"הפועל הרצליה זה מועדון עם תנאים מעולים, ואני בטוח שאוכל ליהנות בו"

הקשר עמיר אבלס, ששיחק בעונה הקודמת במדי הפועל מגדל העמק, מצטרף העונה לסגל המחודש של מומו ניסטל בהפועל הרצליה. הקשר המוכשר מספר בראיון לאתר 'גולר' על ליגה א' צפון של העונה הקרובה ועל הרצון להצליח עם הרצליה

  • על ידי: לירן ביטון
  • 09-09-2020
  • 13:04

עמיר אבלס נחשב לקשר מוכשר ששיחק בעבר קבוצות כמו עפולה, טבריה, כפר כנא ובעונה הקודמת הוא שיחק בהפועל מגדל העמק. לקראת העונה הנוכחית שתיפתח בקרוב, הוא קיבל פנייה מהמאמן המוערך מומו ניסטל, להצטרף להפועל הרצליה ונענה בחיוב, "מומו פנה אלי ואני מאוד מעריך אותו. הפועל הרצליה מועדון עם תנאים מעולים בליגה א' ואני בטוח שאוכל ליהנות בו", סיכם אבלס.

 

עמיר, מה המטרות ברמה האישית והקבוצתית?

"ברמה האישית קודם כל להיות בריא ולתרום מהיכולות שלי לקבוצה. לתת את המאה אחוז כל משחק כדי לעזור לקבוצה שלי לנצח. ברמה הקבוצתית שנתחבר ונשחק כדורגל איכותי והתקפי ולשאוף להיות בצמרת הטבלה."

איך לדעתך תיראה ליגה א' צפון בעונה הבאה?

"קשה לי להגיד איך תיראה הליגה השנה, אבל אני יודע שאין משחקים קלים בליגה א' ויש המון מגרשים שקשה להוציא בהם נקודות."
לסיום אמר הקשר: "משבר הקורונה משפיע על הכדורגל כמו על כל מקצוע אחר ובתקציבים של הקבוצות בעיקר.. מבאס גם לשחק ללא קהל, אבל לפחות חוזרים לשחק אז נסתכל על חצי הכוס המלאה. אני שמח שארגון השחקנים נלחם כדי למצוא מתווה בשביל לפתוח את העונה. מגיע להם שאפו גדול!"

עמיר אבלס רוצה להתחיל בהרצליה (צילום: דוברות מגדל העמק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שחקן מצויין (אהד תדמור 09-09-2020, 15:22)
    אמיר, אתה נכס לכל קבוצה. בהצלחה.
  2. אליהיקר אתה מביא שחקנים כל הכבוד אבל אני לא מבין שחקנים יש אבל מאמן אין אני לא היתי נותן למאמן הזה ל (פנחס 09-09-2020, 17:31)
    אפלו לא לאמן בליגה למקומות עבודה הוא הצליח בחדרה בגלל שהיה לו חומר מעולה ומאז הוא אפס אין לו אף הישג