סיכום המחזור הראשון בליגה א'

ליגה א' חזרה היום לפעילות והמחזור הראשון סיפק לנו כמה תוצאות מעניינות. המשחקים בשני המחוזות נפתחו בדקה לזכרו של המאמן האהוב אילן סויסה ז"ל. מ.ס דימונה פתחה בסערה והביסה את בני לוד, הכח ויפו נפרדו בתיקו, בקעת הירדן גברה על כסייפה ואשקלון חזרה למשחק במחצית השנייה וסיימה בתיקו עם עירוני אשדוד. בצפון טירה ממשיכה את היכולת מהגביע ומנצחת את צור שלום ומגדל העמק מסיימת בתיקו מול טייבה. כל הפרטים בסיכום שלפניכם

  • על ידי: לירן ביטון
  • 27-11-2020
  • 15:40

 

ליגה א' דרום:

מ.ס דימונה- בני לוד 1-5: 

פתיחה מצוינת לעולה הטרייה מ.ס דימונה שהביסה את בני לוד. המחצית הראשונה הייתה שקולה יותר ובני לוד ניסתה לתקוף את שער האורחת , אבל למ.ס דימונה יש קפטן מצוין, ומשה אסולין העלה את דימונה ליתרון ומאותו הרגע המשחק נפתח. לוד השתווה לקראת סיום המחצית הראשונה , אבל המחצית השנייה הייתה כולה של דימונה.

 

מ.ס דימנה ובני לוד בפתיחת המשחק עם חולצות לזכרו של אילן סויסה ז"ל(צילום: יח"צ)

 

שמשון כפר קאסם-הפועל אזור 1-4:

משחק סוחף! של שמשון כפר קאסם בהנהגתו של סיראז' נאסר. השחקן הוכיח שהוא שייך לרמות גבוהות ביותר עם בישול וצמד נפלא. אזור הייתה לא מאורגנת, ובעיקר התעסקה בלבצע עבירות ובאירועים מחוץ למגרש כמו עימות בין השחקן קובי כהן למאמן ליאור ראובן, ועימות בין אלגאני מנהל הקבוצה לשופט שהרחיקו במחצית.

 

ירמיהו חולון-מכבי יבנה 0-1:

חולון לאחר תקופת הכנה עם משחקי אימון לא טובים, הגיעו לליגה ושיחקו משחק אגרסיבי בשליטה מלאה שלהם, היא יצאה עם ידה על העליונה ורשמה את ניצחון הבכורה של 1-0 על מכבי יבנה משער של מאור אסור שדייק מהנקודה הלבנה. יבנה למרות הרצון חייבת גם יכולת אם ברצונה להישאר בליגה.

 

מאור אסור, כובש את שער הניצחון לזכות חולון (צילום: מני בן ארי)


אור יהודה-מכבי הרצליה 3-1:

איזה משחק היה לנו באור יהודה כאשר מכבי הרצליה הובילה 2-0, במחצית השניהי אור יהודה ניסתה לחזור למשחק והצליחה לצמק, אך דניאל גרץ חרץ את גורל המשחק עם פנדל שהגדיל את התוצאה ושלח את עידן בראון חזרה עם 3 נק חשובות.

 

בית"ר נורדיה- מכבי שעריים 1-0: 

נורדיה אירחה את מכבי שעריים, בדקה ה- 15 בר גלילי שחקנה של שעריים העלה את קבוצתו ליתרון 1-0 שהחזיק עד סיום המשחק ומאותו רגע שעריים הפסיקה לשחק והתסגרה. המחצית השנייה הייתה כולה בשליטה של המארחת שניסתה למצוא את השוויון, אך בשעריים יש שוער בשער שלא נתן לזה לקרות. 

 

אשקלון -עירוני אשדוד 2-2:

משחק מצוין של עירוני אשדוד במחצית הראשונה, ולמרות שספגו אדום במהלכה כשמאור גד הורחק, הם היו עדיפים על אשקלון וכבשו רק שני שערים. מחצית השנייה אשקלון ניצלה את ההיתרון המספרי כדי להשוות. בסיום תיקו 2-2 משקף.

 

בקעת הירדן- עירוני כסייפה 1-4: 

בקעת הירדן גברה על העולה הטרייה, שלטה במשחק מהרגע הראשון ,הניעה כדור יצרה מצבים וגם השכילה לכבוש ארבעה שערים. קבוצתו של אמיר כהן כבש שערה אחד, אך נראתה על המגרש לא מסודרת ובעיקר לא מחוברת. אם כסייפה רוצה לשרוד בעונתה הראשונה בליגה א' היא חייבת לשפר יכולת וגם להתחזק. 

 

ליגה א' צפון:

טייבה נגד מגדל העמק 2-2:

האבטחה למשחק לא הגיעה למשחק, והקהל של טייבה התגעגע לכדורגל, ולמרות שהמשחק אמור להיות משוחק ללא קהל הקהל הגיע למגרש וניסה להיכנס לתחומי המגרש. השופט לא היה מוכן להתחיל את המשחק ללא אבטחה וכתוצאה מכך פתיחת המשחק התעכבה,. כשהמשחק נפתח הוא היה שקול ברובו, וגם התוצאה בהתאם. מגדל העמק יכולה לכעוס רק על עצמה שהרבתה להחמיץ, ולכן לא מגיעה להם יותר מנקודה אחת.

 

בועיינה-טבריה 0-1: 

משחק חד צדדי שבו התקפת טבריה הרבתה להחמיץ. פשוט לא להאמין כמה החמצות היו לטבריה, ובועיינה ניצלה קרן קצרה של ספואן זועבי שהעלה את קבוצתו ליתרון 0-1 שנשמר עד סיום המשחק, ומאותו הרגע ראינו קבוצה אחת על המגרש. 

 

אופק ירפח מול טל וגדרוביץ (צילום: עודד חסין)

 

כפר כנא-טמרה 1-0:

טמרה מרובת הכוכבים אשר סימנה את העליה והביאה סגל מהבכירים בליגה, הייתה עדיפה על כפר כנא בכל שלבי המשחק. חלוצי טמרה הגיעו להרבה מצבים אך החמיצו, כשלבסוף אביחי אלפסי כבש והביא 3 נקודות לטמרה.

 

דקת דומיה כאוכב ריינה (צילום: חגאג ראחל)

 

מכבי צור שלום-מ.ס. טירה 2-1:

צור שלום למרות הכאילו איחוד שאמור להיות עם קרית אתא בפועל ראינו קבוצה בינונית, דומה לקבוצות שהיו בשנים האחרונות בצור שלום כאשר טירה היתה מצויינת וטובה ממנה בכמה דרגות. טירה היתה ראויה לניצחון מפתיחת המשחק וצור שלום חייבים להתאחד עם עוד קבוצות כדי אולי להתמודד פעם אחת על העליה לליגה הלאומית

 

הפועל כאוכב - בני ריינה 0-0:

משחק ללא שערים הסתיים בכאוכב שרצתה לעצור את סחף ההפסדים. מחצית ראשונה שקולה עד הרחקתו של שאקר שאקר מכאוכב. מחצית שניה בשליטה מוחלטת של ריינה אך לא השכילה לכבוש. 

שחקני חולון חוגגים ניצחון במחזור הראשון (צילום: מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שעריים עד הסוף. (הבורר 27-11-2020, 15:44)
    לשעריים יש את ההגנה הכי חזקה בליגה ואת המאמן הטוב בליגה קחו אותם בחשבון
  2. וער בשער (המוכתר משעריים 27-11-2020, 16:22)
    לשעריים יש שוער פצצה
  3. טייב (משה 27-11-2020, 16:34)
    טייבה היו יותר טובים ויכלה לנציח שבע אבל החלוץ שלה בצוע ולמרות זה החמיצה שבע בעמים מול שוער מגדל העמק לא התקרבו לשער מאיפו אתם מביאים את הכתבות האלה אני בטוח שטייבה תהיה בצמרת ויש גם עוד שני שחקנים בכירים בדרך לטייבה ילה טייבה
  4. מה עם הפועל אזור? (כמה יצאו 27-11-2020, 16:37)
    המשיכו בנצחונות?
  5. תשובה ל4 (אוהד יפו 27-11-2020, 17:21)
    לא כדאי לך לדעת הובסתם ב4 חתיכות קבוצה זבל האזוריה צחק עלינו בינתיים אתם מקבלים רביעיות תמשיכו לחיריה
  6. אור יהודה חלשים (שחר 27-11-2020, 17:22)
    איזה קבוצה חלשה יש לאור יהודה הגנה ברמה של ליגה ב שוער חלש נקווה שיתעוררו ניראאים גרוע
  7. ליאור ראובן יחלש (למה לא הבאת חיזוק? 27-11-2020, 18:04)
    כל הקבוצה כמעט משנה שעברה רק סולליך ורחמים הגיעו ויש פציעות ויש קורונה ואין עומק ואין כלום ימאמן חלש
  8. יעקב תתעורר (אוהד אור יהודה 27-11-2020, 18:26)
    בדרך הזו אור יהודה בדרך לליגה ב .אפילו במשחק אימון אור יהודה לא מנצחת אור יהודה להתעורר ומהר
  9. שוער טבריה (טברייני 27-11-2020, 19:04)
    למה השוער הצעיר של טבריה לא שיחק היום...נתן הצגה למרות ההפסד...עולה בכמה דרגות על השוער העגל שהגיע.
  10. מאור חלבי אתה חושב כולם טיפשים? (מכרת אותנו 27-11-2020, 19:25)
    שלחו אותו למכונת אמת דחוף ותגלו הכל ינאעבים אזור
  11. עובדות (גלזר .א 27-11-2020, 23:03)
    כתב נחמד מה עישנת . צור שלום נגחו פעמיים למשקוף . שוער טירה היה צריך לקבל אדום . טירה היו טובים אך תוצאת תיקו היית משקפת את מה שהיה במשחק . גם עבד טיטי הודה כי השיפוט היה חלש ותיקו היה משקף .
  12. כל הכבוד לבחורים משעריים (הוגה דעות 28-11-2020, 12:55)
    אבל אחרי משחק אחד בלבד לא מסכמים את השנה.שעריים רחוקה 3 נק'בלבד מן המקום שממנו יורדים לליגה ב חרף 100 אחוזי הצלחה עד עכשיו
  13. ליפו הזבל (אזוריה 28-11-2020, 14:59)
    תזכיר לנו כמה יצאתם בגביע יאפס! גם אתם תפסידו לכפר קאסם יקבוצה שקל וחצי!
  14. הלו אזוריה שב בשקט (מיפו הגאה 29-11-2020, 11:18)
    אתם תעבירו עוד עונה בתחתית כמו כל שנה יזבלים