לאומית חוזרת עם דרבי חם בין נוף הגליל ואחי נצרת

אחרי סגר נוסף והרבה חששות להמשך קיום העונה, חזר בשבת האחרונה הכדורגל הישראלי. ביום שני הקרוב גם הליגה השנייה מצטרפת, במוקד המחזור : הדרבי החם בין הפועל נוף הגליל למכבי אחי נצרת. ליעד אלמליח:"באים לנצח את אחי נצרת, חייבים להתרגל למציאות עם הקורונה".

  • על ידי: אא
  • 01-11-2020
  • 17:29

אחרי פתיחת עונה טובה של הפועל נוף הגליל, עם זכייה בגביע הטוטו ושלושה ניצחונות ליגה רצופים הקבוצה איבדה מעט מהמומנטום שלה, בשני המחזורים האחרונים לא הצליחה לנצח ואפילו לא לכבוש שער. 


לעומתה, אחי נצרת, לפני היציאה לסגר השני נראתה מצוין עם שני ניצחונות רצופים שהביאו את הקבוצה למקום השישי, נקודה מהפועל נוף הגליל,  מה שיביא לנו דרבי צמרת לוהט. מי שכמובן לא ייקח חלק בדרבי הוא המאמן ניר ברקוביץ שעזב את הקבוצה ועבר לבני יהודה. 


הפועל נוף הגליל, ברשות ירון הוכנבוים ורועי כהן הרימו הילוך בהכנות לקראת המשחק נגד אחי נצרת, בשבוע שעברה הקבוצה חזרה להתאמן אחרי הסגר, אומנם לא בגרין, בגלל תקופת שזרוע נאלצה הקבוצה לנדוד לעילוט ואסי גלבוע, בתחילת השבוע השזרוע הסתיים והקבוצה חזרה לאצטדיונה הביתי בגרין להמשך ההכנות למשחק. 


בנוסף הקבוצה קיימה משחק אימון נגד מכבי חיפה שנגמר בתוצאה 4-0. אומנם הקבוצה הפסידה אבל בצוות המקצועי יצאו מעודדים מהיכולת של השחקנים בעיקר במחצית הראשונה ,שהגיעו למספר מצבים טובים והיו שווים ברמתם למכבי חיפה. מהסגל של הקבוצה יעדר בן תורגמן שספג מכה חזקה בקרסול, כל השחקנים שהיו פצועים לפני הסגר: פדרו, לימה, חביבאללה, בלילתי וצ'וקול חזרו מהפציעות ויהיו זמינים לרשותו של המאמן ירון הוכנבוים. 


קפטן נוף הגליל ליעד אלמליח: " יום שני מפגש צמרת נגד אחי נצרת, קבוצה טובה עם חלק התקפי מהטובים בליגה השבוע התחלנו את ההכנות הספציפיות למשחק הזה, החלק המקצועי מכין ויכין אותנו בצורה הטובה ביותר שנגיע כמה שיותר מוכנים למשחק. המשחקים בליגה הלאומית מאוד צבעונים ויכולים להתפתח לכל מיני כיוונים, אני מקווה שידנו תהיה על העליונה בסוף המשחק. לא פשוט לחזור אחר תקופה של שלושה שבועות בבית זה ממש כמו להתחיל עונה חדשה, אבל יש לנו קבוצה מאוד טובה עם חברה ששמרו על עצמם בפגרה הזאת ועבדו קשה. זה המצב ואנחנו מתרגלים למציאות הזאת של החיים בצל הקורונה, אבל כל זה לא ממעיט בהכנה שלנו למשחק החשוב ביום שני".

שחקני נוף הגליל, ינצחו את אחי נצרת? צילום: דני מליצקי.

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק עפולה (אחד שיודע 01-11-2020, 21:34)