סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 4

לאחר המחזור השלישי נוף הגליל היא היחידה עם מאזן מושלם לאחר שלושה משחקים. רמת השרון עם שני ניצחונות משני משחקים אך שאר הקבוצות נראות באותה רמה מלבד קבוצות שכבר כעת רואים שיילחמו על ההישרדות בליגה כמו הפועל עכו, נס ציונה וכפר שלם. המחזור כולו ייערך ביום חמישי בשל חג ראש השנה. בהזדמנות זו אאחל שנה טובה ומוצלחת לכולם

  • על ידי: מערכת גולר
  • 17-09-2020
  • 11:53

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף,מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

 

המשחקים:

הפועל עכו - בית"ר ת"א בת-ים

שי אבני: הפועל עכו הפתיעה כאשר הבקיעה נגד נס ציונה שלושה שערים אך שוב נאיביות בדקות האחרונות גרמו לספיגת שיוויון עמוק בתוך תוספת הזמן כפי שקרה מול ר"ג. הפספוס גדול במיוחד כאשר מדובר בקבוצה שחייבת את הנקודות האלה להישארות בליגה. מנגד, יגיעו הצעירים של בית"ר ת"א או יותר נכון-מכבי ת"א מול הצעירים של עכו. הניחוש שלי:  בית"ר ת"א.

 

הפועל עפולה - הפועל אום אל פאחם

שי אבני: עפולה תעשה עונה טובה יותר מקודמתה ותעביר עונה נוספת בלאומית. אום אל פאחם הורידה הילוך לאחר שני נצחונות רצופים והפסידו את המחזור האחרון. נראה כמו חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל ראשל"צ - הפועל רעננה

שי אבני: ראשל"צ עדיין ללא נקודה ותפגוש את רעננה שעדיין לא ניצחה. משחק קריטי מאוד לרעננה אם בכוונתם לחזור לליגת העל. איבוד נקודות נוסף מצידה ויהיה קשה מאוד להתרומם לאחר מכן. הניחוש שלי: תיקו.

 

הוכנבוים מחפש ניצחון רביעי רצוף (בני אבדר)

 

הפועל רמה"ש - הפועל נוף הגליל

שי אבני: קרב המושלמות. לאחר המשחק הזה אחת מהן תרד מ-100 אחוז הצלחה. נוף הגליל יודעת לנצח גם שהיא לא מבריקה והוכנבוים מכיר טוב את רמה"ש מהעונה הקודמת. הניחוש שלי: הפועל נוף הגליל.

 

הפועל ירושלים - הפועל פ"ת

שי אבני: שתי קבוצות שהתחילו את העונה בצורה פושרת ויבלו עוד עונה בלאומית. נראה כמו חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

 

דגו ופ"ת צריכים להעלות הילוך  (באדיבות אתר ONE - אחמד מוררה)

 

מכבי אחי נצרת - הפועל כפר שלם

שי אבני: אחי נצרת פתחה את העונה עם שלוש תוצאות תיקו. כעת היא פוגשת את כפר שלם וחייבת להשיג נצחון ראשון. כפר שלם מבחינתה תהיה מרוצה עם תיקו. הניחוש שלי: אחי נצרת.

 

עומר פרץ מחפש ניצחון ראשון בליגה הלאומית (מני בן ארי)

 

הפועל ר"ג - מ.ס.כפר קאסם

שי אבני: כפר קאסם לא מזכירה את הקבוצה של העונה הקודמת. הפועל ר"ג רק עם 4 נקודות לאחר שלושה מחזורים וחייבת לנצח את המשחק הזזה על מנת שהצמרת לא תברח לה. הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

 

סקציה נס ציונה - הפועל איכסל

שי אבני: נס ציונה הפגינה כישרון רב במחזור הקודם כאשר הצליחה לספוג 3 שערים מעכו! (קבוצה שבעונה שעברה כבשה רק 24 שערים בעונה וכעת הסגל שלה נחלש). איכסל קבוצה טובה יותר ועדיין ללא הפסד ואם נס ציונה לא תתעשת ותתחזק, צפויה לה עונת הישרדות קשה. הניחוש שלי: הפועל איכסל.

סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 4

הוסף תגובה
תגובות
  1. אכסאל (אשרף 17-09-2020, 17:48)
    אכסאל מנצחת היום 3/0 בעזרת השם