פתחה ברגל ימין: מכבי שעריים מנצחת 0-1 את בית"ר נורדיה

פתיחת עונה טובה לקבוצה מרחובות שרשמה ניצחון 0-1 על הקבוצה מהבירה. בר גלילי העלה את שעריים ליתרון בתחילת המשחק שנשמר עד הסיום והוא הספיק לניצחון. ויקטור גניש: "הייתה חסרה לנו הרגל המסיימת. אני גאה בשחקנים שלי ששיחקו ונלחמו במשך 90 דקות״

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 29-11-2020
  • 10:46

שעריים פתחה את המשחק בסערה וחיפשה את ההיתרון המהיר, ואכן הוא הגיע בדקה- 15 כשבר גלילי כבש שער, לאחר שקיבל כדור מהקרן והעלה את הקבוצה מרחובות ליתרון 1-0. מרגע השער המשחק נפתח, ונורדיה חיפשה את השווין. בדקה ה-30 התקפה של נורדיה, דניאל חבה שולח מסירת רוחב ודור קוסטה בועט, אך הכדור עולה מעל המשקוף. כמה דקות לפני תום המחצית הראשונה אותו קוסטה מוכשל 18 מ' מהשער בפינה בשמאלית של הרחבה, בעיטה חופשית לזכות נורדיה. שעריים מעמידה ארבעה שחקנים בחומה וקוסטה בועט, אך הכדור פוגע באחד משחקני ההגנה ויוצא לקרן.היישר מהקרן, שחקני שערים יוצאים להתקפה מתפרצת שבסיומה עידו שרון בועט מעל שער המארחים.

 

במחצית השנייה המגמה נמשכה, הקבוצה מרחובות ניסתה להגדיל את ההיתרון ולגמור את הסיפור עם כמה בעיטות מהשדה, אך אופק עברי שוער נורדיה היה במקום. בחצי השעה האחרונה של המשחק שחקני נורדיה הרבו לתקוף ללא הרף בניסיון להשוות את המשחק, אך לא השכילו לכבוש. בדקה ה-60 מתן טולדנו עם מסירת רוחב נהדרת לקוסטה שבועט לשער היריבה, אך שוער שעריים הודף את הכדור. בדקה ה-67 ניסיון נוסף של נורדיה להשוות, דניאל טסאו מקבל את הכדור ברחבה, עולה יפה לנגיחה, אך הקורה השמאלית מצילה את שעריים משוויון. עמוק בתוך תוספת הזמן כדור קרן לזכותה של נורדיה, דסליי טגניה עולה לנגיחה, אך גם הנגיחה הזו מסתיימת כאשר הכדור בידיים של השוער.

 

בסיום, ניצחון 1-0 למכבי שעריים שפותחת את הליגה ברגל ימין. בית"ר נורדיה יתקפה לאורך כל היריבות ויודעת שהיה חסר לה הגרוש ללירה, ואם היא הייתה קצת יותר מדויקת, היא הייתה מנצחת במשחק. מה שבטוח לשתי הקבוצות יש עוד הרבה על מה לעבוד להמשך העונה. 

 

ויקטור גניש ״חסרה לנו רגל מסיימת״ (צילום: גיא צמח) 

 

ויקטור גניש, מאמן בית"ר נורדיה: "הייתה חסרה לנו הרגל המסיימת. אני גאה בשחקנים שלי ששיחקו ונלחמו במשך 90 דקות. במחצית השנייה שלטנו בצורה מוחלטת, המשכנו לעבוד ולהאמין שאפשר לחזור למשחק. ברור לכולם שאם היו עוד שבועיים/שלושה של הכנה אז היה טוב לכולם, אבל זה מה יש."

שחקני נורדיה - יש להם סיבה להיות מאוכזבים (צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תמשיך עם אתר גולר (שעריים עולים 29-11-2020, 10:55)
    תיזהרו מפינוקיו זה שעובד בסופר הם סניף הגדול נוכל גדול
  2. באחד האמשים.... (אפרים קישון 29-11-2020, 13:23)
    כתבי גולר - אמש פרושואתמול בערב .....המשחק התקיים ש ל ש ו ם ב צ ה ר י ים אז יאללה שעריים
  3. משחק חלש של 3 הקבוצות (כתב הזוי 29-11-2020, 13:49)
    שעריים צריכה עוד הרבה להשתפר כרגע הם ניצחו בהילוך ראשון נורדיה קבוצה די בנונית עם שדר שעושה הרבה רעש מסתם התקפות
  4. שעריים צ"ה צ"ה צ"ה (אוהד ותיק 29-11-2020, 14:44)
    אין אין על שעריים קבוצה מהלב "מקיצוני לקיצוני " "ש ט ו ח" "ש ע ר" ... גול גול גול גול ....