"לא רוצה לפתוח את הליגה, עדיף טורנירים ללא עולות וללא יורדות"

כך אמר יו"ר בני ערערה בדר גוהגאה. בדר יש חשש כלכלי לקראת העונה שבפתח וחושש שלא יוכל לעמוד בתשלומים ואומר:"אי אפשר לגייס כסף מקהל, תורמים והמועצה לא מעבירה תקציב". עוד מוסיף בדר: אני רוצה שלא יהיו יורדות ולא עולות ואז מי שירצה לשחק אהלן וסהלן ונשחק בלי לתת שכר לשחקנים". האם ככה אנחנו רוצים שליגה א תראה? האם לא עדיף ליגה חזקה ומאתגרת?

  • על ידי: אוהד רון
  • 03-10-2020
  • 15:44

יו"ר בני ערערה בדר גוהגאנה לא מוכן לפתוח את העונה. הוא פעיל מאד בקבוצות היו"ר של ליגה א  ומנסה לגייס לרעיון שלו קבוצות "קטנות" ללא מטרות  ושרוצות רק לשרוד עוד עונה בליגה א, ומבקש מהם שלא יתמכו בפתיחת העונה ובכך לא יצטרכו לשלם שכר לשחקנים...הוא מציע במקום ליגה שיהיה טורניר ללא יורדות וללא עולות ובכך לא ישלם שכר לשחקנים ומי שירצה לשחק מבורך ומי שירצה כסף שלא יבוא...האם ככה אנחנו רוצים לראות את ליגה א בכעונה הבאה??פנינו לבדר כדי לבין את עמדתו...

 

בדר פותח את השיחה ואומר:"אני לא רוצה לשחק אם לא בטוח שנסיים את העונה. אני רוצה הבטחות מההתאחדות שאם פותחים את העונה מסיימים אותה ללא הפסקות". 

 

זה לא הגיוני מה שאתה אומר, מי יכול להבטיח לך דבר כזה. זה אומר שאתה פשוט לא רוצה לשחק כדורגל העונה..

"ברור שאני בעד לשחק כדורגל אבל אני רוצה הבטחה שאם פותחים את העונה לא מפסיקים באמצע. שלא יהיה מצב שמתחילים ואז עוד פעם יש הפסקה. כי אני משלם כסף לא רק לשחקנים גם לציוד גם למגרש. אם לא פותח את העונה הלך הציוד והפסדתי הרבה כסף"

 

קהל גדול יש לערערה. בעל הבית רוצה שיהיו רק טורנירים בעונה הקרובה. צילום: עודד חסין.

 

אז הכל בגלל כסף? אתה לא רוצה לפתוח את העונה כי אין לך תקציב...

"ברור הכל בגלל הכסף. אמרתי ליו"ר ההתאחדות מר. חסון שם המשחק זה כסף. אני דורש רשת ביטחון לקבוצות. אני לא רוצה להגיע למצב שיש חצי מיליון שקל חובות עונה ההבאה. אין כסף מתרומות, אין כסף מקהל אין כסף ממועצה. מאיפה נביא כסף בעונה הקרובה? "

 

בדר מוסיף ואומר:"הצעתי שבמקום ליגה א לשחק בטורנירים בלי עולות ובלי יורדות ומתי שעוצרים- עוצרים ואז אבנה קבוצה צעירה בלי כסף מי שרוצה אהלן וסהלן לי אין כסף ומי שרוצה לשחק מבורך. מי שישחק סבבה. או שנעשה כמו בליגת האלופות נחלק את הליגה ל 4 בתים כמו שיטת הגביע מי שמנצח בסוף עולה ליגה, ומי שמפסיד יורד ליגה וככה משחקים 3-4 חודשים ומסיימים את העונה וככה ההוצאות קטנות."

 

בקיצר לך אין כסף. ורוצה נצל את זה כאילו אתה בעד הבריאות..כי זה מה שאתה אומר לכולם..

