ירושלים גברה על עפולה, ר"ג שוב מעדה אך שמרה על הפסגה

המחזור התשיעי בליגה הלאומית סיפק לנו לא מעט דרמות, פנדלים מוחמצים ומאמן מורחק. הפועל ירושלים גברה 2-0 על הפועל עפולה ורשמה ניצחון שני ברציפות, רמת גן סיימה בתיקו 2-2 מול אום אל פאחם, קרב הצמרת לא נשא פרי ועכו רשמה ניצחון שני בליגה העונה.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 16-11-2020
  • 21:54
הערב (שני) נחתם המחזור התשיעי בליגה הלאומית. הפועל ירושלים חגגה ניצחון מול הפועל עפולה מצמד של בן מיזן, רמת גן חילצה תיקו מול אום אל פאחם שכבשה שער עצמי אומלל בדקות הסיום. ביתר תל אביב בת ים ואחי נצרת נפרדו בתיקו 1-1, הפועל עכו רשמה ניצחון בכורה בליגה לאחר שגברה על כפר שלם שממשיכה להסתבך
לצערנו, המחזור הנוכחי נמצא בסימן 0-0 לאחר שארבעה משחקים נגמרו ללא שערים – הפועל פתח תקווה נגד מ.ס כפר קאסם, הפועל נוף הגליל מול הפועל איכסל, הפועל ראשון לציון מול הפועל רמת השרון והפועל רעננה מול סקציה נס ציונה בקרב היורדות הטריות
 
הפועל עפולה – הפועל ירושלים 2-0
לאחר פיטוריו של שלומי דורה לאחר פתיחת העונה מאכזבת, עפולה ניסתה לקטוע את רצף ההפסדים כשעל הקווים עמד רומן זולו. מנגד האורחת ניסתה רשום ניצחון שני ברציפות. התחלה מדהימה של הפועל ירושלים סידרה לה יתרון מוקדם מרגלי החלוץ בן מיזן שכבש את הראשון שלו העונה. בדקה ה-60 בלמה של עפולה, מרקו קוסיץ' שגה כשהכשיל ברחבה את עידן שמש. בן מיזן ניגש לנקודה הלבנה והעלה את האורחת ליתרון כפול.
 
הפועל ירושלים ניצחה בפעם השנייה ברציפות ועלתה למקום הרביעי בטבלה כשהיא במרחק נקודה מהפסגה. בשני הבא היא תפגוש את ראשון לציון. עפולה שוב לא הרשימה ונותרה מתחת לקו האדום כשלרשותה שלוש נקודות בלבד. תנסה לרשום נקודות במחזור הבא מול אחי נצרת.
זיו אריה – ''ניצחנו, נמשיך הלאה. התחלנו באופן לא מבריק, טוב לתקן אחרי ניצחונות.''
 
הפועל פתח תקווה – מ.ס כפר קאסם 0-0
לאחר שבמחזור הקודם ניצחה את המוליכה הפועל איכסל וקטעה את רצף ההפסדים, החבורה של מסאיי דגו ניסתה להמשיך את המומנטום החיובי ולברוח מהתחתית הלוהטת. האורחת שפיטרה השבוע את תומר קשטן ומינתה את סלאח חסארמה חסר הניסיון, רצתה לרשום ניצחון בכורה. שחקנה החשוב של פתח תקווה, אליאור משעלי, נפצע והוחלף במחצית הראשונה. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה ונגמר בתיקו מאופס.
 
הפועל פתח תקווה לא הצליחה לכבוש ללא משעלי ונותרה עם נקודה בלבד וכעת היא במקום ה-13 בטבלה. מ.ס כפר קאסם יכולה להתנחם בכך שהתרחקה בנקודה מהקו האדום
 
הפועל פתח תקווה ומ.ס כפר קאסם נפרדו בתיקו (צילום חגי מיכאלי באדיבות אתר ONE)
 
הפועל אום אל פאחם – הפועל רמת גן 2-2
רמת גן החזקה רשמה שתי תוצאות תיקו רצופות וקיוותה לניצחון על מנת להמשיך להוביל את הטבלה. מנגד המאחרת שספגה הפסד דרמטי בשבוע שעבר, ניסתה לרשום ניצחון. המאחרת הייתה ראשונה לעלות על לוח התוצאות משער של ג'וף גאירה. החלוץ הגמבי כובש לראשונה העונה. בדקה ה-37 מיקו ממן איזן התוצאה לאחר פנדל מדויק, מאמנה של אום אל פאחם, מוטי איווניר, הורחק מהמגרש לאחר מחאה ברוטלית. כ-15 דקות מפתיחת השנייה אום אל פאחם חזרה להוביל לאחר שער מרשים של מוחמד כליבאת המנוסה שכבש את הראשון שלו העונה. כחמש דקות לסיום רמת גן השווה שוב את התוצאה לאחר שער עצמי אומלל של אכרם שריח שקבע את תוצאת המשחק.
 
מוטי איווניר בתגובה : ''מאוכזב מהתוצאה, ספגנו שער של חוסר מזל, יכול להגיד שזה המשחק הראשון שנהנתי מהקבוצה שלי בפן ההתקפי. הורחקתי כי בעטתי בבקבוק.''
 
