אסור לוותר על העונה!

הרבה אנשים שואלים אותי האם לא כדאי לוותר על העונה ולבטל אותה כולה, יש יושבי ראש שמבחינה כלכלית היו מעדיפים לעשות זאת ואני אומר לכולם, חייבים לשחק כדורגל! כל יו"ר שלא רוצה לשחק - מוזמן לפרוש ולתת לאחרים להוביל את הענף הזה קדימה....מה דעתכם? חייבים לחזור למגרשים בכל הליגות!

  • על ידי: אוהד רון
  • 01-10-2020
  • 10:09

עונת המשחקים שהסתיימה לפני מספר חודשים, עונת 2019-2020 הייתה עונה קצרה שהופסקה בליגות שלנו ללא הכרעה על המגרש, ואילו בליגה הלאומית והעל הליגות המשיכו לשחק כמעט ללא עיכוב וללא דחייה. 

עונת המשחקים הבאה, 2020-2021, אמורה להתחיל באמצע אוקטובר כשגם זה לאחר דחייה (היה אמור להתחיל בספטמבר) ועדיין לא ברור האם הליגה תתחיל באמצע אוקטובר, האם תדחה בכמה שבועות/חודשים והאם בכלל תבוטל. אנשים רבים חובבי הכדורגל באים אליי באופן אישי ושואלים אותי מה יהיה? האמת שאני ממש לא יודע ולמרות שחושבים אחרת אין לי קשרים לא עם ההתאחדות, לא עם משרד הבריאות ובטח לא עם המגיפה...אבל דבר אחד ברור ואני אומר לכולם את העונה הזאת חייבים לשחק!

 

חייבים להתחיל לשחק וחייבים לסיים. לא יודע מתי להתחיל... לא יודע מתי לסיים... ולא יודע איך היא תסתיים... אבל חובה על כולם לשאוף לשחק! באים אלי יו"רים של קבוצות ואומרים לי שעדיף לא לשחק, יש מגיפה, אי אפשר כל פעם להתחיל ולדחות ואז בידוד לכל הקבוצה ואיך זה יראה? ואני אומר להם, מה עדיף? לא לשחק? מה עדיף שלא תהיה ליגה? ואני אומר להם זה מה יש, צריך לחיות לצד הקורונה וחייבים פשוט חייבים לפתוח את העונה ולהתחיל לשחק. גם אם יהיה סגר עד שבוע לפני המועד הרשמי של פתיחת הליגה ולא יהיו אימונים, אני קורא להתאחדות לא לדחות את המועד שקבעו ולפתוח את העונה, כי כולם לא התאמנו אז זה לא שיהיה יתרון לקבוצה אחת על אחרת.

 

רוצים לראות קהל שמח שבא מאהבה למשחק עצמו...אסור לסגור את הכדורגל ולא לוותר על העונה!! צילום: יוסי סוריק

 

מי שחושב אחרת שיתרחק מהכדורגל! שיתרחק מהליגות הנמוכות! שילך לחפש לו חברים חדשים מול מסכי המחשב, כי את המנגינה הזאת אסור להפסיק! וחייבים פשוט חייבים לעשות הכל כדי לפתוח את העונה בזמן ואני פונה לאותם יו"רים שרושמים מכתבים ולוחצים על ההתאחדות לא לפתוח את העונה או לדחות אותה שוב, הפסיקו עם זה! אנחנו רוצים כדורגל ואם אתם לא מעוניינים, אז פנו את תפקדיכם לכאלה שרוצים כדורגל בכל הכוח! ואני אחד מהם! כי אני בעד הכדורגל נטו ואין לי שיקולים כלכליים שאם לא תהיה ליגה, היו"ר יחסוך כסף רב כי הוא מקבל הקצבות מהעירייה ולמעשה מוציא מעט מאד אם בכלל יש לו הוצאות...

 

כותב שורות אלה הוא "חולה" כדורגל שמקווה שלא יקחו את הדבר החשוב לנו מכל: הליגות הנמוכות!

כדורגל זה החיים שלנו, חייבים להילחם ולשחק את העונה הזאת גם במחיר של דחיות ועיכובים רבים.

הוסף תגובה
תגובות
  1. שמע, אתה חתיכת דפ"ר (אחד שיודע 01-10-2020, 10:14)
    מה אתה חושב, שההתאחדות יכולה לפתוח את העונה בניגוד לחוק? יש איסור מטעם משרד הבריאות
  2. אני מסכים לכל מלה (יהושוע 01-10-2020, 11:45)
  3. איזה אחווה (דני 01-10-2020, 13:08)
    רון אתה ויפו זה זיווג משמיים
  4. בשעריים ישמחו לותר על העונה (המוכתר האורגינל 02-10-2020, 12:35)
    אין לנו שום בעיה לסיים את העונה לפני שהתחילה ונחזור עונה הבאה חזקים יותר ונוכל להתמודד עם מרמורק על העליה
  5. ואחר כך הכדורגל יחזור (קודם כל שאתה תלך פרשנון 02-10-2020, 12:36)
  6. ליגה מקצוענית שלישית (אהד תדמור 02-10-2020, 14:32)
    הפיכת ליגות א׳ למקצועניות מתבקשת. מלבד הסדר והבקרה התקציבית, הוספת ליגה מקצוענית תוסיף עניין לכדורגל הישראלי, תתרום לפיתוחו ולקידום שחקנים רבים.