"כן. נכון. אין לי כסף. בריאות מעל הכל וספורט יכול לחכות.  לפי התוכנית עכשיו מתחילים באוקטובר עד חודש חמישי או שישי זה שבעה חודשים...עוד דבר, ביקשנו לבטל את השתתפות במשחקי הגביע זה רק הוצאות על כלום. אם יהיה רשת ביטחון של כסף אז נשחק גם גביע אם לא יהיה רשת נקרוס כולנו".

 

חגיגות של בני ערערה...:"רוב השחקנים עובדים ומסתובבים בכפר ללא שמירת הנחיות, איך נשמור על ההנחיות?" צילום: עודד חסין

 

לגבי העמידה בנהלים של הקורונה בדר אומר:"רוב הקבוצות בצפון השחקנים עובדים עוד עבודה ואני לא יודע איך אגיד לשחקנים שלי לשבת בבית."

 

היו"ר מוסיף:"אני רואה את כל הכפר חופשי, כולם נוסעים הכל פתוח, לא שומרים על הנהלים, הם מתאספים 50 איש בתוך סלון שלבית זה לא קורנה? זה אבו קורונה לא שומרים ואי אפשר לשחק ככה. תראה את הפועל חדרה ובני סכנין לא שומרים איך אני אשמור אצלי על הנהלים?. צריך סגור את המדינה וזהו.להביא את הצבא לתוך הערים ולעצור בפועל מי שיוצא או שמצד שני לפתוח הכל, מי שמת שמת מי שמגיע ליעד מגיע ליעד, כמו חיסון העדר ואי אפשר חצי חצי, או סגר מוחלט או לפתוח הכל ומה יהיה -יהיה."

 

לסיום אומר בדר:"אני בעד כדורגל ומאמין שיהיה טוב בעתיד. מאחל רק בריאות לכולם". 

הוסף תגובה
תגובות
  1. צודק ב100 אחוז (אופיר 03-10-2020, 18:39)
    אני בליגה ב והוא צודק במאה אחוז מי יחזיר לנו כסף מי?????
  2. צודק (מואסי 03-10-2020, 19:09)
    צודק במאה אחוז לעשות טורינירים ללא עליה או ירידה בעונה הבאה אלהים גדול נחזור לשיגרה
  3. עם כל הכסף שלקחת מהקבוצה (יחיא 03-10-2020, 22:05)
    תחזיר את הכסף שלקחת מהבועל בדר הגנב
  4. צודק במאה אחוז (שלום 04-10-2020, 07:54)
    אין צורך בליגה סדירה לעשות טורינירים ללא עליה או ירידה נקווה לטוב בעזרת השם בעונה הבאה
  5. צודק במאה אחוז (יוסוף 04-10-2020, 15:01)
    איו כדורגל לא יהיה ליגה חבל על כל ההחתמות תצטרכו לשלם בסוף הון תועפות לשחקנים לצומת לב כל הקבוצות
  6. תגובה ל 6 (עבד 05-10-2020, 10:21)
    אם אתה גבר תיגיד לו בפנים ..את פחדן .. בלי בדר אין כדורגל בערערה בדר וכדורגל הולכים ביחד בערערה .. טובת הקבוצה ושמירה על התקציב יותר חשוב ממך .. לך תטרום לקבוצה ..הוא בתפקיד לפני הבחירות ..כשהיה בגיל נוער הוא במעדון ..אתה פחדן מתחבא עם התגובות שלך ..כל ערערה יודעים מי זה בדר ..
  7. תשובה 3 (עבד 05-10-2020, 16:33)
    גבר תגיב עם השם האמתי שלך יא פחדן ..
  8. צודק במאה אחוז (תלפי 06-10-2020, 12:00)
    איו כדורגל בכל הליגות תעשו טורנירים ופעילויות נוספות צודק היו"ר כל הכבוד יסידי