שתי הקבוצות יכולות להרגיש מאוכזבות עם הנקודה, אום אל פאחם שספגה שער אומלל בדקות הסיום כבר הרגישה את הניצחון ומנגד רמת גן לא ניצחה בפעם השלישית ברציפות אך שמרה על המקום הראשון בטבלה. במחזור הבא היא תפגוש את בית''ר תל אביב.
 
הפועל נוף הגליל – הפועל איכסל 0-0
שתי הקבוצות הגיעה לקרב הצמרת הלוהט לאחר שהפסידו במחזור הקודם ובידיעה שהפסד שני ברציפות ירחיק אותן מהצמרת הגבוהה. נוף הגליל פתחה עם עודד צ'קול על חשבון מחמוד ג'אבר. בדקה ה-12 גיא דיין החמיץ מהנקודה הלבנה לאחר הדיפה מרשימה של שוערה של איכסל, מתן עמבר. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה ושתי הקבוצות מיעטו להגיע למצבים ממשיים. כ-5 דקות לסיום אלי בלילתי הורחק בצהוב שני והשאיר את נוף הגליל ב-10 שחקנים. משחק מאכזב נגמר בתוצאת 0-0
 
שתי הקבוצות ידעו שהפסד ירחיק אותן מהתחתית ושיחקו בצורה זהירה. נוף הגליל יכולה להרגיש מאוכזבת לאחר שהחמיצה פנדל. במחזור הבא יצפה לשתיהן קרב קצבות, איכסל תפגוש את כפר שלם ונוף הגליל את כפר קאסם.
הפועל רעננה – סקציה נס ציונה 0-0
שתי היורדות הטריות ניסו להמשיך להתאושש מפתיחת העונה המאכזבת שלהן. המאחרת תרצה לנצח ולהתקרב לאיזור הצמרת מול החבורה של אורי גוטמן שתנסה להמשיך את רצף הניצחונות. 
משחק שקול נגמר בתוצאה מאכזבת של 0-0. שתי הקבוצות יכולות להרגיש מאוכזבות לאור היכולת החלשה. בנג'מין קוקו איכזב במדי רעננה
אורי גוטמן בסיום – ''יכול להוריד את הכובע בפני השחקנים לאור העומס שנוצר, אנחנו מתחברים תוך כדי תנועה.
גל כהן בסיום – ''חושב שלא היינו מספיק אנרגטיים, העומס מטורף, לוקחים את הנקודה וממשיכים הלאה.''
 
בית''ר תל אביב – אחי נצרת 1-1
החבורה הצעירה של עמיר נוסבאום מציגה כדורגל מרשים עד כה אך לא מצליחה לשמור על יציבות, כדי להתקרב לצמרת הגבוהה היא הייתה צריכה לנצח את אחי נצרת של אדהם האדיה שרשם בשבוע שעבר ניצחון בכורה על הקווים.  בדקה ה-12 רונן חנציס הצעיר העלה את המאחרת ליתרון לאחר שער מרהיב. חנציס בן ה-18 כבש את שער הבכורה שלו בבוגרים. האורחת הגיבה מהר כשהשוותה משער בנגיחה של אנאס דאבור שכבש את שערו השלישי העונה וקבע את תוצאת המשחק. ביתר תל אביב פספסה הזדמנות לנצח לאחר החמצת פנדל של יניב מזרחי.
החבורה של עמיר נוסבאום שוב הרשימה אך לא הצליחה לצאת עם שלושת הנקודות. אחי נצרת תנסה לשפר בהמשך את כמות הכיבושים הדלה שלה נוכח החלק ההתקפי המוכשר שלה.
 
הפועל כפר שלם – הפועל עכו 1-0
המאחרת שרשמה שתי משחקים ברציפות ללא הפסד קיוותה לרשום ניצחון בכורה מול הפועל עכו שגם כן לא מרשימה עד כה. בדקה ה-19 האורחת עלתה ליתרון לאחר נגיחה מדויקת של הבלם ג'ורג' דיבה שגדל במחלקת הנוער של צור שלום. למרות מספר מצבים מסוכנים של המאחרת, היא לא הצליחה להשוות ורשמה הפסד נוסף.
כפר שלם יכולה להרגיש מאוד מאוכזבת לאחר שיכלה להשוות בכמה הזדמנויות, יריבתה חגגה הערב ניצחון בכורה בליגה הלאומית והתרחקה עוד צעד מהתחתית הבוערת
 
הפועל ראשון לציון – הפועל רמת השרון 0-0
המאחרת שספגה רק שתי שערים בחמשת המחזורים האחרונים קיוותה לנצח את רמת השרון שמצידה רצתה לרשום ניצחון שני ברציפות.
משחק חלש מאוד יכל להיות מוכרע באופן דרמטי אך אור אוסטוינד החמיץ פנדל בדקה ה-96 ופספס הזדמנות להעניק ניצחון דרמטי לרמת השרון.

אמנון טדלה מנס ציונה. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות