וואסים עבאס: "מידה ולא תתקיים ליגה עדיף שנשב בבית"

בהפועל כפר קנא מאוכזבים מהמצב ומחוסר הוודאות האם תתקיים ליגה או לא. במידה ויהיו רק טורנירים מעדיפים לא לקחת חלק ולא לסכן את בריאות השחקנים. בראיון עם מאמן הקבוצה, מחמוד עבאס על המצב ועל קבוצתו שהוא מצהיר:"המטרה העונה לבנות קבוצה חזקה ובסיס טוב לשנתיים -שלוש ואז לנסות לעלות ליגה".

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 14-10-2020
  • 15:31

השנה, הפועל כפר קנא כיוונה גבוה והחתימה את המאמן וואסים עבאס לאחר עונה טובה בהפועל דבורייה. נגיף הקורונה, פגע בכפר קנא כמו בשאר הקבוצות והוריד את המוטיבציה והאופטימיות לחלוטין.

 

וואסים עבאס, מאמן הפועל כפר כנא טוען לאור המצב: "במידה ולא תתקיים ליגה חבל על הזמן של כולם וזה יסכן את בריאות של השחקנים ללא מטרה. עם זאת, הוא עדין מכוון גבוה. עבאס מוסיף: "אני מקווה שהשחקנים יעמדו בציפיות ונסיים את העונה בין חמשת הראשונות."

 

עבאס, איך הקבוצה נראתה בטרום עונה?

"התחלנו טוב, היו לנו החתמות מהירות וטובות. לפי משחקי האימון שקיימנו, ראינו שיש לנו קבוצה טובה ועם הסגר הופסקו האימונים."

 

שחקני כפר כנא, העונה יבנו בסיס חזק למען הצלחה בשנים הבאות. צילום: שאקר מואסי.

 

האם סגל הקבוצה מבוסס על שחקני בית?

"הסגל מבוסס הרבה על שחקנים מבחוץ, אין בכפר קנא הרבה שחקנים ולא רלוונטי לבסס את הסגל על שחקני בית. אין הבדל משמעותי בין שחקני בית וחוץ, בכל פעם שאנחנו מחתימים שחקנים אנחנו חושבים קדימה, לא על החתמה לעונה אחת בלבד. אני מקווה שבשנים הבאות נצליח לשלב שחקני בית שיעלו מהנוער."

 

במידה ולא תתקיים ליגה, אלא רק טורנירים. זה יחזיק לדעתך?

"עדיף שנשב בבית במידה ולא תהיה ליגה. אני, אישית, לא רואה שהליגה תחזור ובשביל טורנירים אין טעם להחזיק את כולם. זה לא הגיוני לשלם שכר למאמנים, שחקנים וכל אנשי הצוות בשביל טורנירים וללא קיום ליגה. אם הכיוון הוא ללכת על טורנירים, עדיף שנשמור על הבריאות שלנו ולא לחזור לפעילות ולסכן תחלואה גדולה בשביל טורנירים. אני מקווה מאוד שנחזור ותתקיים ליגה."

 

מה מטרות הקבוצה העונה?

"לבנות קבוצה מגובשת, עמידה שתחזיק שנתיים שלוש ואז לנסות לעלות ליגה. אני חושב שקודם כל חשוב לבנות קבוצה טובה, שתתבסס על שלושה/ארבעה שחקנים חזקים ומסביבם שחקנים צעירים להשלמת הסגל. לכן, תמיד אנחנו מחתימים למינימום שנתיים כל שחקן שמצטרף אלינו. אני מקווה שהשנה השחקנים יעמדו בציפיות שלנו ושנסיים את העונה בין חמשת הקבוצות הראשונות."

 

שיהיה בהצלחה!

וואסים עבאס, מאמן צעיר ומצליח שרוצה להוביל את כפר כנא לצמרת בשנים הבאות. צילום: שאקר מואסי.

הוסף תגובה
תגובות
  1. צדק (צודק 14-10-2020, 16:02)
    צודק בהחלט רק ליגה רגילה יהיה צדק תסתכלו על הבתים בדרום מי זה שעשה את זה לא חי את הליגה תתקנו את זה