"האם נקבל תשובות או ששוב ישכחו אותנו?"

כך אמר מאמנה של באקה אל גרבייה, אלעד בראון, בעקבות ההחלטה על סגר שיחל בסוף השבוע הקרוב. האם קבוצות הכדורגל בכלל וקבוצות ליגה א' בכלל יוכלו להמשיך להתאמן? האם הליגה תחל בזמן? נכון לעכשיו ישנן המון שאלות פתוחות שכולם מחכים לקבל תשובות עליהן...

  • על ידי: אוהד רון
  • 14-09-2020
  • 18:52

בעקבות הסגר שהוכרז החל מיום שישי, שמענו את מאמנה של באקה אל גרבייה, אלעד בראון, שמגיב ואומר: "אנחנו ביישורת האחרונה של פתיחת הליגה, אחרי תקופה של חמישה חודשים ששחקנים לא התאמנו ואנחנו כמאמנים ללא עבודה. כרגע כולם נמצאים באי וודאות לאור ההחלטות של הממשלה ומשרד הבריאות ואנחנו לא יודעים אם תהיה ליגה או לא... ישנן עוד כמה שאלות שאין לנו תשובות אליהן, האם להמשיך את האימונים? מתי נקבל תשובות או ששוב ישכחו אותנו?"

הממשלה החליטה על ספורט יחידני, האם לדעתך יש לקבוצות הכדורגל סיכוי לקבל החרגה?
"אני מקווה מאוד שהכדורגל יוחרג. אני בטוח שליגת העל והליגה הלאומית יקבלו החרגה וגם אנחנו רוצים החרגה. ליגה א' היא בדיוק כמו הליגה הלאומית, אין הבדל בהכנות ובטח לא בכסף הרב שמשקיעים בעלי הקבוצות."

אז מה אתה מציע?
"אני חושב שקבוצות הכדורגל שומרות על הנהלים, בכל מגרש יש שומר עם מדחום שבודק חום לכולם. אנחנו רואים שבכדורגל כולם נשמעים לחוק ולכן צריך להחריג את הכדורגל מהסגר. כי ספורט זה חשוב מאד." 

לסיום איחל בראון: "מאחל לכולם שנה טובה והרבה בריאות וחזרה מהירה למגרשים."

אלעד בראון מחפש תשובות (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות