנהלת קריית אתא תפורסם כשתתקבל

תגובת מכבי צור שלום תפורסם כשתתקבל

יום עצוב לספורט בקריית אתא! ואיפה ראש העיר שיתן על כך את דעתו? (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ידע (גלזר א . 27-08-2020, 12:22)
    למה הכתב המהולל לא כותב את שם שחקן העבר ? עוד אחד ממורמר שאינו יודע את העובדות וכתב שאוהב לכתוב שטויות תחת כיסוי של שחקן עבר . כולם מודים שהאיחוד נכפה על ידי ראש עירית קרית אתא . פשוט נמאס לו לממן מנהלים שלא יודעים לנהל ורק יוצרים גרעונות עם אפס הצלחות . לא ניתן לבצע איחוד שיויוני . לא ברור מאיפה הבאתם את הרעיון ששחקני נוער לא יעלו לקבוצה המאוחדת . כל כך הרבה שטויות בכתבה אחת . תתגברו .
  2. ניטראלי (מאמן 27-08-2020, 15:17)
    לא מבין לכל עיר מגיע קבוצנ יצוגית מכובדת ומכבדת עם תקציב מכובד ושפוי .יש תקציב ספורט לכל עיר מה זה מיליון שקל לליגה א .או לעירייה זה כלום כסף שמדובר ב200 300 מיליון תקציב לעיר.זה אפילי לא אחוז .למה לאחד מה יש בקבוצה הזאת נראה שמישהו רצנ להיפתר מדורה וחבורתו .
  3. כל מילה בכתבה נכונה חד משמעית !!!!! (מכיר את שני המועדונים 27-08-2020, 17:42)
    חבורה של נוכלים שעושים מכה על חשבון העיריות ועל חשבון משלמי המיסים .... דאגו לעצמם למשכורות ותפקידים בושה וחרפה לא תהיה להם ברכה והצלחה בחיים !!!! זה נועד לכישלון מראש !!!!
  4. ראש העיר (דור 27-08-2020, 18:38)
    בושה לראש העיר של קרית אתא
  5. עשו תוכנית יפה וצחקו על כולם (מכיר את כולם 27-08-2020, 19:37)
    כסף מעוור עניי חכמים .... קומבינה מארץ הקומבינות עשו שם ! סופו של נוכל על הפרצוף ...
  6. אהרון אזולאי מכר את המועדון בשקל (שחקן 27-08-2020, 21:52)
    זרק לפח מועדון של עשרות שנים גועל נפש הוא לא תושב אתא בכלל אז מה איכפת לו
  7. דניאל אסולין המלךךךך (חומי 29-08-2020, 20:01)
    דביל. בסוף העונה תבדוק מה דני עשה עם הקבוצה...