תבוסה כואבת: מ.ס דימונה הביסה את בני לוד 1-5

מ.ס דימונה המחודשת פתחה ברגל ימין את עונתה בליגה א', כשהביסה אמש במגרשה הביתי את בני לוד 1-5. הקפטן משה אסולין שהצטיין במשחק כבש במחצית הראשונה ופתח את המשחק, נאור אסרף הכפיל. במחצית השנייה הייתה קבוצה אחת על המגרש וזו דימונה, נועם דיעי ומשה פרץ הגדילו את ההיתרון, וערן זגר סגר עניין בדקות האחרונות לסיום. לוד מצידה כבשה שער בודד, אבל זה לא הפסיק עבור הקבוצה של אביבי זוהר שחייבת לשפר את היכולת לקראת ההמשך

  • על ידי: לירן ביטון
  • 28-11-2020
  • 08:33

המשחק נפתח בדקה לזכרו של המאמן האהוב אילן סויסה ז"ל כששחקני הקבוצות לובשים חולצות עם תמונתו. עם שריקת הפתיחה היריבות הייתה שקולה מאוד, ושתי הקבוצות הניעו כדור וחיפשו לעלות ליתרון מהיר. דימונה שיחקה ללא רגשי נחיתות ותקפה בני לוד, וגם ההיתרון המהיר לא איחר לבוא. בדקה ה-17 משה אסולין הקפטן שהיה מצטיין על המגרש, כבש מכדור חופשי ומדויק והעלה את דימונה ליתרון 0-1. מרגע השער המשחק נפתח, בני לוד חיפשה את השוויון אבל דימונה תקפה ורצתה להגדיל את ההיתרון, ובדקה ה-43 הרכש החדש נאור אסרף כבש קבע 0-2. אך שתי דקות אחרי קופי יבואה שחקנה של לוד, ניצל את השניות בהן הגנת דימונה הייתה מנומנמת, צימק ל1-2 ושלח את קבוצתו להפסקת המחצית עם מעט חמצן. 

 

הקפטן משה אסולין, מצטיין המשחק! כובש ורץ לחגוג (צילום: יח"צ)

 

המחצית השנייה הייתה שונה לגמרי, כי בני לוד לא הופיעה לחלק השני. דימונה המשיכה לתקוף והניעה כדור, ובדקה ה-62 משה אסולין בישל כדור אדיר לנועם דיעי שכבש את השלישי עבור המארחת, אך דימונה לא הסתפקה בתוצאה ומשה פרץ כבש את הרביעי בדקה ה-80, וערן זגר סגר עניין בדקות האחרונות לסיום המשחק. 

 

לסיכום: לדימונה יש נכס בקבוצה וקוראים לו משה אסולין. כבר שנים שהשחקן המנוסה מוביל את הקבוצה להצלחה, משמש מנהיג על המגרש וגם כובש ומבשל שערים. אמש הייתה קבוצה אחת על המגרש וזו הייתה מ.ס דימונה, אך אסור לעולה הטרייה להסתנוור מניצחון על קבוצה חלשה. כדי להגשים את מטרותיה להיות קבוצה אטרקטיבית ולתקוע יתד בליגה, היא חייב להביא כמה חיזוקים בדמותם של שחקנים מנוסים כדי שתוכל להתמודד עם הקבוצות החזקות יותר. מנגד לוד נראתה מבולגנת ולא מחוברת, למרות שתקפה בפתיחה חוסר הניסוי והכושר הלקוי של הקבוצה באו לידי ביטוי בחלק השני, והקבוצה חייבת להתחבר ולשפר יכולת כדי לא למצוא את עצמה בתחתית הטבלה.

 

דימונה תצא ביום שלישי הקרוב למשחק חוץ מול אחת הקבוצות החזקות בבית שמשון כפר קאסם שניצחה את אזור 1-4, ומגיעה במומנטום מצוין ועם סוללה של כוכבים.

שחקני דימונה ולוד בפתיחת המשחק (צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות