ההתאחדות קבעה: משחק מכריע בין נשר וריינה על הזכות עלייה לליגה א'

ההתאחדות לכדורגל הכריעה! יתקיים משחק מכריע בין עירוני נשר והפועל ריינה על הזכות לשחק בליגה א׳ צפון בעונה הבאה, זאת בעקבות כך שיש לשתי הקבוצות את אותם אחוזי הצלחה. גם על זכות העלייה לליגה ב׳, יתקיים משחק מכריע בין הפועל כרמיאל לכפר סמיע

  • על ידי: אוהד רון
  • 09-09-2020
  • 20:14

איזה דרמה! ההתאחדות לכדורגל החליטה לפני מספר דקות שהקבוצה שתחליף את עירוני קרית אתא בליגה א׳ שכזכור פורקה, תוכרע במשחק מכריע בין עירוני נשר והפועל ריינה, זאת בגלל שלשתי הקבוצות אותם אחוזי הצלחה ולכן לא היו יכולים להכריע מי תקבל את הזכות לשחק בעונה הבאה בליגה א׳ צפון. משמעות הדבר שהמשחק ישוחק במגרש ניטרלי והקבוצות רשאיות להתחזק בשחקנים חדשים, אפילו שחקנים מליגת העל. 

 

יש לציין שלא מן הנמנע שבסופו של דבר שתי הקבוצות יערערו על ההחלטה ולא נתפלא אם יעלו את שתי הקבוצות לליגה א צפון׳ וישחקו בבית אחד ובו יהיו שתי יורדות במקום יורדת אחת מכל בית, כפי שתיכננו מראש. 

 

בנוסף לא הוחלט מי תעלה לליגה ב׳ מחוז צפון, לאחר שגם הפועל כרמיאל והפועל כפר סמיע תשחקנה במשחק מכריע על הזכות לשחק בליגה ב׳ בעונה הבאה. 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. החלטה שגוויה! (יגאל 09-09-2020, 21:49)
    איך עושים משחק כזה ...הרי שתי הקבוצות מתכוננות לעונה הבאה והחתימה שחקנים ..למשל ריינה החתימו סוללה של כוכבים ...ונשר נראה לי עדיין לא מוכנים אבי מלכה חתום בטירת הכרמל ...זה משו הזוי מצד ההתאחדות
  2. עדיף להטיל מטבע מאשר לגרום ל2 הקבוצות להחתמות (דני 10-09-2020, 11:13)
    הוצאות לא צפויות להתחזקות יחלישו אותם כלכלית ויגמרו אותם או באמת להעלות את שתיהן ושיהיו 2 יורדות בבית שלהם ושיתחילו להתכונן לליגה..הזמן קצר מידי.