"היינו במחנה אימון, עכשיו צריך להתחיל הכל מחדש"

אחמד סבע, מאמנה של בועיינה בראיון על המצב אומר:"אם לא נשמור - לא יחזירו את הכדורגל" על קבוצתו:"אם זה היה תלוי בי לא הייתי חוזר לאמן העונה" ועל ההצעה לקיים טורנירים במקום ליגה הוא אומר:"לא הגיוני ואפילו הצעה שכונתית, שחקנים לא יגיעו". ראיון מעניין עם מאמן צעיר ומצליח...

  • על ידי: אוהד רון
  • 08-10-2020
  • 08:42

אחמד סבע היה כוכב כדורגל, לפני מספר עונות החל בקריירת אימון מוצלחת והעונה חתם כמאמנה של העולה החדשה לליגה א צפון, הפועל בועיינה. שאלנו את אחמד מספר שאלות והוא ענה...

 

אחמד, מה עשתים עם השחקנים בתקופה זו?

"הוצאנו את השחקנים לחופש, כי אסור להתאמן. לפני שבועיים חזרנו ממחנה אימונים בבולגריה, ולדעתי כל מה שעשינו אפשר לזרוק לפח. והאמת המצב לא ברור לא יודעים מה לעשות ולא יודע מה להגיד לשחקנים אני רק אומר להם לשמור על כושר לבד.

 

אחמד מוסיף על הקבוצה ואומר:"בבועינה נתנו לי להתארגן ראשון, נסענו למחנה אימונים, הבאנן שחקנים טובים, ולפי האימונים ומשחקי האימון היתה לנו קבצה חזקה ופתאום צריך לבנות הכל מחדש. אם זה היה תלוי בי אישית לא הייתי רוצה לחזור לשחק. תחשוב על זה, אתה עושה הכל והכל נכון ופתאום מפסיקים לך-זה שובר. לך תבנה הכל מחדש. "

 

מה אתה חושב על המצב?

"המצב קשה מאד מכל הבחינות, ואני לאור המצב חושב שלא יחזירו את הכדורגל העונה. אם אנחנו לא שומרים והמספרים לא יורדים אז איך נחזור לשחק כדורגל. אם לא היינו מרוויחים כסף אני והשחקנים בכלל, הייתי מעדיף שלא יחזרו לשחק כדורגל העונה בכלל. "

 

יו"ר ערערה הציע טורנירים ולבטל את הליגה העונה, מה דעתך?

"לא הגיוני הצעה כזאת, שחקנים לא ישחקו ואם ישחקו זה לא ברמה הכי גבוהה ולא יתנו מעצמם 100 אחוזים. זה יהיה שכונתי ומבחנתי זה לא הגיוני, עדיף שיחזרו אותנו להתאמן ללא הטורנירים זה כבר עדיף מסתם טורניר ללא מטרה. אני כמאמן ושחקנים רוצים לשחק למטרה מסויימת שהקהל יבוא ויעודד ויהיה מטרה ובטורנירים לא יהיה חשק לשחק"

 

מילה לסיום:"מקווה שנעבור את התקופה הזאת, ורק בריאות לכולם"

אחמד סבע, יוביל את קבוצתו לצמרת? צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. אין ליגה בעונה הבאה עד שהקורונה תחלוף חבל על הכסף (טליק 08-10-2020, 12:47)
    אין ליגה בעונה הבאה חבל על הכסף והזמן שלכם הקורונה הרסה כל חילקה טובה
  2. את מי זה מעיין (צילי 08-10-2020, 14:21)
    הייתם במחנה אימונים או לא הייתם אין כדורגל זו עובדה חסרי היגיון ודפרים