"זה לא סוד שנבנתה קבוצה למטרה אחת והיא עליית ליגה"

הקשר מישל רוס הגיע במהלך העונה הקודמת להפועל "אדומים" אשדוד, וימשיך גם העונה בקבוצתו המחודשת של יובל נעים שמכוונת לעלייה והתחזקה במספר שמות לשם כך. רוס שנחשב לקשר מנוסה מתגעגע לדשא, יחזק את חוליית הקישור בקבוצה, זאת במטרה להגשים את המטרות בסיום העונה

  • על ידי: לירן ביטון
  • 05-09-2020
  • 18:36

מישל רוס, נחשב לקשר מנוסה ששיחק במספר קבוצות כמו מ.ס אשדוד, מכבי קריית גת, הפועל אשדוד מליגה ג', בית"ר נורדיה ועוד. במהלך העונה הקודמת הוא הגיע ל"אדומים" אשדוד ואף כבש 6 שערים. רוס שנחשב לקשר מוכשר ומנוסה, ימשיך גם העונה בקבוצתו המחודשת של יובל נעים שהשקיעה בתקציב ובהחתמות, כשהיא מכוונת לעליית ליגה.

מישל, פתחתם השבוע את אימוני הקבוצה איך התחושה? 

"תחושה נהדרת אחרי תקופה ארוכה של געגועים לדשא, לחברים ולאימונים, הגיע הזמן לחזור למגרשים ולמועדון שכל כך התחברתי אליו בתקופה קצרה."

ספר לנו על הקבוצה שנבנתה העונה באדומים?

"קודם כל אדומים אשדוד זה מועדון ברמה הכי גבוהה שיש, עם תנאים הכי טובים ונוחים ששחקן כדורגל יכול לבקש, במיוחד שזו ליגה א׳. הדבר השני הוא - שהמאמן רוצה אותי והנהלה רוצה אותי אין שום סיבה שלא אחתום."

ומה המטרות שלך ברמה האישית והקבוצתית?

"זה לא סוד שנבנתה קבוצה למטרה אחת והיא עליית ליגה, אדומים עם התקציב הגבוה בליגה א׳ ובעזרת הדם נחגוג בסוף העונה. המטרה האישית שלי היא לבנות את עצמי מחדש, לחזור לעצמי וכמובן שלהתקדם כמה שעוד אפשר. קבוצתית כמו שאמרתי, יש מטרה אחת והיא לשחק בליגה הלאומית שנה הבאה."

רוס התייחס בדבריו גם להחלטות ההתאחדות לכדורגל - לדחות את מועד פתיחת הליגות הנמוכות ואמר: "זה פשוט לא נתפס שליגת העל, ליגה הלאומית וליגה לנוער יתחילו, וקבוצת בוגרים בליגה חצי מקצוענית ש-75 אחוז מהשחקנים שם הם צעירים שמתפרנסים רק מהכדורגל וישימו פס עלינו."

לסיום אמר הקשר לאוהדי הקבוצה שעדיין לא יכולים לחזור למגרשים: "יש לנו קהל מדהים שדוחף אותנו לאורך כל המשחק, קהל מפרגן וחבל לי מאוד שהם לא יוכלו להיות איתנו בתוך המגרש בתור השחקן ה-12, כי זאת העונה שאנחנו הכי צריכים אותם ולא משנה איפה הם יהיו. צריכים להרגיש אותם.״

הוסף תגובה
תגובות
  1. צהוב (חיים 05-09-2020, 22:57)
    עושים כתבה להראות שהכל בסדר אז הכל לא בסדר יש בלאגן באדומים שכונה
  2. בינתיים חולון מתחזקת (בני 06-09-2020, 13:06)
    זיסו
  3. נפילה של שחקן (אלון 06-09-2020, 21:53)
    אם זה שחקן אני פירלו
  4. ל1 (אדום 07-09-2020, 13:17)
    חחחחחח ומי אתה שתגיד את זה ? סרדין קנאי, תתעסק בלשפץ את השירותים