סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 1

היום תיפתח הליגה הלאומית ועונה זו שונה מכל העונות האחרונות. מלבד שמדובר בעונת קורונה, אין אף קבוצה שגדולה על הליגה ומועמדת ודאית לעלייה. בעונות הקודמות תמיד הייתה קבוצה שעלתה בקלילות כמו הפועל ת"א, מכבי נתניה ומכבי פ"ת. העונה יהיו מספר קבוצות שיתמודדו על העלייה וביניהם: הפועל ר"ג, נוף הגליל, מ.ס כפר קאסם, רעננה, אחי נצרת ועוד. בתחתית יהיו קבוצות שמתקשות מבחינה כלכלית כמו הפועל עכו, הפועל עפולה ונס ציונה שינסו לשרוד בליגה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 27-08-2020
  • 14:41

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף,מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

 

המשחקים:

מ.ס כפר קאסם - הפועל רמה"ש

כפר קאסם השאירו את רוב הסגל מהעונה הקודמת וגם את המאמן תומר קשטן. אין לי ספק שהם יהיו שוב בפלייאוף העליון. בעונה כזו הם יכולים לחשוב גם על עלייה. רמה"ש הביאה את ליאור זאדה וכרגע נראה שהקבוצה תעשה עונה נינוחה בלאומית. הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

 

הפועל איכסל - הפועל ירושלים

איכסל מגיעה שוב לליגה הלאומית אך הפעם נראה שהקבוצה מגיעה מנוסה ומוכנה יותר מאשר לפני שנתיים. על הקווים ימשיך לעמוד אלירן חודדה שחתום על עליית הליגה וישרה הרבה שקט ומקצועיות. הפועל ירושלים היא בעצם קטמון של העונות האחרונות. קבוצה שאם היא מנצחת במחזור אחד, מחזור לאחר מכן היא בטוח תפסיד... קבוצת נדנדה. מקווה בשבילם שיתחילו להתמיד ולאיים על עלייה. לאוהדים שלהם מגיע קבוצה בליגת העל. הניחוש שלי: הפועל איכסל.

 

הפועל עכו - הפועל ר"ג

המועמדת הראשית לירידת ליגה מארחת את אחת המועמדות לעלייה. עכו בנתה קבוצה שלא זכורה לי בעונות האחרונות בלאומית. סגל אלמוני אפילו במונחי ליגה א'. כמעט כל הסגל מהעונה הקודמת עזב. הקבוצה שברה עונה קודמת את שיאי התיקו המאופס בעולם כאשר 15 מתוך 37 שחקיהם הסתיימו בתוצאה זו. האם גם העונה בונים על תוצאות כאלה? מול טסלפפה שבנה קבוצה לעלייה- זה לא יצליח. הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

 

הפועל רעננה - הפועל אום אל פאחם

רעננה תחת הדרכתו של גל כהן תנסה לחזור לליגת העל. אום אל פאחם היא הקבוצה עם הקהל הכי גדול ומרגש בלאומית. אבי סבג ינסה לעשות שם עונה גדולה ויש לו סגל טוב להשתמש בו. הניחוש שלי: אום אל פאחם.

 

סקציה נס ציונה - מכבי אחי נצרת

נס ציונה עם סגל בינוני ואין לה מחשבות על חזרה לליגת העל. להפך, הם צריכים לשרוד בליגה. אחי נצרת עם התקפה מטורפת שווה שלושה שערים במשחק בליגה הזו. אחי נצרת צריכה להילחם על עלייה העונה. הניחוש שלי: אחי נצרת.

 

הפועל פ"ת - הפועל עפולה

פ"ת ממשיכים עם מסאי דגו ונראה שהעונה הזו תהיה טובה יותר מקודמתה. למרות זאת, אין שם עדיין קבוצה לעלייה והם יעבירו עונה נינוחה בלאומית. עפולה נשארו בליגה בזכות הקורונה אבל בעיות כלכליות יגרמו להם לעוד מלחמת הישרדות בלאומית גם בעונה זו. הניחוש שלי: הפועל פ"ת.

סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 1

הוסף תגובה
תגובות