סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 5

לאחר המחזור הרביעי רמה"ש מוליכה את הטבלה ללא הפסד. נוף הגליל והפועל ירושלים במקומות השני והשלישי. האכזבה הגדולה עד כה היא הפועל רעננה שצברה רק 2 נקודות מתוך 12 ואם לא תתעשת-היא תעביר עונה בלאומית ולא תחזור לליגת העל כל כך מהר. קבוצה נוספת שציפו ממנה ליותר היא מ.ס כפר קאסם שאחרי העונה הנפלאה שעשתה אשתקד-צברה עד עכשיו רק שתי נקודות. במשחק שפתח את המחזור החמישי ניצחה אחי נצרת בחוץ את הפועל פ"ת שממשיכה את פתיחת העונה הגרועה עם 4 נקודות מתוך 15

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-09-2020
  • 11:52

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף, מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

 

המשחקים:

הפועל איכסל - הפועל עכו

שי אבני: הפועל עכו חייבת ללכת במשחק הזה על כל הקופה, מכיוון שחמישה מחזורים ללא ניצחון הם יותר מדי במיוחד כאשר היא פוגשת יריבה שאמורה להיאבק איתה בתחתית. איכסל עדיין ללא הפסד ובדרך הזו הם עומדים להיות הפתעת העונה. הניחוש שלי:  הפועל איכסל.

 

לא כך אורי גוטמן רצה לפתוח את העונה (באדיבות אתר ONE - איציק בלניצקי)

 

מ.ס כפר קאסם - סקציה נס ציונה

שי אבני: כפר קאסם פתחה את העונה רק עם שתי נקודות מתוך 12 אפשריות והיא חייבת לנצח את נס ציונה כדי שלעונה הזו יהיה סיכוי להזכיר את העונה שעשו אשתקד. נס ציונה לא מזכירה בכלום את הקבוצה שהייתה אשתקד בליגת העל ועדיין לא השיגה ניצחון מתחילת העונה. בנוסף, ההגנה ספגה הכי הרבה בליגה ועומדת על ממוצע ספיגות של 2 במשחק. הניחוש שלי: מ.ס כפר קאסם.

 

הפועל כפר שלם - הפועל ר"ג

שי אבני: כפר שלם השיגה נקודה ראשונה דווקא מול המוליכה וכעת תפגוש את ר"ג שהביסה את כפר קאסם במחזור האחרון. יחסי הכוחות ברורים, קבוצה שמכוות לעלייה מול קבוצה שרק רוצה לשרוד בליגה. הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

 

עומר פרץ עזב את כפר שלם שתחפש מאמן ראשי לאחר המשחק (מני בן ארי)

 

הפועל נוף הגליל - הפועל ירושלים

שי אבני: הפועל ירושלים ניצחו במחזור האחרון את הפועל פ"ת וזה סימן שהפעם הם יפסידו... מתי ראיתם את הפועל ירושלים מחברת שני ניצחונות רצופים? בנוסף, היא תפגוש את נוף הגליל שתבוא רעבה ופגועה אחרי ההפסד לרמת השרון. הניחוש שלי: הפועל נוף הגליל.

 

הפועל רעננה - הפועל רמה"ש

שי אבני: רעננה בינתיים היא אכזבת העונה. רמת השרון עושה קולות של קבוצה שתרוץ עד הסוף לעליית ליגה. משחק מעניין מאוד שיהווה לרעננה צומת דרכים. הניחוש שלי: הפועל רמה"ש.

 

הפועל אום אל פאחם - הפועל ראשל"צ

שי אבני: אום אל פאחם נרגעה בשני המחזורים האחרונים אחרי שני ניצחונות רצופים. ראשל"צ השיגה נקודה ראשונה בליגה מול רעננה ויבואו עם מוטיבציה להשיג נקודות נוספות. הניחוש שלי: תיקו.

 

בית"ר ת"א בת ים - הפועל עפולה

שי אבני: בית"ר ת"א ממוקמת במקום החמישי לאחר שניצחה במשחק השלמה את רעננה. עפולה עדיין ללא ניצחון ויהיה קשה להשיג אותו מול חבורת הצעירים של מכבי ת"א. הניחוש שלי: בית"ר ת"א.

סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 5

הוסף תגובה
תגובות