"מקום כמו בית שאן ראוי לליגה גבוהה יותר"

לאחר שנים רבות כשחקן וקפטן, שניר שטרית מונה למאמן הפועל בית שאן. שטרית, גדל ושיחק שנים רבות בקבוצה. מכיר את המנטאליות, החומר המקומי ויצליח למשוך את אמון הציבור. לכן, קיבל את המושכות בעונתו הראשונה כמאמן.

  • על ידי: אוהד רון
  • 21-10-2020
  • 18:02

שניר שטרית (34, בית שאן) גדל במועדון הכדורגל הפועל בית שאן ושיחק בקבוצה המקומית שנים רבות. שטרית, היה לאחד מעמודי הטווח של הקבוצה כשהיה גם בתפקיד הקפטן לא מעט. בעונתו הראשונה כמאמן, ההנהלה נותנת בשטרית את האמון שהוא האדם הנכון להצעיד את הקבוצה קדימה ואינו מפחד להציב מטרות.


מה אתה חושב על המצב? 
"מצב לא פשוט בכלל, מכל הבחינות. אנשים חיים בחוסר וודאות. כל יום יש הנחיות אחרות, אנשים מבולבלים. נקווה לימים טובים יותר."

 

מה אתה עושה בימים אלו מבחינת ספורט? 
"כרגע כלום. התאמנו חודש שלם, עשינו הכנה מצוינת לעונה. משחקי אימון טובים, הדברים נראו טוב. לאחר הסגר אנחנו שוב חוזרים לאפס, כאילו שלא התאמנו בכלל וצריך להתחיל הכל מהתחלה."

 

שניר שטרית, היה כוכב כשחקן וכולם מקווים שיצליח לא פחות כמאמן. צילום: אביב עובדיה. 

 

מה אתה חושב על ההחלטה שלא מחזירים את ליגה ב' לפעילות ואילו ליגה א' כן?

"החלטה הזויה ולא שוויונית. או שכולם חוזרים, או שלא יחזירו אף אחד. לא יכול להיות שאני יכול ללכת לשחק עם חברים עד 20 איש, אבל להתאמן לא.
 בתור אחד ששיחק בליגה א' והיום מאמן בליגה ב',  אני יכול להגיד שאין הבדלי רמות, מלבד 2-3 קבוצות בליגה א- שהם מעל הליגה. משחקים אותם השחקנים ומרוויחים כמעט את אותו השכר, אז אם כבר מחזירים צריך להחזיר את כולם." 

 

מה אתה חושב על הקבוצה שלך שבנו העונה? יכולים להתמודד בצמרת? יכולים לעלות ליגה?

"יש לי קבוצה טובה, צעירה ורעבה. 90% מהשחקנים הם שחקני בית. חבר'ה צעירים בתוספת של שלושה שחקנים ותיקים. אני תכננתי להתחזק בעוד שלושה שחקנים, אבל הכל נעצר לנו.

 

לגבי המטרות שניר אומר:"המטרה שלי אישית, היא קודם כל לא להיות עוד הפעם בקרבות התחתית. אני תמיד שואף למעלה, לצמרת, אבל בשביל זה אנחנו צריכים להתחזק בעוד 2-3 שחקנים.אסור לשכוח שהקבוצה תחת מפרק ורוב התקציב הולך לחובות .

 

לגבי המטרות שניר מרחיב:"לא מדברים השנה על עליה, אני רוצה לבנות קבוצה טובה וצעירה לשנים הבאות. המטרה בשנה הבאה היא לתכנן עליית ליגה. מקום כמו בית שאן ראוי לליגה יותר גבוהה."


ומילה לסיום?
"לסיום, אני רוצה לאחל לכולם בריאות ושנדע ימים יפים וטובים יותר. שנעבור את התקופה הזאת במהרה ונחזור להינות ממה שאנחנו הכי אוהבים."

שניר שטרית במרכז, מקום כמו בית שאן חייב להיות בליגה בכירה ביותר. צילום: אבי רביבו

הוסף תגובה
תגובות
  1. ליגה ב זה המקום שלכם (טבריה 21-10-2020, 19:17)
  2. ליגה ב זה המקום שלכם (טבריה 21-10-2020, 19:17)
  3. נזרוק כמה שחקנים שתיקחו אותם (לבית שאן 21-10-2020, 19:18)