מ.ס דימונה ערכה אימון פתיחה ראשון

אחרי מינויו של אבי בוחבוט למאמן הקבוצה ובאיחור משאר הליגה, מ.ס דימונה פתחה אמש באופן רשמי את אימוניה לעונת 20/21. בין הפרצופים המוכרים ניתן היה לראות את גד עובדיה, לידור כהן, פיראס עוואד, אבי מסיקה ועוד. כעת רק נותר למנות הנהלה לקבוצה ולהכין אותה כמו שצריך לליגה

  • על ידי: לירן ביטון
  • 09-09-2020
  • 18:33

אחרי כל הסאגה סביב קבוצת הכדורגל מ.ס דימונה בשבועות האחרונים, הקבוצה פתחה אמש באופן רשמי את אימונה לקראת עונת הכדורגל 20/21. זאת יממה לאחר שמונה למאמן הקבוצה, אבי בוחבוט שחזר לקדנציה נוספת במועדון, לאחר שלפני כשלוש שנים ניסה למנוע מהקבוצה לרדת ליגה לקראת סיום העונה, אך ללא הצלחה. מי שהעביר את האימון יחד עם בוחבוט הוא איתי כהן מאמן ממחלקת הנוער של בית"ר ירושלים. 

 

אבי בוחבוט, יוביל את דימונה על הקווים בעונה הבאה (צילום: דן בונבידה)

 

את ההחתמות שביצעה הקבוצה לעונה הקורבה, עוד הספיקה לעשות ההנהלה הקודמת ביניהן: קפטן הקבוצה ושחקן הבית משה אסולין, ערן זגר, השוער גל נבון, הקשר עמית גבאי, ערן סויסה, הבלם אבי מסיקה וגם פרצופים חדשים כמו נועם דיעי, יואל גנון, לידור כהן, גד עובדיה ועוד.

דימונה מתכוונת לתקוע בחזרה יתד בליגה א' ותצטרך להתאמץ כדי להגשים את מטרותיה, לאור העובדה שבעוד קצת יותר מחודש תיפתח באופן רשמי הליגה ובאמצע יש חגים. כעת נשאר למועדון למנות הנהלה שתוביל את הקבוצה בעונה הבאה.

מ.ס דימונה פותחת את אימונה (צילום: דן בונבידה)

הוסף תגובה
תגובות