"מכוונים כמה שיותר גבוה, באים ממשחק למשחק במטרה לנצח"

כך אמר מחמוד מנאע, קשרה האחורי של הפועל רובי שפירא חיפה לאחר ניצחון מול מ.ס דבוריה. מנאע הוסיף: "כל משחק בליגה קבוצות יבואו במטרה לנצח". רובי עם הפנים למעלה, דבוריה צריכה להתעורר ולהתחזק אחרת יפרדו מליגה א צפון בסוף העונה.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 30-11-2020
  • 09:10

הפועל רובי שפירא חיפה, פתחה את עונת המשחקים 2020/21 בליגה א' צפון במשחק חוץ מול מ.ס דבוריה. שתי הקבוצות שינו פניהם במהלך הקיץ על הקווים ואת סגל השחקנים, תוך מטרה לפתוח את עונת משחקים בליגה א' צפון ברגל ימין  ועם שלוש נקודות. על כר הדשא היו אלה האורחים מחיפה שעלו ליתרון מוקדם. בדקה ה-23' גל אטיאס כבש שער בכורה 1:0 רובי שפירא חיפה. דבוריה תחת הדרכתו על הקווים של שוער העבר מאיר כהן לא הרשימה במחצית הראשונה ובדקה ה-40' נקלעה לפיגור שני שערים, ומחמוד מנאע דייק מהנקודה הלבנה והעלה את רובי שפירא חיפה ליתרון 2:0 בסיום המחצית הראשונה. במחצית השנייה שחקני רובי שפירא יכלו להגדיל את היתרון אבל הירבו להחמיץ, מנגד בדבוריה צריכים לעשות חושבים לקראת המשך הליגה. היכולת החלשה בקרב סגל השחקנים צעירים עשויה שלא להספיק לליגה א' להמשך עונת המשחקים.

 

מחמוד מנאע כובש השער השני במשחק התייחס לניצחון ואמר סיומו: "הרגשה נהדרת לפתוח עונה עם ניצחון ושלוש נקודות. שמח שנפל בחלקי לכבוש את השער השני במשחק מקדיש אותו לאח שלי שהתחתן ביום המשחק".

 

מוחמד, כבשת שער בכורה במדי רובי שפירא חיפה. שתף בהרגשה ?

"תמיד כייף לכבוש שער בכורה בטח במחזור הראשון בקבוצה חדשה. רוצה להודות לחברים לקבוצה על הפרגון. מה שחשוב שהגול עזר לקבוצה במטרה והיא ניצחון ושלוש נקודות".

 

בעונה שעברה הפועל רובי שפירא חיפה סיימה בצמרת . לאן מכוונים העונה ?

"מכוונים כמה שיותר גבוה, באים ממשחק למשחק במטרה לנצח. אני בטוח בסוף העונה נגיע למטרות שהצבנו לעצמנו".

 

בשלישי הקבוצה תארח את צעירי טייבה. איך נערכים למשחק ?

"אני מאמין שענאן והצוות המקצועי יכינו אותנו כמו שצריך למשחק. כל משחק בליגה קבוצות יבואו במטרה לנצח לאחר שפיצלו את הליגה לשני בתים מה שיוסיף עניין רב ומתח. העונה בשונה משנים האחרונות ליגה א' צפון מציגה ליגה שוויוניות בין הקבוצות".

מוחמד מנאע, היה מהבולטים בניצחון של רובי חיפה על דבוריה. צילום חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה לך ולקבוצה (יוסי 30-11-2020, 16:28)
  2. מנע נראה נשי מדי (רפי 30-11-2020, 21:11)