תכלה שנה וקללותיה: מ.ס דימונה לאן?

אחרי כל הבעיות ששררו בקבוצה לאחרונה, מ.ס דימונה הייתה אמורה לערוך אמש את אימון הפתיחה הראשי לעונה זאת, אבל שוב רצונות לחוד ומציאות לחוד. השחקנים הגיעו לשיחה עם ראש עיר בני ביטון וסגנו ארמונד לנקרי, שכרגיל מבטיחים ארמונות וצוות מקצועי ממחלקת הנוער של בית"ר ירושלים הגיע לאיצטדיון. האם אלו האנשים הנכונים להוביל את הקבוצה? מה העלויות שדימונה משלמת להם? ומה יהיה עתידה של הקבוצה..

  • על ידי: לירן ביטון
  • 07-09-2020
  • 10:23

בזמן ששאר קבוצות הליגה הצליחו לבנות קבוצה ראויה למרות משבר הקורונה והחלו כבר את מערך האימונים, מ.ס דימונה תקועה אי שם מאחור, והאופטימיים היחידים בסיפור הם ראש העיר בני ביטון, וסגנו ארמונד לנקרי שלקחו את הקבוצה תחת חסותם העונה. האם זה מהלך נכון? לא ברור עדיין, לאור העובדה שלשניים יש עיסוקים רבים מעבר לקבוצה והשניים אינם מבינים בכדורגל. 

אמש שחקני הקבוצה הגיעו לאצטדיון במטרה לערוך את האימון הראשון לעונה הזאת, כחודש וקצת לפני פתיחת הליגה. אך במהלך השיחה שהתקיימה עם השחקנים, התגלה כי הביטוח של השחקנים לעונה זו עדיין לא פעיל, והאימונים נדחו ליום שלישי. אם נתמקד בזמן שנותר לדימונה עד לפתיחת הליגה, החגים שמתקרבים אלינו מותירים לקבוצה מעט מאוד זמן להתכונן לליגה, וכזכור שחקני הקבוצה לא התאמנו מחודש מרץ האחרון. 

 

הצוות שיוביל את הקבוצה נכון לעכשיו איתי כהן ורפאל ברוך (צילום: דן בונבידה)

 

בצד המקצועי, מי שצפוי להוביל את מערך האימונים בקבוצה בזמן הקרוב הם צמד המאמנים: איתי כהן ורפאל ברוך, שמות שלא נשמעו בנוף של הליגות הנמוכות. האם זה מה שדימונה צריכה נכון לעכשיו? רחוק מכך, מ.ס דימונה זקוקה ליציבות ולמאמן שמכיר את הליגות הנמוכות מהרגע הראשון ומאמנים שיבואו לזמן קצר זהו בזבוז זמן. ברוך הוא מאמן כושר במחלקות הנוער בבית"ר ירושלים, וכהן עבד בעבר בקבוצות כמו הפועל ראשון לציון ומכבי חיפה. הצמד שהגיעו מהבירה יעבירו את מערך האימונים עד שימונה לקבוצה מאמן קבוע. 

לסיכום:  סביב הקבוצה שורר כאוס מוחלט! השחקנים לא אופטימיים ולא מבינים לאן מועדות פניו של המועדון. אם ראש העיר לקח את הקבוצה תחתיו, לא ברור למה הוא לא ממנה לפני הכל הנהלה, שתכוון את הצוות המקצועי ואת השחקנים, שתעשה תוכנית שנתית ותציב יעדים, תנהל את הפן הכספי ובעיקר תייצב את הכאוס ששורר סביב המועדון. מעבר לכך, לא כל מי שעוטה את הסמל של בית"ר ירושלים או כל קבוצה אחרת בליגת העל מביא לתוצאות, מיתוג זהו לא כדורגל וידרש הרבה יותר מסמל כדי להחזיר את הקבוצה לתלם. לא ברור למה צריך להביא מאמנים מבחוץ שבסביבת דימונה יש מאמנים ראויים וקרובים לעיר, ובעיקר מנוסים ומכירים מקרוב את הליגות הנמוכות. יחד עם זאת, לא ברור מה ההוצאה הכספית הנדרשת כדי להביא לכאן את צמד המאמנים מהבירה, כזכור הקבוצה מתנהלת מכספי הציבור.

תגובת הנוגעים בדבר תתפרסם כשתתקבל!

מ.ס דימונה פותחת עונה (צילום: דן בונבידה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בני תתעורר (אוהד ותיק 07-09-2020, 12:55)
    דימונה שיחת לאוהדים בני ולנקרי דימונה בדרך לליגה ב
  2. ראש עיר מנייק (יוסי 07-09-2020, 19:47)
    אם אתה לא רוצה את הקבוצה תודיע להתאחדות ובית דגן יעלו חבל על הזמן
  3. מגיב (יחיאל 07-09-2020, 20:31)
    הפנים של השחקנים אומרים הכל לא מאמינים לבני כמה אפשר לספר סיפורים תעמוד אחרי המילים שלך
  4. אסי הבובה (אוהד ותיק 09-09-2020, 22:48)
    אסי היתה צריך ליתפתר עים ההנהלה אסי הבובה בני הנקמן ולנקרי הפודל שלישיה מה קשור