עד שבא סלבה

הפועל קרית שלום הייתה בדרכה לתיקו מאופס ומפתיע מול אלהואשלה אבל אז בדקה ה-92 התעורר סלבה פרויימוביץ' וכבש שער נצחון דרמטי שנתן לחניכיו של ירון כהן צמח שלוש נקודות יקרות בפסגה.

  • על ידי: ארז קאופמן
  • 10-01-2011
  • 23:03

בשישי אירחה הפועל קרית שלום את צעירי אלהאושלה למשחק נוח על הנייר עבור מוליכת הטבלה בדרך לעוד שבוע בפסגה.

המחצית הראשונה הייתה מאוד דלה באירועים והמצב היחידי שניתן לאיזכור היה בדקה ה-23 כשיניב אבדר המקומי השתלט על כדור שהורחק לא טוב ממגן אורח אך משמונה מטרים,חופשי לגמרי,בעט ברשלנות החוצה.

 

יניב אבדר(מימין)מול עודה אלהואשלה,החמיץ מצב קורץ לקרית שלום במחצית הראשונה.(צילום:אמיר דבי)

 

המחצית השנייה הייתה קיצבית יותר ובדקה ה-63 כדור חופשי לקרית שלום,שוער אלהואשלה מסדר את חומתו ופרויימוביץ' בועט פנימה אך השופט רועי פוקס פוסל את השער בטענה שהחומה טרם הסתדרה.

 

אהרון ליברמן בדרך לעוד מצב שלא נוצל.(צילום:אמיר דבי)

 

בדקה ה-72 נכנס למגרש אבינועם מליחי הותיק וכעבור 2 דקות לירן אברמוביץ' הרים כדור אלכסוני ולרחבה וכמו בימיו הגדולים מליחי הגיח מאחור וכבש מהאוויר שער נפלא אך הקוון סימן על נבדל והשער נפסל.

 

פינטו נתקל באבו צבייח.(צילום:אמיר דבי)

 

קרית שלום לחצה ולחצה ובדקה ה-92 חיים סרור המחליף מתנהל עם הכדור באגף ומוציא כדור רוחב שמגיע לפרויימוביץ' שמנסה לבעוט עם המלא אך הכדור לא מתלבש לו טוב אך עושה את דרכו האיטית פנימה ו 0:1 דרמטי לקרית שלום שפשוט עושה מכלום 3 נקודות בדרך לעוד שבוע במקום הראשון בטבלה.

 

פרויימוביץ' עובר את סאלח אל עסאם,שער נצחון דרמטי בדקה ה-92 לחלוץ קרית שלום.(צילום:אמיר דבי)

 

 מאמן קרית שלום ירון כהן צמח אמר בסיום:"אני מוריד את הכובע בפני אלהואשלה,הם למדו אותנו ונתנו פייט אמיתי,משחק מאוד חלש שלנו אך אני שמח שגם ביום כזה לקחנו את שלושת הנקודות והפנים קדימה לדרבי מול רמת ישראל".

 

ירון כהן צמח,"שמח שגם ביום כזה לקחנו את הנקודות".(צילום:אמיר דבי)

 

הוסף תגובה
תגובות