האם מועדון הכדורגל מ.ס באר שבע יתפרק?

עתיד המועדון מ.ס באר שבע, מליגה ב' דרום ב' הוא לוט בערפל. מאמן הקבוצה מור בן עצמי פרסם אמש פוסט, וסיפר את כל השתלשלות האירועים בקבוצה. כזכור בן עמי הצעיר , בנו של הבעלים הקודמים הוביל את הקבוצה להצלחה ולמקום השלישי אשתקד. העונה הקבוצה עברה לידיים חדשות, שחקנים שוחררו המאמן הצעיר סיים את דרכו, ולא ברור איך הקבוצה תבנה. בן עמי: "לצערי היום אני נפרד ממועדון נעוריי שבמשך 23 שנים הייתי בו שחקן ילדים, נערים, נוער ובוגרים."

  • על ידי: לירן ביטון
  • 25-09-2020
  • 13:39

מועדון הכדורגל מ.ס באר שבע, היה מהפתעות הליגה בעונה הקודמת. עם מעט מאוד תקציב וכנגד כל התחזיות המועדון הצליח לעשות את הבלתי יאומן ולבנות קבוצה איכותית שתעשה חיים קשים לכל קבוצה בליגה, ואף הקבוצה הצליחה להתברג במקום השלישי בטבלה זאת בזכות המאמן הצעיר מור בן עמי בעונתו הראשונה כמאמן בוגרים. העונה עתיד הקבוצה לוט בערפל, המועדון עבר מידיו של אבא של המאמן הצעיר , לשלומי בן גרא מנהל מחלקת הנוער שהחליט לקחת חלק פעיל בבניית הקבוצה הבוגרת ובשינויים שנעשים בה, מור בן עמי פוטר ולא ברור איך תראה מ.ס באר שבע מודל 20/21.

 

אמש המאמן הצעיר פרסם בעמוד הפייסבוק שלו פוסט על השתלשלות האירועים במועדון ואמר: "מי שמכיר אותי יודע שלאמן קבוצת כדורגל זה הדבר האחרון שחלמתי עליו או פינטזתי, במיוחד לאור גילי הצעיר. אבל, בכדורגל כמו בכדורגל תמיד יש הפתעות, הכל נזיל ודינמי. לצערי ,היום אני נפרד ממועדון נעוריי שבמשך 23 שנים הייתי בו שחקן ילדים, נערים, נוער ובוגרים. ליוויתי לכל מקום בארץ את הקבוצה הבוגרת, בליגה לאומית. לפני כשנתיים נפצעתי שוב בברך, קרע מלא ברצועה והמיניסקוס, דבר אשר הוביל אותי לפרישה ממשחק פעיל. לאור העבודה שקבוצת ביתר (מ.ס) באר שבע, היא בבעלות אבי, ולאורך ה30 שנה האחרונות נוהלה על ידי משפחת בן עמי המורחבת, הרגשתי שאני לא יכול לזוז הצידה ולהתנתק ממנה .והחלטתי לקחת את המושכות ולאמן את הקבוצה הבוגרת ,ידעתי שקל זה לא יהיה. בעונה שעברה, לקחתי את השחקנים בשילוב צעירים וותיקים ובנינו תלכיד מנצח, עד שהגיע משבר הקורונה שלדעתי מנע מאיתנו לעלות ליגה."

 

אבי שמחזיק בקבוצה מעל 17 שנים לבדו, החליט שהעסק נהיה קצת קשה בפן הכספי והחליט להוריש את הכל לשלומי בן גרא ( אשר ניהל את מחלקת הנוער במשך 5 שנים), והוא טען בפני אבי שהוא רוצה שרק מור יאמן את הבוגרים!! שלומי התחייב שהשנה רק לומד את הבוגרים , ומור הוא הדמות המקצועית המחליטה בלבד . אחרי מספר שיחות ומחשבה החלטתי לקחת את ההצעה. קבענו יחד עם שלומי, שכל הכסף שיכנס ילך לקבוצה הבוגרת. בנוסף, אבי התחייב לתרום סכום לא מבוטל לקבוצה הבוגרת, למרות שהוא כבר מחוץ לתמונה!!המון זמן היינו באי וודאות , קבוצות כבר החלו לסגור חוזים עם שחקנים, כל השחקנים מעונה הקודמת היו יותר סגורים בקבוצות שונות. לאחר שקבלנו אור ירוק משלומי בן גרא להכין קבוצה במסגרת תקציב התחלתי במסע להחזיר את השחקנים היקרים הביתה למשפחה.קל זה לא היה בכלל. לשמחתי, אחרי המון לילות בלי שינה ,הצלחתי להחזיר את מרביתם.


התחלתי יחד עם עוזריי לעבוד בשביל לעלות את הקבוצה ליגה. לפני מספר ימים ,החליט שלומי בן גראשהוא כן מתערב (כמה מפליא) , אחרי שהכל עבר לידיו באופן רשמי, הוא משנה את גרסתו ולא רוצה אף שחקן בקבוצה, ושכל השחקנים שנמצאים לא שווים כלום ושום דבר, ואין להם מקום אצלנו בקבוצה ( אותם שחקנים ששנה קודם לכן בליגה קשה מאוד סיימו את העונה במקום ה3 ) ושכולם משוחררים מהקבוצה . אותו שלומי, פשוט החל במסע הריסת הקבוצה המועדון והמשפחה . כמובן שלא הסכמתי ורציתי בדבר, אני מחויב לשחקנים שלי ואני תמיד הייתי ואהיה לצידם בטוב וברע, לכן גם אני פוטרתי. 

 

יכול להגיד בצער רב, שהלב שלי כאוב את המצב, ליבי עם השחקנים, שלושה שבועות לפני פתיחת העונה, אחרי שהם רצים באימונים, מזיעים, ונותנים מעצמם חודש, הם נותרים ללא קבוצה, ללא פרנסה שהם מביאים למשפחות שלהם, אני יכול לומר ולהכפיש ללא הרף את שלומי בן גרא, אבל זה לא תפקידי ,לא כך חונכתי. כולם יודעים מי הוא הבחור, וזה מספיק מבחינתי. אחפש את מקומי במועדון שארצה שאקח אותו ואקדם אותו להשגים."
 

מור בן עמי, מסיים את דרכו במ.ס באר שבע (צילום: אורי גבאי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. איזה מאמן ? מי מאמן ? אין לך תעודה בכלל (חחחחח 25-09-2020, 18:56)
    הזויי שבן אדם מתחזה למאמן כדורגל ואין לו בכלל תעודה לך תלמד פישר
  2. הפועל לוד (ויוה לוד 26-09-2020, 12:13)
    יאלה תתפרקו יטפטים מה יש לכם בבאר שבע רק גמלים והקפטן שלכם בוקובזה הטפט שיבוא ללוד ניתן לו גמל בתחת