"בכל יום קמנו בתקווה לחדשות טובות ולחידוש הליגה"

כך אמר אסעד עמאשה, חלוץ בני ממב"ע מליגה ב' צפון א'. שחקני ליגה ב' חיכו לחזור כבר למגרשים והחיים בחוסר וודאות הרגה אותם. השבוע צפויה פתיחת הליגה וההתרגשות בשיאה...

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 08-12-2020
  • 08:23

שחקני ליגות ב' ו ג' חיכו כל בוקר לבשורה – שהליגות חוזרות. והשבוע זה קורה!! ליגות ב וליגות ג חוזרים. שאלנו את אסעד עמאשה על פתיחת העונה, על ההתגרשות...

 

האם לדעתך אתם מוכנים לליגה?

"אנחנו מאוד מקווים. עשינו את המקסימום בכדי שהשחקנים יהיו מוכנים. אנחנו רוצים שכולם ייכנסו לכושר משחק במהרה, אך נזהרים גם מפציעות. אנחנו סומכים על המאמן שלנו שיכין אותנו למשחק הראשון כמו שצריך, שנהיה מוכנים ומפוקסים."

 

מה מטרת הקבוצה העונה?

"המטרה הראשונה העונה היא להבטיח את ההישארות בליגה. כמובן, שלאחר מכן זה להיות בפליאוף העליון. בכדורגל אין צחוקים - אם אתה מגיע מוכן לכל משחק אתה יכול לעשות הכל. אנחנו מקווים שנגיע לכל משחק מוכנים ומשם אלוהים גדול, אך חד משמעית שהמטרה הראשונה היא הישארות בליגה."

 

עלית ליגה כבר כמה פעמים עם קבוצות ליגה ב', לא נראה אותך כחלוץ בקבוצה בליגה א'?

"זאת שאלה תמיד שואלים אותי. יש לי עבודה מסודרת ואני במרחק של שעה נסיעה מהקבוצה הכי קרובה בליגה א'. בליגה א' יש דרישות אחרות, לכן ליגה ב' יותר פשוטה בשבילי. האתגר הוא למצוא קבוצה שמסודרת כלכלית. כיף לי בליגה ב' ואין הרבה הבדלי רמות בין הליגות. לא נראה לי שאעלה לליגה א'."

 

איפה אתה רואה את עצמך עוד 5 שנים?

"ברמה האישית מקווה להיות נשוי, יש לי חברה כבר 8 חודשים. מבחינה מקצועית אני רואה את עצמי ממשיך בכדורגל. היום אני לאחר קורס מדריכים, בהמשך אני מתכנן לעבור גם קורס מאמנים. המטרה היא להיות מאמן או עוזר מאמן בקבוצה בליגה בכירה."

אסעד עמאשה מתגעגע לבעיטות לשער. צילום: עובאדה אכתילאת

הוסף תגובה
תגובות